Dedicat lui IuliaCriste
Ginny P.O.V:
Peste o suta de patronusuri au umplut curtea scolii. Eram inconjurati, era dificil. Bonson vrea sa se razbune si pe scoala acum. Intai cu uriasii si acum dementori peste tot. Tot nu stiu cum i-a convins. Credeam ca acum sunt de partea noastra.
-Ronald Weasley! Du-te sa duci copiii mici in portretul fratelui lui Dumbledore.striga doamna directoare.
Ron s-a apropiat de mine si l-a luat pe James. Inainte sa plece l-am luat de mana si l-am privit in ochii sai caprui intensi de spaima:
-Ai grija de finul tau.il amenint eu.
-Cum sa nu? Este ca un fiu pentru mine. Ma duc. Ai grija Ginger.
-Pff, si tu.spun eu indignata.
Am facut sa apara dinou calul meu fermecator. M-am dus langa Harry.
-Ce facem acum? Patronusurile nu tin o vesnicie.spun eu.
- Nu putem face nimic. Nu stiu Ginny.
Ne-am privit ochii in ochii. Imi aparea incetul cu incetul o lacrima. Harry mi-a sters-o. S-a uitat adanc in ochii mei si apoi m-a sarutat calduros. De la caldura care mi-o dadea in trup, simteam cum lacrima ma lasa in pace.
-O sa reusim.
-Trebuie sa plecam toti de aici. Nu avem ce sa facem.
-Nu o sa incapem toti in camera lui. Suntem mai mult de 100 de copiii si adulti.
-Alta idee?
-Cred ca da dar este foarte riscanta.
-Am ceea mai desteapta sotie.murmura Harry si zambesc dragut si rusinata. Il sarut dinou passional si gingas si apoi continui.
-Ok. Trebuie sa facem o potiune.
-O po...
-Nu ma intrerupe! Se numeste Anti Dementori. Are un miros asa frumos si potiunea este asa de luminoasa, incat o sa alunge toti dementori din scoala si din curte la un loc.
-Si cum ajungem acolo?
-Trebuie sa o chemam pe Hermione sa ne ajute.
Hermione intra intre noi si ne pune ambele maini ale ei pe umeri.
-Sunt pregatita.
-Planul este urmatorul. La ce etaj se afla Potiunile?
-La etajul 1.
-Atunci o sa mergem cu cate un patronus pe scari deoarece marea majoritate din dementori sunt afara. Daca un patronus paleste, unul dintre noi o sa faca altul. Eu il voi face prima, apoi Harry si apoi Hermione. Este bine?
-Dar potiunea asta cat de mare trebuie sa o facem?
-Anti Dementori? Trebuie sa o iei cu o lingura si sa o torni in mijlocul curtii. O sa faca o raza foarte mare. Dar nu o sa ne doara ochii, doar pe dementori. Daca potiunea va iesi perfect, atunci dementori nu o sa mai vina niciodata la Hogwarts.spune Hermione.
-Ok, hai sa mergem. Expecto Patronum!
Calul luminos a iesit melodios(Rima!!:)) din bagheta mea subtire. Am fugit impreuna cu el pe scari. Erau destul de multi dementtori, dar nu se compara la cati erau afara. Am ochit usa spre sala. Am intrat toti in ea si am inchis repede usa. Harry si Hermione au pus ingredientele si cadranul unde o sa fie pusa potiunea pe masa. Am pus apa calda in cadran. Am adaugat fire de unicorn solzi de dinozaur si colti de basilic storciti. Am lasat sa se faca lichid si apoi potiunea s-a facut de culoarea unui rosu deschis.
-A iesit foarte bine, dar cum facem pentru ultimul ingredient?
-Care este ultimul ingredient?intreaba Harry nedumerit.
-Cele trei sange(sau cum se zice).
-Toti avem cate un tip diferit de sange. Sa le punem!
-Bine, dar trebuie amestecate foarte bine intr-un bol.
Fiecare am luat o monstra din sangele nostru si am pus-o intr-un bol. Dupa aia le-am rasturnat in cadran si a luat o nuanta de roz inchis, mai precis magenta.
-Bine , acum trebuie doar sa luam potiunea si o lingura si sa o punem in mijlocul curtii.
Am coborat toti cu patronusul lui Harry , am luat cu o lingurita si am turnat-o in mijlocul curtii. O lumina puternica si micuta s-a pus in jurul potiunei. Intr-un minut, toata curtea si scoala erau acoperite de o lumina sclipitoare si jucausa. Am salvat scoala, alaturi de sotul meu iubit si prietena mea cea mai buna. Imi iubeam familia.
Hey toata lumea. Scuze ca nu am mai postat, am avut de facut ghiozdanul pt. scoala ( :( . Ma rog, sper sa va placa capitolul si o sa va vad in curand. Lexy Bye!
CITEȘTI
Harry Si Ginny: O Iubire Nedespartita
FanfictionHarry, cu sotia lui Ginny, spera sa aiba o viata normala, acum ca Voldemort a murit. Dar ce se intampla cand afla ca Voldemort are urmasi? Vor reusi sa ii infranga, sau vor muri incercand? Inchisa pentru corectare