6

29 4 0
                                    

    Az utat csöndben töltöttük, csak a rádió szólt    

Megérkeztünk.

Az épületbe csak engem engedtek be, Gary és Sarah sok sikert kívántak. Én pedig éreztem, hogy majd kiugrik a szívem, de rájuk mosolyogtam és beléptem a hatalmas épületbe.

Jónapot! Haley Jones vagyok és a meghallgatásra jöttem.

-Rendben oda üljön le.- válaszolta nekem recepciós.

Félek...Életem első meghallgatása, végre sikerült elérnem idáig.

- Haley Jones – mondta be a nevem egy asszisztens – kérem kövessen.

A szívem a torkomban dobogott, beléptem az ajtón. A meghallgató terem halványkék színű volt, középen egy x-jelöli az a helyet ahova álltam. Velem szemben 3 ember ült, ők voltak a meghallgató bizottság.

Neve?- kérdezte a legjobb oldalt ülő férfi.

Haley Jones vagyok. - válaszoltam.

Rendben köszönjük kezdheted. – Szólalt meg a középen ülő nő.

Minden erőmet összeszedtem, mély levegőt vettem és elkezdtem énekelni. Igyekeztem takarni, hogy mennyire izgulok. Lehunytam a szemem, a szoba megtelt a hangommal. Vége lett a dalnak. A bal oldalt ülő ember azt mondta: Jelentkezni fogunk. Örülünk, hogy eljöttél. – Köszönöm- válaszoltam, majd gyors mozdulattal sarkon fordultam és kisétáltam. Az előtérben rohanni kezdtem, kiértem az utcára de Gary és Sarah nem voltak ott. Megnéztem a telefonom, és láttam, hogy Sarah írt, hogy 10 perc és ideérnek, csak elmentek a közeli kávézóba. Én elindultam a kávézó felé, amikor megláttam a színész irodát. Úgy elbambultam, hogy nekimentem valakinek, és elestem. Az illető azonnal megfordult és gyorsan felhúzott. Én pedig azt hittem sokkot kapok. Chris Hemson volt az, a 20 éves világhírű milliós rajongótáborral rendelkező színész, aki általában szuperhős filmekben játszik. Iszonyatosan magas volt, izlésesen izmos, a haja szőke, a szeme zölden ragyogott, és rám mosolygott el sem hittem.

Jól vagy? – Kérdezte kedvesen.

Persze. – válaszoltam mosolyogva

A szemembe nézett. Chris Hemson vagyok.- fogta meg a kezem.

Tudom. – vigyorogtam.

ohh, értem.- nevetett – és a kisasszonyt hogy hívják? – kacsintott rám.

upsz tényleg- nevetem- Haley Jones vagyok.

Örülök hogy megismerhettelek Haley Jones. - vigyorgott édesen – Mi járatban vagy erre?

Meghallgatásra jöttem a Light Records-hoz – válaszoltam.

Ohh, értem ezek szerint egy énekesnővel állok szemben.- mosolygott.

Éppen válaszolni akartam amikor Gary kiáltott rám:

Na hogy ment hugi? – kérdezte kedvesen.

- Nem tudom, remélem jól. –válaszoltam.

Mit mondtak? – kérdezte.

Azt, hogy majd jelentkezni fognak. - nevettem el magam.

Na gyere, szállj be a kocsiba. –nevetett vissza rám.

Én gyorsan rá mosolyogtam Chris-re aztán beszálltam a kocsiba.


A kocsi elindult, Sarah pedig a kezembe nyomott egy kávét. Megkérdezte, én pedig mindent részletesen elmeséltem. Aztán Sarah félbeszakított.

Ugye tudod hogy kivel találkoztál?- vigyorgott

Persze.- nevettem rá.

az út további részén Chrisről és a meghallgatásról beszélgettünk. Sara-t hazavittük a további hazaúton pedig nagyon álmos voltam. Éreztem ahogy lassan lecsukódik a szemem. A kocsi mintha elringatott volna. Egy pillanatra megébredtem Gary az ölében vitt be a szobámba majd óvatosan becsukta az ajtót, és már vissza is aludtam.

Big City Big DreamsWhere stories live. Discover now