Harry P.O.V:
Separe, cat timp am stat noi in lumea spiritelor, in lumea aceasta a trecut deja o saptamana. Nu mai ningea, dar pe colturile castelului vechi inca mai exista zapada pufoasa. Ginny inca era in bratele mele, strangandu-ma strans, de parca credea ca o sa plec. Doamna directoare a intrat incet in castel. Eu cu Ginny eram singuri pe terenul de vatjah. Ginny mi-a dat drumul. Fara sa gandesc, mi-am lipit buzele de buzele ei calde. Si-a pus mainile de dupa gatul meu si eu mainile pe soldurile ei. Ginny nu vroia sa ma desprind din acel sarut. Ma tinea strans, aproape de ea. Nu aveam nici-o problema deci am stranso si eu tare. Ginny si-a desprins buzele de ale mele, si a zambit. In ochii ei se vedea fericirea ca am scapat din acel loc de groaza.
-MAMA TATA!!!!
In spatele nostru, James si Albus alearga fericiti spre noi. Bill era cu Lily de mana, care habar n-avea ce se intampla si de ce toata lumea se imbratiseaza.
-Promiteti ca nu o sa mai plecati niciodata!spune Albus.
-Sigur.spune Ginny cu o privire ingrijorata la mine.
Cei doi frati au mers in fata, carand carucirul lui Lily. Aveam sa mergem acasa in vacanta. Eu nu ratez aceasta vacanta, sa fie clar! Ginny a luat-o pe Lily din carucior si a tinut-o in brate fericita. Lily a adormit. Ne-am urcat cu toti in masina lui Bill zburatoare. Era destul de mare, de culoarea neagra si rosu si in interior alba. Ginny inca o strangea strans pe Lily si James s-a pus in bratele mele ca sa, in stilul lui, sa se uite "mai bine" pe geam.
-Tineti-va, ar putea fi turbulente si o sa facem cateva rotiri.
-Estee!sopteste James pentru el.
Drumul a fost tacut, fara turbulente dein pacate pentru James, toata lumea stand de parca ar dormi. Cand am ajuns la casa mare a lui Bill,Fleur ne-a intampinat.
-Ma bucur ca sunteti in siguranta! Hai intrati.
James si Albus au imbratisato pe Fleur. M-am uitat la Ginny care a inceput sa fie rosie.
-Umm...ce ati mai facut?spun repede inainte ca Ginny sa o stranga de gat pe Fleur.
-Nu multe.spune Fleur aducandune prajiturele si lapte zambind cu gura pana la urechi. Copiii vostri sunt cei mai cuminti din lume.
James a zambit la Fleur. Ma simteam, insfarsit, in siguranta.
CITEȘTI
Harry Si Ginny: O Iubire Nedespartita
Fiksi PenggemarHarry, cu sotia lui Ginny, spera sa aiba o viata normala, acum ca Voldemort a murit. Dar ce se intampla cand afla ca Voldemort are urmasi? Vor reusi sa ii infranga, sau vor muri incercand? Inchisa pentru corectare