2.

93 4 0
                                    

Najó hol is kezdjem?

17 éves vagyok, a nevem Haley Jones. A bátyám Gary ( 22 éves), New Yorkba költözött, mert szabadulni vágyott otthonról, én pedig legnagyobb örömömre vele tarthattam. Gary egy étteremben kapott munkát, mint pincér, én gimibe járok. Jelenleg reggel 7 óra van, most keltem, és készenállok az új gimire egy teljesen új városba.

Gary: Hé, Hugi, elvigyelek a suliba?

Én: Hát jó lenne, élvezed hogy megvan a jogsi ugye?

Gary: Nagyon- nevette el magát.

Én: Hát oké nem bánom, ez esetben elvihetsz- vigyorogtam rá.

Gary : Megtisztelsz-vigyorgott ő is.

A kocsiban elösszőr zenét hallgattunk, énekeltünk, és nagyon jókat nevettünk, de aztán, egyre jobban összeszorult a gyomrom, mivel kezdett tudatosulni bennem, hogy hamarosan egy teljesen új osztályom lesz. Amikor kiszálltam Gary utánam kiabált: Aztán csak ügyesen Hugica, vagány csaj vagy úgyhogy ne félj minden rendbe lesz. Elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy tényleg össze kell szednem magam, mert az első benyomás a legfontosabb, nem lehetek félős. Az iskola épülete hatalmas volt. Beérve a portán kérdeztem meg, hogy merre találom a termem. A portás unottan ugyan de válaszolt. Elindultam fel a lépcsőn, majd oda értem a terem elé. Vettem egy mély levegőt, és benyitottam. Két srác majdnem nekem rohant, valahova nagyon szaladtak és közben majd' megfulladtak a nevetéstől. A teremben nagy volt a nyüzsgés. Köhintettem egyet majd kicsit hangosabban, hogy meghallják, mosolyogva megszólaltam : Sziasztok-mondtam. Erre egy szempillantás alatt csend lett a terembe a fiúk abbahagyták a rohanást, a lányok pedig a beszélgetést, 20 szempár szegeződött rám. Szia- jött a válasz egy kedvesnek tűnő lánytól aki épp az asztal tetején ült. Tudtam, hogy ha most nem megyek oda akkor elkönyvelnek egy antiszociálisnak, úgyhogy mosolyogva odasétáltam a lányokhoz. Áhh szóval te vagy az új lány- mondta egy barna hajú, barna szemű lány- tudtuk hogy jönni fogsz, az ofőnk már szólt. Na mesélj magadról egy kicsit, hogy hívnak, miért jöttél át ide, satöbbi. Nyeltem egyet majd nekiláttam: Haleynek hívnak, a tesómmal költöztünk ide ezért jöttem át ide, táncolok már 6 éve. És titeket hogy hívnak?- válaszoltam a lehető legmagabiztosabban. A barna hajú lány el kezdte sorolni: Ő itt - mutatott egy fekete hajú lányra- Sofia. Ő-lökött oldalba egy barna hajú lányt- Sarah. Ő- nézett egy szintén barna hajú lányra- Taylor. Én pedig Jenny vagyok.-mosolyodott el. Ó, őt kifelejtetted-mutatott Sarah egy lányra aki egyedül ült a leghátsó sorban - Ő Amy, elég antiszociális, fura lány... Soha nem szólal meg csak néz minket, de nem jön a közelünkbe. Oké igyekszem megjegyezni mindent- nevettem fel. A többi lány velem együtt nevetett, ami rettentő jó érzés volt. Éreztem hogy szimpatikus vagyok nekik, és nekem is ők. Az évnyitó hamar elment, az ofő beteg úgyhogy a pótofő volt bent aki viszont nagyon kedves volt. Megkaptam a tankönyveimet, és 12 órakor már mindenki mehetett haza. Elbúcsúztam a lányoktól, majd elindultam haza. A buszon zenét hallgattam. Otthon gyorsan átöltöztem macinaciba meg kapucnis pulcsiba. Előkaptam a telefonomat és megnéztem az értesítéseimet. 13 új ismerősfelkérés. Hát igen az 5 lány akivel beszélgettem és 8 fiú az osztályból. Gyorsan visszajelöltem őket. Épp nekiálltam volna kaját csinálni amikor láttam hogy Sarah rámírt.

Sarah: Szia :3

Én: Szia :)

Sarah: Na hogy tetszik az osztály? :D

Én: Nagyon tetszik :D Pedig bevallom elösszőr kicsit féltem. :D

Sarah: Mitől? O_o

Én: Hát nem is tudom.... attól hogy nem jövünk majd ki jól.

Sarah: Hát akkor megnyugodhatsz, mert miután elmentél én még maradtam, és minden lánynak szimpi vagy, a fiúkról meg ne is beszéljünk :DD

Én: Mi az hogy a fiúkról ne is beszéljünk? :"D

Sarah: Hát semmi csak, sokan mondták hogy szép vagy.

Én: Ohh, megtisztelő :D

Sarah: Amúgy te komolyan kettesben élsz a tesóddal?

Én: Ahha :D

Sarah: De jóóó, nekem soha nem engednék ezt meg a szüleim. A tesód, fiú vagy lány?

Én: Hát igen, anyuék elég megengedőek, amúgy bátyám van :D

Sarah: Uhh tényleg én intézem az osztály pólót, elmondod a méreted? :D

Én: xs :D

Sarah : Menj a francba az xs-eddel együtt :D

Én : Ez fájt , de miért is? :D

Sarah: Mert az én méretem s :"D

Én: Na ezt meg se halljam nem a méret számít.

Sarah: Oké nyugi :D na mennem kell holnap találkozunk addig is puszi :* :)

Én: Szijja pusza :* :*

Épp amikor elküldtem ezt az üzenetet hallottam, hogy csapódik lent az ajtó. Szia Hugi- kiabált fel Gary- megjöttem

Lerohantam a lépcsőn, megöleltem : Észrevettem.- kacsintottam rá- kaját hoztál mert éhen halok?

Hoztam kínait-  vigyorgott- De előbb mond el hogy milyen volt az első napod? Nagyon király!- vigyorogtam. Akkor megnyugodtam- mosolygott rám, majd a kezembe nyomta a kaját.

Big City Big DreamsWhere stories live. Discover now