Özel bölüm

8.2K 558 96
                                    

"Byun Baekhyun."

"Park Chanyeol."

Baekhyun gözlerini şaşkınlıkla açarak Chanyeol'un eline biraz daha asıldı ve Chanyeol'u çevik bir şekilde kendine çekti. Chanyeol'da onun gibi şaşkın görünüyordu. Her ikiside böyle tanışmayı ve karşılaşmayı beklemiyordu.

"Bay Park~" Baekhyun, Chanyeol'un bacağına elini koyarak yukarlara doğru sürtmeye başladı.

"Baekhyun, bu gerçekten sen misin?" Chanyeol, tam penisini avuçlayan eli kendine uzaklaştırıp, Baekhyun'un yüzünü daha dikkatli izlemeye koyuldu.

"Benim, Channie." Baekhyun, sırıtıp bacak bacak üstüne attı. İşe alınmamayı siktir edin, bu şey sayesinde tesadüfte olsa Park Chanyeol ile karşılaşmıştı.

"Neden bu kadar güzelsin, bunu anlatmak ister misin?" Chanyeol, Baekhyun'a sırnaşarak burnunu yumuşak yanağa sürttü.

"Bunu seviştiğimiz an anlatırım." Baekhyun, boynuna sürtünen burun ile kıkırdadı.

"Böyle karşılaşmayı bekliyor muydun?"

"Hayır, beklemiyordum ama seni ilk gördüğümde aklıma Chanyeol yani sen gelmiştin. Büyük, kaba eller ve kepçe kulaklar." Baekhyun, kahkaha atarak Chanyeol'un kulağına asıldı.

"Cidden sen kepçesin ama bu seni tatlı ve seksi yapıyor."

Chanyeol, kendine edilen iltifatla gülümsemeden edemedi. Baekhyun'un sesi o kadar güzel ve kulağa hitap ediyordu ki hiç bıkmadan onu dinleyebilirdi.

"Teşekkür ederim, sende çok tatlısın yanaklarını mıncırmamak için kendimi zor tutuyorum."

"Oh! Oh! Takım elbiselisin Channie." Baekhyun, bir anda ayaklanarak olduğu yerde sevinçten tepinmeye başladı.

"Tesadüf işte." Chanyeol, omuz silkti.

"Ayağa kalk." Baekhyun, Chanyeol'a yumuşak bir şekilde emir verdi.

Chanyeol, ceketini düzelterek ayağa kalktı.

Baekhyun, önündeki mükemmel insana bakarak elini yüzüne yelpaze gibi sallamaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baekhyun, önündeki mükemmel insana bakarak elini yüzüne yelpaze gibi sallamaya başladı. Vücut ısısı yükselmeye başlamıştı bile.

"Tanrım, harikasın kahrolasıca herif! Bir insana takım elbise bu kadar mı çok yakışır!" Baekhyun, ağlamaklı bir ses çıkartıp, derin derin nefes aldı.

Chanyeol, Baekhyun'un sevimli hallerine kıkırdayarak onu kolundan tuttu ve nazikçe kendine çekti.

"Hatırlıyor musun sana bir şey yazmıştım? Seni ilk gördüğüm yerde becereceğim."

Baekhyun, kulağına dolan hırıltılı sesle ellerini Chanyeol'un ensesine koydu. Bu adam neden bu kadar seksiydi ki?

"Biliyor musun, Bay Park. Hemen altına yatacak değilim." Baekhyun, Chanyeol'un dudağının kenarını öperek geri çekildi.

"Biliyor musun, Bay Byun. Seni hemen altıma alacak değilim."

Baekhyun, dudaklarını büzüp Chanyeol'un elini tuttu ve hızlıca atan kalbine koydu.

"Kalbim neden bu kadar hızlı atıyor?" Baekhyun, Chanyeol'un badem gözlerinin derinliklerinde kaybolurken sordu.

Chanyeol, elinin altında atan kalbin varlığıyla Baekhyun'u alıp bağrına basası geldi.

"Hızlı atmasının sebebi ben olduğum için mutluyum." Chanyeol, Baekhyun'un yüzünü avuçlayarak yavaşca dudaklara yöneldi.

Baekhyun, gözlerini kapatarak dudaklarına değen sıcak dudakların tadını çıkarmaya başladı.

"Unpretty dreams; chanbaek"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin