Pcyeol: Konuşalı iki hafta oldu ve biz birbirimize alıştık değil mi Baekhyun?
Bhyun: Yoksa buluşacak mıyız?
Buluşacaksak ben yokum, tamam en baştan beri bunu ben istiyordum ama birazda senin çükün sürtsün değil mi Chanyeol?Pcyeol: Ne fena bir şeysin sen ya.
Yemin ederim senden korkulur.
Hevesimi kırdın.Bhyun: Bugün mü?
Pcyeol: Evet?
Pcyeol: Sinemaye felan gideriz diye düşünmüştüm.
Bhyun: Ah! Bugün istesem bile gelemezdim.
Aşırı derece yorgun ve yürüyemeyecek kadar kıçım acıyor.Pcyeol: Kendini becertmeyi bırak!
Kendine acımıyorsan yaşlanınca gevşeyen kaslarına acı. Ne alaka deme! Yaşlandıkça kaslar gevşer ve sen bokunu tutamaz hale gelirsin.Bhyun: Aptal!
Kendimi becertmedim.
Sadece popomu şaplattırdım.
Kıpkırmızı oldu. Elleyince sanki yanmış hissi veriyor.Pcyeol: Kıçının resmini atmak ister misin?
Bhyun:
Çok kötü değil mi? Kıçımın üstüne oturamıyorum bile...
Pcyeol: Popon... çok güzel...
Tanrım, sana evimin adresini vermeyi düşünmeliyim. Bu kıçı becermek kuş olup uçmak gibi. Dik ve dolgun... tam şaplaklık ama...
O kızarıkların üstünde dilimi gezdirmek isterdim.Bhyun: Evet bana ev adresini ver yakışıklı.
Ayı herif nasıl sert vurdu bir bilsen... çığlık atmaktan sesim kısıldı. Ben ömrü hayatımda bu kadar acı çektiğimi hatırlamıyorum. Ama zevk vericiydi hemde fazlasıyla.Pcyeol: Ben o popoya vurmaya kıyamazdım.
Ben asıl sana vurmaya kıyamazdım.
Fazla korumacıyım ve sevdiğim kişileri kendimden bile sakınırım. Senin, tırnağına bir şey olsa ben dünyayı senin ayaklarının altına sererim.Bhyun: Şu an sevgili gibi hissetmem normal mi?
Seninle sevgili olacak kişi çok şanslı cidden.
Benim burda azgın ve sapık olduğumu bakma sevdiğimin karşısında utangaç bir şeyim.Pcyeol: Sevgilim olacak kişi sensin, Baekhyun.
Ben sana karşı ufak tefek bir şeyler hissediyorum. Nasıl göründüğünü veya nasıl biri olduğunu bilmiyorum ama... ben seni böyle tanıdım. Belkide yanılıyorumdur.Bhyun: Bu aralar boş musun?
Pcyeol: Ne alaka?
Evet, boşum.Bhyun: Tamam, anlaşıldı.
Sevgilisizlikten böyle konuşuyorsun.
Bana karşı hissettiğin bir şey yok.
Benimde, sana yok zaten.
Sadece rahat takılıyoruz.Pcyeol: Zeki çocuk seni ;)
Seni, kandırıp yatağıma atacaktım.Bhyun: Beni kandırmadan da yatağa atabilirsin yani... ne gerek var böyle şeylere ve Channie?
Pcyeol: Annem çağırıyor, sonra görüşürüz Baek.
Pcyeol çevrimdışı...
Bhyun: Görüşürüz.
Bhyun: Terbiyesiz hemen çıkmış.
Bhyun: Anne kuzusu Channie~
Çok tatlı ve seksi~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Unpretty dreams; chanbaek"
FanfictionPcyeol: Düşüncelerim fazlasıyla edepsiz. Şu an o güzel ellerinle beni çektiğini hayal ediyorum.