Pcyeol:
Bir porsiyon baklava alır mısın?
Bhyun: AMAN TANRIM!
BAKLAVA!!Pcyeol: Beğendin mi?
Görüntüsü gibi tadıda enfestir.Bhyun: Beğenmez olur muyum!
Baklava dünya üzerinde en önemli şeydir.
Bir gün tadına bakmak isterim~Pcyeol: Baklavalarımın tadına bakacağın günü zevkle bekliyor olacağım, bebeğim.
Bhyun: Bir tane daha atsana ne olur...
Çok mükemmeller.Pcyeol: Bugünlük sana bu kadar yeter.
Bhyun: Peki.
Bu arada kimsin?Pcyeol: Park Chanyeol ben.
Peki sen?Bhyun: Byun Baekhyun.
Chanyeol seninle tanıştığıma sevindim. Özelliklede gözlerime baklava şöleni yaşattın resmen adamım!Pcyeol: Ben sana her zaman atarım.
Sen yeter ki iste...Bhyun: Başka şeylerinin resminide atabilirsin. Ama tabii sen istersen.
Pcyeol: Neyimi atayım Baek ;)
Byun: Kol kaslarını ve...
Hani şu bizde olan şey varya böyle V şeklinde oluyor onu at. Sonra köprücük kemiklerini at. Sonracığıma adem elmanı at. Dudaklarının resmini at.Pcyeol: Sen bunları istemesen bile sana atacağım, güzelim. Bunların bir karşılığı olmalı sen bana neyini atacaksın?
Bhyun: Ellerimi, herkes ellerimin güzel olduğunu söyler, ve sen ellerimin senin penisini sarmaladığını hayal edersin.
Pcyeol: Ahh...
Çok seksisin. Şunlarla bile boşalabilirim. Hayal edeceğim merak etme. Başka?Bhyun: Bacaklarım, bir kızın kadar pürüzsüz ve güzel. Tenim bembeyaz. Bacaklarımda sana ait izlerin olduğunu hayal et Yeol.
Pcyeol: Tanrım Baekhyun!
+18 gibisin. O bacakları istiyorum.Bhyun: Başka zamana artık, Chanyeol.
Her şey karşılıklı.Pcyeol: Byun Baekhyun, Park Chanyeol'a bacağını atacak :) Ve ben o bacaklarla ilgili bir sürü fantazi kuracağım.
Bhyun: Kolay gelsin o zaman sana.
Benim çıkmam gerekiyor. Sonra görüşürüz.Pcyeol: Bay bay Baekkie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Unpretty dreams; chanbaek"
FanfictionPcyeol: Düşüncelerim fazlasıyla edepsiz. Şu an o güzel ellerinle beni çektiğini hayal ediyorum.