PM 5:25
Bhyun: Channie~
1.ayımızın şerefine sana resim atacağım~Bhyun: Ama sen çevrimiçi değilsin...
Atsam mı acaba?
Kararsız kaldım.PM 7:04
Pcyeol: Pardon, Baek.
Bugün fazlasıyla meşguldüm nerdeyse işemeye bile vakitim yoktu.
Resim mi ;)
Atsana kız ;)Bhyun: Seni ne kadar merak ettim, haberin var mı?Ödüm bokuma karıştı, insafsız. Bir daha konuşmayacağız diye çok korktum. Ay hayali bile kötü.
Pcyeol: Korkma, korkma.
Asla seninle konuşmayı kesmeyeceğim.
Resmi at bebiğim~Bhyun: Sende ne var Chanyeol?
Pcyeol: Çük var?
Bhyun: Peki bende ne var?
Pcyeol: Kıç var?
Pcyeol: Sende becerilecek kıç varsa, bende de o kıçı becerek çük var :)
Bhyun: Ne kadarda güzel ve anlamlı cümle bu, Chanyeol. Ay resmen ekrana kalp fışkırttım.
Pcyeol: Başka bir şey fışkırt ;)
Bhyun: MENİ!
ER SUYU!
ÇİŞ!
KAKA! FIŞKIRTACAĞIM!Pcyeol: Çiş ve kaka fışkırtma.
Meni olabilir ama. Resim atmanı bekliyorum.Bhyun:
Pcyeol: Baekhyun, Tanrım!
O bacaklarında ki minik şey ne öyle?
Çok sevimli.Bhyun: Yavru kedi~
Onu çöp atacağım sırada çöplerin içinde ciyaklarken buldum. Channie galiba annesi onu terk etmiş :'(Pcyeol: Oww!
Ben bunu sevmeye bile kıyamam, Baek.
Artık annesi sensin.Bhyun: Sende babasısın, o zaman.
Pcyeol: Böyle bir sevimliliğin babası olmak onur verici. Bu arada biz karı, koca oluyoruz ;)
Bhyun: Hayır olmuyoruz.
Sen Park bende lunapark oluyorum kshskahanshsPcyeol: Komik mi?
O kadar komik ki kendimi gülmeye bile zorlamadım.Bhyun: Sadece gül Yeol~
Pcyeol: Ha ha ha
Oldu mu?Pcyeol: Sen Byun'san bende Byşekerim jsjsjsjssj hoşuna gitti mi şeker?
Bhyun: Ama...
Ama...
Ama...
Neden benim seksilik abidesisi olan soyadımla dalga geçiyorsun?Pcyeol: Byun... bunun neresi seksi?
Park daha seksi.Bhyun: Minik kedi bacağımı yalıyor :)
Bacağımı içimi gıdıklatacak derece yalayan dilin, senin olmasını isterdim :)Pcyeol: Ahh...
Beni soğuk terler basmaya başladı.
O bacakları yalamak benim için şereftir.Bhyun: Seni görmeyi çok istiyorum ama ikimizde ifşalanmak istemiyoruz.
Pcyeol: Her şeyin bir zamanı vardır.
Merak etme birbirimizi elbet göreceğiz.Bhyun: Yeol ben bu kediciğin karnını doyuruyacağım.
Pcyeol: Oh! Pekalâ
Görüşürüz.Bhyun çevrimdışı...
Pcyeol çevrimdışı...
• Fanlar üzgün... Kaisoo shiperlar üzgün... en başından beri kaistal shipleyen fanlar mutlu... ne kadarda adaletli kshskakak
Kısacası Kaistal saçmalığını desteklemiyorum! Ama Kai'yi her konuda destekliyorum ponçik yav~
Herkese iyi geceler ve son olarak Kaisoo forever♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Unpretty dreams; chanbaek"
ФанфикPcyeol: Düşüncelerim fazlasıyla edepsiz. Şu an o güzel ellerinle beni çektiğini hayal ediyorum.