Před 3 lety...

264 11 0
                                    

,,Anne!'' Uslyšela jsem řev mojí sestry Pameli.Asi zjistila,že jsem ji vyplácala půlku krému na tělo.Jak se mi to povedlo? Úplně normálně.Prostě jsem včera večer,když ségra byla na jedné párty,se šla sprchovat a holila jsem si nohy.Chtěla jsem si nohy namazat svým krémem,ale bohužel mi došel.Tak jsem si řekla,že použiju Pameli,ona tam stejnak nebyla,tak jsem si řekla,že toho využiju.Vzala jsem ten krém z horní poličky,jenže on byl otevřenej a jak jsem ho chytla za víčko,celej se převrhl a půlku se vylila na podlahu.Snažila jsem se to dát zpátky,ale nakonec jsem si řekla,že si toho nevšimne,tak jsem si ten krém ze země začala mazat po těch nohách.Když už jsem je měla namazané,tak jsem podlahu celou umyla a krém jsem zašroubovala a vrátila zpátky na horní poličku.Myslela jsem,že ji to nedojde.


Rychle jsem si oblékla fialové legíny k tomu béžové tílko a růžové kecky.Přehodila jsem si školní baťoh přes rameno a rozeběhla se po schodech.

,,Anne!!'' Zakřičela za mnou Pamela a rozeběhla se za mnou.Přidala jsem do běhu.Otevřela jsem hlavní dveře zakřičela:,,Pa mami.'' a zabouchla.Rozeběhla jsem se k autu mé nejlepší kámošky Emilly.Nasedla jsem a řekla:,,Jeď.'' Rozjela se jak nejrychleji mohla.Ohlídla jsem se.Na silnici stála v županu Pamela a celá zuřila.Fajn.Je naštvaná,ale to ji během dne přejde.Jak přijdu domů ji to vysvětlím.

,,Pamela zjistila,že si ji vyplácala půlku krému?'' Zeptala se mě Emilly.

,,Jo asi jo.'' Zasmála jsem se.Em se na mě koukla a začala se taky řehtat.S takovýmhle výtlemem jsme dorazily na školní parkoviště.Em zaparkovala a obě jsme na stejno vystoupily z auta,stále se řehtající.Najednou nás zastavil Troy.Troy je hezkej kluk.Je to takovej ten borec ze školy.Před týdnem chodil s Sharpey,ale s tou se rozešli.Zlomil spoutu dívčích srdcí.Milovala jsem ho kdysi taky a teď se mi pořád líbil.Byl až moc hezký.

,,Ahoj Anne.Mohli by jsme si promluvit.O samotě?'' Zeptal se mě.Páni nejhezčí kluk ze školy se mnou chce mluvit.Nic od toho nečekej,Anne.Opakovala jsem si.

,,Ahoj Troyi.Jasně.'' Odvedl mě trochu stranou a zeptal se:,,Nechtěla by si dneska zajít do Appu?'' App je restaurace pro Teenagery.Všetšinou tam chodí lidi na rande.

,,Ty mě zveš na rande?'' Zeptala jsem se.

,,Vlastně ano.'' Odpověděl.

,,Ok.Vyzvedneš mě?'' Zeptala jsem se.

,,Ok.V šest u tebe.'' Řekl a odešel.Podívala jsem se na Em a řekla ji:,,Právě mě Troy pozval na rande.'' Začali jsme vřískat radostí.

,,Copak holčičky?Nabídl vám někdo lízátko?'' Ten hlas jsem znala mooc dobře.Sharpey Evensová.Nejoblíbenější holka ze školy.Je děsně namyšlená a panovačná.Narážky má pouze na mě a Emilly.Nikomu jinýmu nenadává a neshazuje.Jen nás.

,,Potřebuješ něco Sharpey?Došlo snad místo na záchodcích?'' Zeptala jsem se ji. Sharpey je taky proslavená,že to dělá na záchodcích ve škole.

,,Vtipná! Hahah.A taky trapná.Dávej si na mě pozor holčičko.Troy je můj.'' Přimhouřila oči.

,,Tak teď už asi ne,právě Anne pozval na rande.'' Vyhrkla Emilly.Asi chtěla Sharpey naštvat  a taky se ji to povedlo.

,,Cože?!!'' Vytřeštila oči Sharpey.

,,Tak bye Sharp.Už musíme jít na anglinu.'' Zamávala jsem ji,otočila Emilly ke dveřím do školy a strkala do ní,než se vzpamatovala ze svého blbého pohledu,který říkal ''Právě jsme to natřely Sharpey Evensový'' 

Po škole: 

Emilly mě hodila před barák a já se vydala k hlavním dveřím.Otevřely se aniž bych se dotkla kliky.Za dveřma stála Pamela celá ruda v obličeji.Tak ji to asi nepřešlo,jak jsem si myslela.Usmála jsem se na ni a proběhla jsem kolem ní,ale ona mě chytla za ruku.Bolelo to.

The right choice [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat