Bhyun:
Chanyeollie~
Pcyeol: Baekhyun, Tanrım!
İz bırakmalık bacaklarını atmayı kes. Azdırmaya mı çalışıyorsun beni?Bhyun: Belki hayır, belki evet.
Bacak benim istediğim zaman atarım.Pcyeol:
Bhyun: Uhaa! Ayakkabılar adidas!!! En sevdiğim marka benim... ama pis bunlar. Çocuğum o pis papuçları giymeye utanmıyor musun?Pcyeol: Aman Baek...
Onu bunu boşver benim randevum var ve bunlar nasıl olmuş?Bhyun: Adam yüzünüde çekerdi piç!
Zevkine bayıldım. Bir numarasın Park Chanyeol ama ben seni en çok siyah, jilet gibi takım elbiseyle görmek istiyorum. Eğer bir gün buluşursak takım elbise giy Bay Park~Pcyeol: Tamam, giyerim.
Sen neler yapıyorsun bakalım?Bhyun: İş görüşmesinden daha biraz önce çıktım. Çok kasıntı insanlar var Chanyeol. Hepsi kendini beğenmiş...
Pcyeol: Sen kaç yaşındasın?
Bhyun: 23?
Pcyeol: Seni daha küçük tahmin ediyordum.
16-17 gibisin...Bhyun: Ruhum 17 benim ne fark eder işte.
Sen?Pcyeol: 24 jsgskak
Sen bir yaş büyüğüm. Hyung demelisin bana.Bhyun: Bay Park~ demeyi daha çok tercih ederim ben. Sevişeceğim birisine hyung demem!
Pcyeol: Sevişeceğimizi nerden biliyorsun?
Belki seni beğenmeyeceğim ya da seninle birlikte olmak istemeyeceğim.Bhyun: Sana tecavüz ederim. Bu kadar kolay.
Beni beğeneceğine adım gibi eminim. İnsanı güzelliğimle bile boşalta bilme kapasitesine sahibim.Pcyeol: Ben uyduruk bir güzelliğe bakarak boşalmam helede geç boşalan birisiysem...
Bhyun: Güzelliğime uyduruk dediğin için sana başka zaman trip atacağım, unutma!
Demek geç boşalıyorsun, Yeollie~ ama beni gördüğün an iç çamaşırın ıslanacak.Pcyeol: Kendine fazla güveniyorsun. Beni bu zamana kadar erken boşaltan olmadı ;)
Bhyun: Sana ağızımla sakso çekersem erken boşalırsın. Övünmek gibi olmasın ama fena dercede mükemmel sakso çekerim Chan.
Pcyeol: Bir saksoyla boşalmam.
Kendime güveniyorum.
Ama o küçük ağızının yapacağı mükemmelikler çok ;)Bhyun: Bok boşalmazsın.
Byun Baekhyun yapıyorsa boşalırsın, canım!Pcyeol: Hem ben sakso çekilmesinden hoşlanmam. Kendime ya da bir başkasına...
Bhyun: Bende deliğimin yalanmasını severim...
Şapur şupur emilmesinden...
Deliğimde hareket eden dilden...Pcyeol: Çok iyi yalarım :)
Çok iyi sokarım :)
Çok iyi beceririm :)
Çünkü ben Park mükemmel Chanyeol'um :)
Sende Byun becerilesi Baekhyun'sun :)
Çok uyumlu bir çift oluruz aslında :)Bhyun: Evet.
Her dakika seks yapan bir çift...
Ne kadarda uyumluyuz öyle(!)
Sen kısa ben uzun...Pcyeol: Ben uzun sen kısa...
Yanlış yazdın. Senden uzun olduğum aşikar...Bhyun: Tamam.
Kısayım.
Ama becerilesiyim yani... çünkü Byun Baekhyun olmak bunu gerektirir.Pcyeol: Ego kasıyorsun.
Ve ben egolu insanlardan hoşlanmam.Pcyeol çevrimdışı...
Bhyun: Ay sen benim egoma kurban ol.
Hoşlanmazmışmışta... peh...
Sen hoşlanmasan ne yazar be!
Salak!Bhyun çevrimdışı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Unpretty dreams; chanbaek"
FanfictionPcyeol: Düşüncelerim fazlasıyla edepsiz. Şu an o güzel ellerinle beni çektiğini hayal ediyorum.