Harry P.O.V:
Separe ca nu am avut o supriza placuta la Hogwarts cu turnul de astronomie. Bonson avansa, si avansa repede. Acum suntem o tinta mult mai usoara cat timp avem toti copiii cu noi. Trebuie sa ii ducem la Fleur si Bill, daca accepta sa ii primeasca dinou.
-Domnule Potter!
Imi intorc capul. O fetita cu parul maro spre negru, cu ochii caprui inchisi si pielea alba si cu privirea care incerca sa o schimbe, dar nu mergea, este mostenire de la mama ei ucigasa. Tori, fetita care stie ce este mai bine pentru toata lumea, si nu s-a luat dupa fratele ei. Uneori, chiar imi era frica sa ma uit in ochii ei, pentru ca o vad pe Bellatrix. Pun pariu ca daca s-ar enerva, ar avea aceasi privire rea. Dar nu se va intampla. Tori alearga spre mine, si apoi ma imbratiseaza strans. A inceput sa planga:
-Tori, de ce plangi?
-N-nu. Am nevoie de ajutorul dumneavo...
-A mea.
-Da, am nevoie de ajutorul d-a ta. Nu mai suport.
-Ce s-a intamplat?
-Cosmaruri. Numai cosmaruri am. Cu Bonson. Il aud cum imi sopteste sa ma alatur lui, si uneori chiar vad ca ia un cutit si ma ameninta. Harry, nu stiu ce sa mai fac! Nu am mai dormit de 3 zile si imi este frica sa dorm. Cred ca am vazut-o si pe Bellatrix.
Mi s-a pus un nod in gat. Apreciam ca Tori nu ii spunea lui Bellatrix, mama. Stiu ca nu a avut niciodata parte de iubirea parintilor. De asta eu si Ginny o iubeam, ca sa stie si ea ce este iubirea. Apoi, mi s-a aprins un bec in cap. Daca lui Tori ii apar vise, nu avem nici o alta optiune, va trebui sa o invatam Legitimatia. Trebuie sa stie sa isi inchida mintea, ca daca nu poate o s-o pacaleasca...cum m-a pacalit pe mine Cap-de-Mort cu...Sirius. nu o sa las asta sa se mai intample cuiva drag.
-Tori, va trebui sa inveti Legitimatia.
-Ce este aia?
-Cu ea o sa poti sa iti inchizi mintea. Te va ajuta ca sa nu mai ai cosmaruri si vise care pot sa te pacaleasca.
-Voi face cu tine Legitimatia?spune Tori cu un zambet pe fata ei rosie de la plans.
-Nu din pacate. Eu, nu sunt bun la Legitimatie.
-Si atunci cine o sa ma invete.
-Eu.
Doamna directoare a pasit langa noi. Avea aceasi privire serioasa si indrazneata a lui Snape. Uneori, mi se parea ca il vad pe Snape in ochii doamnei directoare cea ce imi ridica parul de pe ceafa.
-Stiti Legitimatie?intreaba Toti cu admiratie.
-Da, domnul Potter stie de la cine.spune Danielle si imi face cu ochiul. Ii zambesc inapoi. O sa avem lectii in fiecare zi, dupa ore. Si vom face si acum. Trebuie sa stii ca sa poti dormi linistita astazi. Haide doamnisoara...Potter.
Cand i-a spus asa numele, Tori a zambit larg. Ii placea mult ca acum nu mai avea numele de familie a parintilor ei, Cruplud. Si ma simteam si eu bine sa stiu ca este parte din familie.
CITEȘTI
Harry Si Ginny: O Iubire Nedespartita
FanfictionHarry, cu sotia lui Ginny, spera sa aiba o viata normala, acum ca Voldemort a murit. Dar ce se intampla cand afla ca Voldemort are urmasi? Vor reusi sa ii infranga, sau vor muri incercand? Inchisa pentru corectare