Sex za všechny prachy!

129 7 0
                                    

Vybalovala jsem nákup a dávala ho tam kam patřil.Justin ležel na sedačce a pil pivo.Sledoval fotbal.

,,Ne Justine nepotřebuju pomoct.Díky,že ses zeptal.'' Řekla jsme dostatečně na hlas,abych přehlušila televizi.

,,Nepotřebuješ pomoct?'' Zeptal se mě jak jsem čekala.

,,Jo.Vem ty vajíčka a dej je...'' Nestačila jsem to doříct.

,,Předtím si říkala ne.'' 

,,No a teď říkám ano.Tak zvedni tu svojí línou prdel a pojď mi pomoct.'' 

,,Ještě nikdy se ke mně takhle holka nechovala.'' Řekl,zvedl se ze sedačky a blížil se ke mně.

,,Taky jsi nikdy nespal s holkou v svém pokoji.'' Mrkla jsem na něho.

,,Líbí se mi všechno co dělám s tebou.A hlavně miluju,když si na mě tak hnusná.'' Řekl.Poslala jsem mu pusu a řekla:,,Ještě jsem tady neviděla ostatní místnosti.'' 

,,Tak se tady projdi a já zatím vybalím ten nákup.'' Řekl Justin.

,,Konečně tě to napadlo.'' S těmi slovy jsem se vydala na prohlídku....

Pohled Justina:

Začal jsem vybalovat všechny věci z tašek.Když jsem to měl hotové,vytáhl jsem z psacího stolu papír.Stačil jen její podpis a je to vyřízené.Sedl jsem si zpátky na gauč a otevřel si další plechovku piva.Čekal jsem až Anne přijde.Po chvíli přišla a řekla:,,Máš to tady krásný.'' 

,,Díky.Můžeš se prosím tě posadit,chci aby si něco podepsala.'' Posadila se a já ji podal papír.Koukala na něho a zeptala se:,,Co to je?'' 

,,Je to dohoda o tom co jsme spolu probírali u tebe.'' Podal jsem ji propisku.Nejdřív si to přečetla a potom podepsala. 

,,Takže vyřízený?'' Zeptala se.

,,Jo.Pojď.'' Chytl jsem ji za ruku...

Pohled Anne:

Chytil mě za ruku a vedl do svého pokoje.Otevřel dveře.Řekl mi abych se postavila těsně k posteli ze předu.Za chvíli ke mně přišel a políbil mě.Chtěla jsem mu strčit jazyk do pusy,ale nepovedlo se,protože do mě strčil.Spadla jsem na postel.Justin mi chytil lem legín a stáhl je.Hned na to letěly i jeho kalhoty.Stáhl mi tílko a sobě taky.Hned na to letělo moje spodní prádlo a jeho boxerky.Když do mě vnikl vzdychla jsem...

*******

Ležela jsem mu na hrudi a povídali jsme si.Najednou jsem se ho zeptala:,,Proč vždycky skončíme v posteli?'' 

,,Protože jsem dobrej v posteli.'' 

,,Zas tolik si nevěř.'' Oponovala jsem mu.

,,Neříkej,že se ti sex se mnou nelíbí?'' Podíval se na mě.Jasně,že líbil,ale taky jsem mu to nemohla říct,protože by jsme to dělali každej den a to jsem nechtěla.

,,Né,že by se mi nelíbil,ale prostě je mi 18 a chci si užívat,ne pořád mít sex s tebou.'' 

,,Ok.Chceš si užívat?Máš plavky?'' 

,,Jo.Proč?'' 

,,Jdeme do bazénu,tak se oblíkni plavky a jdeme.'' Zvedl se z postele a úplně nahý se vydal ke své skříni.Vyndal z ní svoje plavky a oblékl si je.

,,Tak na co čekáš?'' 

,,Nechala jsem si kufr v obýváku a nahá tam určitě nepůjdu.'' 

The right choice [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat