Autor P.O.V:(helău)
Soarele isi arata razele printre draperii. Harry se trezeste incet, uitanduse la sotia sa incantatoare langa el. A inceput sa zambeasca, dar apoi i-au vazut toate amintirile lui Draco, si sotia lui. Chiar daca nu o cunostea bine, nimeni nu merita sa vada persoana iubita murind fix langa tine, in chinuri.
-Neata.imi sopteste Ginny.
-Neata.spune el cu ochii in pamant.
-Draco?
-Da, imaginile alea,nu imi parasesc capul. Parca vin si ma bantuie.
-O sa plece, in timp....
Deodata, Ron apare in camera suprinzator.Harry P.O.V(doar pt ca nu imi place sa povestesc la pers a 3-a)
Ron, intra, si voiam sa strig 'Nu intra!', dar i-am vazut fata. Avea numai zgarieturi peste tot,si ochiul stang umflat. M-am speriat la gandul ca a fost batut probabil:
-Ron!spune Ginny. Ce...
-A-a luat-o-o!spune printre sughituri. Niciodata nu l-am vazut asa.
-Pe cine?
-Her-Hermione. A luat-o Bonson!
Am impietrit. Ma ridic repede in picioare, si am fugit spre focul verde care ardea in casa noastra.
-Ginny, tu stai cu James si Albus. Eu trebuie sa ma duc.
Ginny se apropie de mine si imi da un sarut lung si dulce. Buzele sale ma calmau de fiecare data, ma faceau mai rational si logic,fara sa trag concluzii pripite.
-Doar...ai grija te rog.sopteste Ginny.
-O sa vin inapoi, pentru familie.
Am fugit spre semineu. Am auzit-o cum a soptit si Ginny inainte sa plec:
-Pentru familie.
Am mers in primul loc care stiu ca o va duce, care parea logic ca a ascuns-o acolo. Lumea Spiritelor. Am intrat in portal. Deodata, totul a devenit negru, nu se mai vedea nimic. Nu puteai sa stii pe unde trebuie sa mergi. Dupa 3 secunde, ne-am trezit intr-o camera noua. Hermione era in fata noastra, lesinata si legata intr-un scaun de lemn.
-HERMIONE!striga Ron, incat ar putea sa darame peretii.
-E moarta Ron. Nu mai spera.
Trupul micut si slab al lui Bonson se iveste, in fata lui Hermione.
-Crucio!striga spre Hermione.
Hermione incepe sa strige.
-Las-o in pace!strig.
- OH! Dar lui Hermione ii place,nu-i asa? Crucio!
-Aaaaaaa!
-Las-lAs-o!spune Ron prin plansete.
-Secsestumpa(dinou, nu stiu cum era, o sa ma uit)
Niste zgarieturi si cicatrici i se ivesc,......pe corpul lui Ron.
Wo, wo , wo, stai! Ce drq s-a intamplat?
Cand blestemul era aproape de trupul ranit al lui Hermione, Ron a sarit in fata, blestemul lovindu-l pe el.
Aha
-Asta era planul meu. Asa amandoi sunteti pe cale sa muriti.
-Not so fast.(haha)
Un trup transparent s-a aratat. Era impreuna cu inca 2 spirite. 2 care l-am intalnit inainte, in ambele vieti. Mama,si tata.
-Lasa-i in pace Bonson!
O lumina puternica se arata in mainile lor. Mama mi-a facut cu ochiul, si toata incaperea a fost cuprinsa in lumina. Spiritele negre nu puteau sa vada nimic,dar noi da. Mama si Tata i-au luat pe Hermione si Ron in brate rapid.
Intr-o secunda, ne aflam in spital. Corpurile lor erau ca niste haine nefolosite de nimeni, intinse pe pat.
-Cum este doctore?intreb eu.
-Imi pare rau,dar fata nu este asa bine. Este in coma majora, doarece respiratia inca nu a ajuns la normal, ajungand in piept doar dioxidul de carbon fara oxigen(am avut biologie azi ok?). Asta a facut-o sa lesine dar acum problema este ca blestemele i-au oprit inima pentru 3 secunde, dar tot porneste, se opreste. Deasta este intr-o coma destul de majora. Cat despre baiat, nu a fost asa ranit, doar a pierdut o ceasca de sange. Maine va fi gata sa plece.
-Prietena mea poate....muri?
-Nu pot sa iti dau un raspuns corect acum. Dar daca mai pateste in starea asta ceva....nu mai poate reveni.Auleu,Hermione o sa moara? Pai, nu se stie.
Ne vedem in urmatorul capitol.
CITEȘTI
Harry Si Ginny: O Iubire Nedespartita
FanfictionHarry, cu sotia lui Ginny, spera sa aiba o viata normala, acum ca Voldemort a murit. Dar ce se intampla cand afla ca Voldemort are urmasi? Vor reusi sa ii infranga, sau vor muri incercand? Inchisa pentru corectare