7

42 3 2
                                    

Az óra egyre hangosabban csörgött, vettem egy mély levegőt és felültem. Na jó, ideje megpróbálnom felállni. Egy, kettő, három... sikerült! Sietnem kellett mert késésben voltam, nyolcra már ott kellett lennem a suliba. Egy világoskékfarmert vettem fel egy halvány rózsaszín felsővel. Gyorsan kimentem a konyhába.Zabpelyhet ettem, elraktam az uzsonnámat. Az ajtóhoz szaladtam, gyorsanvisszakiáltottam egy :- Szia elmentem. -et ,aztán elindultam az iskolába.Útközben zenét hallgattam. Ilyenkor minden mást kizárok, ilyenkor csak a zenevan meg én. A sarkon túl feltűnt az iskolám. Kikapcsoltam a zenét, eltettem atelefonomat. Az kapuban már ott várt Sarah. Szia Haley! - vigyorgott. rám. - Szia csajszi! - nevettem vissza rá. Erre ő is felnevetett majd megölelt. Elindultunk be a az ének terembe. Megjött Mr.Adams, az énektanárunk. Természetesen
Stella mellett ültem. A tanár úr azt mondta, hogy mivel előző órán nem voltam ezért nekem kell felelnem, és majd szól,hogy mikor menjek ki. Elkezdődött az óra, először szolmizáltunk aztán dalt énekeltünk, később pedig Mr.Adams hívott felelni. Megmondom őszintén, nem féltem hiszen világ életemben 5-ös voltam énekből. Most is 5-öst kaptam. A többi óra gyorsan eltelt, szinte észre sem vettük, hogy elteltek az óráink, és mehetünk haza. Kifele menet nagy öleléssel búcsúztam legjobb barátnőmtől, aztán már rohantam is hogy elérjem a buszt. Szerencsém volt, és pont elértem Hazaérve gyorsan megcsináltam a házimat, majd megfűztem Gary-t , hogy vigyen el edzésre. Odaérve puszit nyomtam az arcára, aztán rohantam be. A tánctanár késett, mint mindig, de nem baj mert mi így szeretjük. Tánc órán folytattuk az eddigi koreográfiát. Az óra végén rohantam is haza. Hát igen nekem ilyen rohanósan telnek a napjaim. Otthon épp vacsoráztunk, amikor egyszer csak megcsörrent a telefon, már nyúltam is érte, de Gary gyorsabb volt. Próbáltam szúrósan nézni rá, de nem bírtam és elmosolyodtam. Drága bátyám erre kinyújtotta a nyelvét, de aztán ő is elmosolyodott, ám amikor beleszóltak a kagylóba, hirtelen elkomolyodott. Hallottam, hogy egy férfihang beszél, de azt nem értettem, hogy mint mond. Gary csak hallgatott, és néha helyeselt, majd a végén köszönetet mondott és letette. Na ki volt?- kérdeztem. Rám nézett, majd odarohant és megölelt, és azt mondta: Úristen húgocskám nagyon büszke vagyok rád! Na mi történt? Mondd már!- kiáltottam rá. - Most hívtak a Light Records- tól,.
És? - Kérdeztem izgatottan.
És azt mondták, hogy bekerültél! - kiáltott vissza.
Akkorát sikitottam, hogy szerintem még a szomszédba is hallották.
Komolyan?- kérdeztem
Igen - mondta izgatottan.
Gary nyakába borultam és elsírtam magam örömömbe. Gyorsan felhívtam Sarah-t aki velem eggyütt ujjongott. Amikor leraktuk, csak az ágyamta vetődtem és azon gomdolkodtam, hogy milyen szerncsés vagyok. Ekkor a telefonom jelzett, hogy értesítésem jött.
*Chris Hemson elkezdett követni*

Big City Big DreamsWhere stories live. Discover now