Gary végzett, mi pedig elindultunk haza. Sarahtól útközben elbúcsuztunk mert ő is ment haza. A további úton nem szólaltam meg. Csak gondolkodtam. Gondolkodtam, hogy mennyi minden történt velem, pedig még csak pár napja vagyok New Yorkba. Amikor hazaértünk, már este 11 volt, úgyhogy gyorsan lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni. Másnap a szerencsémre szombat volt, úgyhogy előttem állt a hétvégi pihenés. Reggel izgatottan rohantam le gyorsan megreggeliztem aztán felhívtam a Light Recordsot.
Jonh: Üdvözlöm ez itt a Light Records. Az én nevem John Taylor. Miben segíthetek?
Én: Jónapot! Én Haley Jones vagyok. Tudja tegnap találkoztunk az étteremben...
John: Ohh, igen persze, hogy emlékszem. Ezek szerint élsz az ajánlatommal?
Én: Igen, szeretnék elmenni a meghallgatásra.
John: Rendben, jövőhéten kedden, délután 4-kor megfelel?
Én: Igen tökéletes lesz.
John: Oké, a Light Records weboldalán minden egyéb információt megtalálsz.
Én: Jó, köszönöm!
John: Örülök, hogy hívtál.
Én: Én is.
Izgatottan mondtam el Garynek, hogy mikor kell mennem, és részletesen elmondtam, hogy mit mondott John. Utána felhívtam Sarah-t és neki is mindent elmeséltem. Ő is izgatott lett, megbeszéltük, hogy Garyval együtt ő is jön velem a meghallgatásra. Amikor letettem a telefont, Gary egy hatalmas pizzával jött be a szobámba, azt mondta ünneplés képpen hozta. Ígyhát pizza evés közben beraktunk egy filmet, és élveztük, hogy semmi dolgunk egész nap. A film után már csak a mobilomat nyomkodtam, meg utánanéztem, hogy pontosan merre is van a Light Records, kikkel dolgoznak együtt. Legnagyobb meglepetésemre azt láttam, hogy a Light Records rengeteg világsztár kiadója. Ettől, pedig olyan jó kedvem lett, hogy legszívesebben ugrálni kezdtem volna. Alig vártam már a keddet. Tudtam, hogy nagy nap lesz és, hogy életem egy meghatározó fordulata vagy ott történik vagy sehol. De mégsem izgultam. Egyébként vicces mert mert pont a Light Records mellett van egy színész közvetítő iroda, ahova világhírű színészek járnak, mert ott van a manager-jük. Szóval érdekes lesz. Mindenesetre mostmár olyan fáradt vagyok, hogy mindjárt magamra ejtem a telefonom, szóval elmegyek aludni.
*************************************************************************
Vasárnap este van, ugyanis az egész napomat tanulással töltöttem, de nyugi nem a sulira készültem, hanem a meghallgatásra kerestem dalt, és azt gyakoroltam. Megvacsiztam aztán korán lefeküdtem aludni. Reggel gyorsam felöltöztem, és elindultam a suliba. 5 órám volt de gyorsan elment az összes. Végig a lányokkal voltam. Nagyon szeretem őket. A meghallgatást viszont nem mondtam el nekik, mert nem alartam felcsigázni őket, hiszen lehet, hogy nem is fog sikerülni. Hazaérve egész délután Sarah-val chateltem.
Sarah: Na izgulsz már, holnap van a nagy nap.
Én: Most még nem, de ahogy magamat ismerem holap fogok :D
Sarah: Nyugi, ha az étterembe úgy kiráztad kisújjból, akkor most hogy még készülsz is, tuti megyőzöd őket :D♥
Én: Köszi ;) meg azt is hogy elkísérsz ♡♡
Sarah: Ez a legjobb barátok dolga. ♥♥
Én: ♡♡♡♡♡♡♡♡
Eljött a kedd, gyorsan elkészültem majd, elmentem a suliba. Igazábol körülbelül az egész nap kiesett annyira nem oda figyeltem, hiszen a meghallgatáson járt az eszem. Az órák után elköszöntem a lányoktol, Sarah pedig átjött az indulásig. Nem volt sok időm úgyhogy sietnem kellett. Kisminkeltem magam, a hajamat kiengedve hagytam, bár természetesen mégegyszer megfésültem. Felvettem egy fekete szoknyát, hozzá egy szűk hosszúújjú felsővel. Pont mire elkészültem hazaért Gary. Igyhát beszálltunk a kocsiba és hárman elindultunk.
YOU ARE READING
Big City Big Dreams
Teen FictionMit is kezdjen magával egy lány magányosan New York utcáin... Kezdjük ott hogy mit keres egy 17 éves lány egyedül New Yorka éjszaka? Jó kérdés... Tarts velem és megtudod.