8. Fejezet

32 4 0
                                    

Nem hittem a szememnek. Legszívesebben én is vissza követtem volna, de sajnos én ezt már körülbelül fél éve megtettem. Nem tudtam mit kéne csinálnom, hogyan kéne kezelnem a helyzetet de szerencsére nem volt sok időm ezen töprengeni, mert néhány másodperccel később jött is egy üzenetem tőle. A torkom a szívemben dobogott, akarom mondani a szívem dobogott a tarkombon, látjátok elég csak rá gondolnom és máris összezavarodom. 

Chris: Szia :)

Én: Szia :)

Chris: Hogy vagy? 

Én: Jól, te?

Chris: Én is :) Tényleg bekerültél? 

Én: Igenn*--*

Chris: Gratulálok :)

Én: Köszönöm :)

Chris: Szívesen, ne haragudj de mennem kell forgatni, remélem majd még beszélünk. :)

Én: Én is remélem szia :)

Úristen, annyira boldog vagyok. Most már egészen biztos hogy jó ötlet volt eljönnöm New Yorkba. Nemcsak hogy lehet beválthatom az álmom és énekesnő lehetek, de még meg is ismerkedtem álmaim pasijával, aki a kedvenc színészem is. Egyszerűen nem hiszem el.                                                              Ránéztem az órára és láttam ,hogy késő van ugyhogy elmentem zuhanyozni. A víz mintha simogatta volna a bőröm. Nagyon jól esett. Amikor végeztem, lemostam a sminkem és a laptopommal együtt az ágyra vetettem magam. Megnéztem a facebookoom meg az egyéb közösségi oldalaimat. Aztán youtubeoztam. Majd amikor észbe kaptam, 00:03-volt ugyhogy lezártam a gépem és elaludtam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Big City Big DreamsWhere stories live. Discover now