Harry P.O.V:
-Mi-a fost asa frica Ginny!Nu o sa te mai las singura niciodata.
Dupa ce am ajuns in camera si James s-a pus la culcare, inima inca imi batea de fericire ca Ginny e...in viata.
-Harry, sunt aici! Stra strabunica mea m-a salvat. Mi-a spus ca vroiai sa intri in dimensiune. Daca intrai, te pierdai pentru totdeauna.
-Stra strabunica ta? Mmm...asta nu suna logic. Mai bine o intrebam pe mama ta despre bunica ei. Va stii mai multe.
-Bine,dar acum hai sa dormim.
Ne-am pus amandoi in patul pufos. Ginny si-a cuibarit capul pe pieptul meu. Am simtit o lacrima calda ca mi se pune pe piept.
-De ce plangi?
-Harry, am trait teroare acolo. Nu puteam sa vorbesc la o parte. M-a luat de burta si m-a pus pe o scandura. M-a legat de catuse. Am auzit...soapte.
-Ginny, esti cu mine acum. Promit sa nu te parasesc niciodata.
-Niciodata nu mai parasit si sunt sigura ca nici in viitor.
Am sarutato pe buzele ei rozali. Imi era dor. Imi era dor sa o am in brate. Credeam ca este sfarsitul, dar acum era in siguranta. Eram in siguranta.
-Noapte buna iubire!
-Noapte buna dragule...
Am adormit. M-am trezit intr-o camera neagra. Eram singur. O fantoma se apropie de mine.
-Draga mea surioara! Vino acum alaturi de partea raului si o sa stapanim lumea. Eu cu creierul si tu cu corpul.
-Never...am soptit eu.
-Atunci, nu am de ales. Nu te pot omorî, dar credema, oriunde esti si cu oricine, veti muri amandoi.
Am inghitit in sec. M-am trezit brusc in pat.
-Ce ai patit?ma intreaba Ginny.
-Tori e in pericol.
-De ce?
-Bonson o vrea de partea raului. Tori a refuzat si acum vrea sa caute pe altcineva de la Hogwarts ca sa ii foloseasca corpul.
-Si ce o sa facem?
-Nu stiu...Cred ca este timpul sa facem o plimbare in lumea spiritelor.
CITEȘTI
Harry Si Ginny: O Iubire Nedespartita
FanficHarry, cu sotia lui Ginny, spera sa aiba o viata normala, acum ca Voldemort a murit. Dar ce se intampla cand afla ca Voldemort are urmasi? Vor reusi sa ii infranga, sau vor muri incercand? Inchisa pentru corectare