4.

48 3 0
                                    

Elindultam fel a színpadra, az egész testem remegett. Ám amikor felléptem a színpadra, a félelmemet mintha elvarázsolták volna. Egyszeriben úgy éreztem, hogy megtaláltam az otthonom. A színpadon vagyok igazán önmagam. Ezt akarom csinálni felnőttként. Odaléptem a mikrofonfoz, és megfogtam az állványát. Hátul láttam Sarah bíztató arcát. Felcsendült a zene, és azonnal átjárta a testem. Pontosan tudtam, hogy mikor kell belépnem 3...2...1 Mély levegőt vettem és belekeztem a dalba. Az étterem hirtelenjében megtelt a hangommal. Egyáltalán nem féltem. Magabiztos voltam. Lehunytam a szemem, hallgattam a zenét, és hagytam, hogy a dal kijöjjön a számon. Csak énekeltem, és énekeltem. Olyan volt, mintha örökre ottlettem volna, mégis csodás volt. Kinyitottam a szemem, és láttam ahogy egy nő, elmorzsolt egy könnycseppett meghatottsága miatt. Ránéztem Garyre akinek az arcán egyszerre ült a meglepődöttség és az ámulat. Utána Sarah-ra tekintettem, és az ő arcán is ezt az érzéskeveredést láttam. A dalnak vége lett. A legnagyobb meglepetésemre sok ember állva tapsolt. Én elmosolyodtam, meghajoltam aztán lejöttem a színpadról. Sarah addigra már Gary mellett várt.
Gary: Úristen.

Sarah: Úgy bizony, ezt hogy a fenébe csináltad?

Én: Nem tudom, csak odamentem, énekeltem, aztán lejöttem.

Gary: Tudtam, hogy jó a hangod, de ..de hogy ennyire?

Én: Köszi- vigyorogtam büszkén.

Sarah ekkor megölelt és azt momdta: Az én barátnőm a legügyesebb a világon.
Ez iszonyatosan jól esett. Ekkor azonban egy idegen férfi jött oda hozzánk, majd meg is szólitott minket: Jónapot! A nevem John Taylor.

Gary: Jónapot! Miben segíthetünk?

John: Hallottam előbb a kisasszonyt énekelni, és bevallom, hogy nagyon tetszett. Én vagyok a Light Records egyik marketingese, és szeretném meghívni a hölgyet egy meghallgatásra, mivel szerintem lenne esélye betörni a zeneiparba.

Én: Mi? Komolyan mondja?

John: Természetesen. Adok egy névjegykártyát, gondold meg és ha van kedved hozzá, akkor hívj fel.

Gary: Rendben, köszönjük szépen.

Amint John arrébb ment, Sarah-val iszonyatos sikitozásban törtünk ki örömünkben.
Gary nyakába ugrottam, aki elérzékenyülve megjegyezte, hogy büszke rám. Én meg csak álltam ott és nem tudtam elhinni, hogy ez velem történik.

Big City Big DreamsWhere stories live. Discover now