Capitolul 52

327 17 15
                                    

Ginny P.O.V:
      Am mers inapoi in camera cu Harry. Eram trista, o fasie din inima mea s-a rupt. Mai tin minte cati oameni au murit cand Voldemort traia, dar acum cand un copil incearca sa omoare. 

-Ginny, esti bine?

-Nu, cum sa fiu bine? O eleva e pe cale de moarte!
-Nu o sa moara.

      Fata mi s-a intristat:

-Harry, oricat mi-as dori sa cred asta, nu pot. Stiu ce o sa se intample. O...o sa moare.

           O lacrima calda a iesit. Eram trista, dar furioasa. Ma infuria ca Bonson se razbuna pe noi, omorand pe cei dragi. Cineva bate la usa:

-Intra!spune Harry.

           Ron intra in camera. Era abatut ca mine.

-Veniti cu mine, trebuie sa va arat ceva.

           L-am luat de mana pe Harry si l-am urmat pe Ron. Oare este vorba despre Danielle? Daca da, de ce trebuie sa il urmarim? Stim unde este Aripa Spitalului.

-Ron, despre ce este vorba?

-O sa vedeti singuri.

-RON, SPUNEMI CE SE INTAMPLA ACUM!

-Nu pot...

           De multe ori atunci cand tipam la Ron tipa si el la mine. Ce s-a intamplat cu fratele meu? Am ramas tacuta tot drumul. Cand am vrut sa il intreb cat mai avem, a spus:

-Uitati-va pe geam.

          Harry si cu mine ne-am uitat pe geam. Oh,nu. Toata padurea (am uitat cum se numea padurea) era in foc. Deodata s-a aprins alarma de foc.

-Toti copiii si profesori sa se afle in fata scolii cat de repede poy. Repet:TOTI, copiii si profesori sa se prezinte in fata scolii.  

 -Ne intalnim jos, trebuie sa il iau pe  James din camera. 

-Bine.spune Harry si ma saruta. Ai grija.

-O sa am.

            Am parasit canera si am fugit spre apartamentul nostru. Cand am ajuns in apartament, James era in pat, lesinat:

-JAMES!

-Dementori...in spate,.

         M-am intors cu spatele. Peste 100 de dementori se aflau in fata mea.

-Expecto Patronum!

          Un cal luminos a iesit din bagheta mea. A nechezat si mi-a facut drum printre dementori.

L-am luat in brate pe James si am fugit dupa calul maiestos. In spatele  nostru erau o multime de dementori, incat credeam ca puteau acoperi toata lumea. Insfarsit am iesit afara. In fata mea se afla toati copiii din scoala.  In sus erau mai multi dementori, incercand sa scape de campul de forta care inconjura toata scoala. In multime l-am gasit pe Harry si Ron, cu bagheta in fata, murmurand vraji de aparare. Am gasit-o pe Hermione cu Rose. Am mers spre ele cu James in bratele mele protectoare. 

-Ce s-a intamplat?intreaba Hermione cand il vede pe James.

-Cred ca dementori le-au speriat prea mult.

-Doar nu crezi ca i-au dat...Sarutul, nu?

-Nu, daca i-ar fi dat sarutul ar sta treaz. Ma intreb daca a lesinat sau s-a intamplat altceva.

           CRASH!   

          Scutul protector s-a spart. Acum chiar suntem in pericol. Toti profesori si elevi mari si-au aprins patronusurile...


Hey toata lumea! Sunt eu, Lexy. Vroiam doar sa dau un anunti scurt. Bine, doua...trei.Primul este ca de acum o sa scriu pe laptop nu pe telefonul meu.  Yey! Al doilea este ca nu o sa pot sa fac capitole urmatoarele patru zile deoarece o sa merg in Retezat. Al treilea si  cel mai important luccru este ca: Dau Dedicatie! Deci, daca vreti dedicatie spuneti-mi in comentari, alaturi cu personajul cu care vreti sa dau observatia lui, ca de exemplu:Hermione p.o.v:, etc...Sau puteti voi sa va descrieti (cu numele) si o sa va pun observatile voastre. Deci, doar spunetimi daca vreti dedicatie. Lexy Bye!

Harry Si Ginny: O Iubire NedespartitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum