Harry POV
Ruine,numai ruine. Oameni morti pe jos, sange peste tot, famili care plang. Toata Familia Weasley statea langa corpul neînsufletit al lui Fred plangand toti in hohote. Poate am castigat eu lupta cu Cap-De-Mort, dar mai mult ma simt ca un criminal. Mii de oameni au murit pentru mine. Fara sa observ cineva ma ia in brate pe la spate. Era Ginny, cea mai frumoasa fata pe care am cunoscut-o in viata mea si cea mai intelegatoare. M-am intors spre ea cu lacrimi in ochii.
-Şşşş...nu mai plange. Totusi, noi am castigat! Ar trebui sa te bucuri nu sa plangi!spuse mieros Ginny.
-Cum sa ma bucur cand zeci de vrajitori au murit pentru mine! Mai bine m-as fi predat inainte sa moara...
-Nu spune asta. Stiu, si pe mine ma doare,spune uitandu-se cu lacrimi la familia Weasley si la Fred, dar ei vor fi mereu in inimile noastre. Acum haide la doamna McGonagall.Am mers la doamna McGonagall care m-a pus sa fac un discurs. M-am asezat in fata oamenilor si a copiilor care au venit dupa batalie, si am inceput sa strig ca sa ma auda:
-Dupa cum toti a-ti observat, Cap-de-Mort este mort. Imi pare rau pentru pierderile voastre si pentru cat suferiti. Stiu ca toti ma credeti un criminal. Si mie imi e scarba de mine insumi...
-Nu ne e scarba de tine! Te iubim! Tu ai adus la viata totul, ai scapat de Voldemort, nu esti un criminal!striga un copil din anul 5, ridicand in sus bagheta.
Toti au inceput sa ii urmeze exemplul. Nu imi venea sa cred. Ei ma iubeau si eu ma uram. La fel cum a spus Ginny, o sa ramana in inimile noastre.Helăyu my friends! Stiu ca unele carti ale mele nu sunt tari sau chestii deastea, dar mie imi place foarte mult Harry Potter si stiu ca o sa fie misto. Sper sa va placa!
Lexy bye!
CITEȘTI
Harry Si Ginny: O Iubire Nedespartita
FanfictionHarry, cu sotia lui Ginny, spera sa aiba o viata normala, acum ca Voldemort a murit. Dar ce se intampla cand afla ca Voldemort are urmasi? Vor reusi sa ii infranga, sau vor muri incercand? Inchisa pentru corectare