Pcyeol: Baekhyun, bugün tahmin edemeyeceğin şeyler oldu.
Bhyun: Ne oldu?
Kötü mü?Pcyeol: Bir kadın tarafından ellendim!
Totişimi avuçladı!
Masumluğum bitti gitti :'(Bhyun: Lan masumluğun mı vardı da gitsin jdhsjssjjzsj
Chanyeol, günün sorusu, bir kadın bir erkeği nasıl elleyebilir?Pcyeol: AMA ELLEDİ BENİ!
KÖŞEYE SİKİSTİRDİ SİKİSTİRDİİİİ!!
BANA TECAVUZ EDECEK DİYE ÇOK KORKTUM!!!!!!!!!!!!!!!
TANRİM! SANKİ HÂLÂ PENÇELERİNİ GOTUMDE HİSSEDİYORUM!!Bhyun: Hop! Hop! Sakin adamım.
Sikistirdi sikistirdi kshskajshs
Chanyeol, kadın cinsi erkeğe tecavüz etmez zaten edemezde. Böyle bir şeyin olması imkânsızdır. Hem abartma sadece kıçını avuçlamış.Pcyeol: Anlamıyorsun beni Hyun.
Bu kadının çükü vardı!!
Tanrım! Tanrım! Tanrım! Tanrım!
O görüntü gözlerimin önünden gitmiyor.Bhyun: Kadınlarda nasıl çük oluyor?
Chanyeol sen nerelerde sürtüyorsun it!Pcyeol: SİKEYİM SENİ!
Seni gelecekte becereceğim organdan vardı!
Hani çiş akıttığımız, arada otuz bir çektiğimiz, vajinalara, deliklere soktuğumuz çok işlevli olan pipi, çük, penis, alet vardı lan vardı.Bhyun: Travesti...
Seni taciz eden kişiye bu tanımı uydurabiliyorum.
Adresi ver hemen sevişelim Bay Park~Pcyeol: Burda benim masumluğum gitmiş sen hâlâ sevişelim diyorsun be adam! Anneme ne diyeceğim, ha?
Bhyun: Kshdjssjkasj
Jzhzjakkakakajsjd
Jzhzjakkakakajsjd
HsjsjschanbaekreelxjbdsnbsPcyeol: Her neyse...
Masumluğum hâlâ bende saklı. Koruma altına alındı. Sen neler yaptın bugün?Bhyun: Porno izledim.
Porno izlemekten sertleşmiş penisimi söndürmeye çalıştım.
Seni düşünerek boşaldım.
Nefes aldım. Ellerimi yıkadım ve hâlâ yaşıyorum.Pcyeol: Ne kadar da ekşınlı şeyler yapmışsınız sen öyle...
OHA! BENDE SENİ DÜŞÜNEREK BOŞALDIM!
Bu evlenmemiz için bir neden...Bhyun: Hadi evlenek!
Sonrada sevişelim!Pcyeol: Ben evlenmeyi düşünmüyorum ._.
Bir kişiye bağlı olamam. Hem evlensem bile durmadan ihanet ederim.(Görüldü.)
Bhyun çevrimdışı...
Pcyeol: Lan!
Sen bana görüldü atıp çevrimdışı olduysan buda beni dolaylı yoldan sevdiğini gösterir.
Kahretsin yine muhteşemim.Bhyun: Ne alakası var geri zekâlı?
Teli şarja soktum ishshshssh
Ha birde ben sana değil sen bana âşık olursun.Pcyeol: Ben bu yaşıma kadar âşık olmadıysam daha da olmam.
Üşeniyorum açıkçası jbsjajabdhdBhyun: Ama bana âşıksın...
Pcyeol: Amına çıktığım bunu nereden çıkardın?
Bhyun: Ellerimden...
Senin işin gücün yok mu amk gitsene.Pcyeol: Ben bir karar aldım.
Yarın sana söyleyeceğim ama kabul edeceksin. Eğer etmezsen ağzını yırtana kadar sikerim!Bhyun: Söyleyeceğin şeye bağlı, Bay Park.
Ama şu ağzım yırtılına kadar sikilecekse kabul etmem şimdiden söyleyim.Pcyeol: Jsjskakaka
Siktir lan ordan!Pcyeol çevrimdışı...
Bhyun: Pançak gözlü yârim~
Açsaydım bacaklarımı girseydin bana...
JhsjsjakakajahshshBhyun çevrimdışı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Unpretty dreams; chanbaek"
FanfictionPcyeol: Düşüncelerim fazlasıyla edepsiz. Şu an o güzel ellerinle beni çektiğini hayal ediyorum.