Dneska tady pro vás máme další ,,lahůdku" z Harryho Pottera. (Ne, šílení fanoušci prostě nemůžou tenhle příběh nechat na pokoji.) - Jedná se jednodílovku o asi 303 slovech (v angličtině) od autorky frankieannetim vydanou 30. července 2007.
Tato povídka získala čestné 2. místo na seznamu Nejhorší fanfikce na Harryho Pottera vůbec. (Autor tohoto seznamu ale asi neznal Bradavice, Škola Modliteb a Zázraků, jelikož ty tam nikde zmíněné nemá.)
Co tahle povídka zahrnuje? - Párování Harry/Viktor Krum, sex-scénu a to je tak asi všechno. - Žádná pointa, žádný hlubší význam. Prostě jenom sex.
Ovšem, párování není na téhle povídce to nejhorší. - Genialita některých vět je vážně závratná. (V příběhu se vyskytuje jedna obzvláště podařená, u které nevíte, jestli se smát, nebo brečet. Na 100% ji najdete.)
Ale co mě vytočilo nejvíc, bylo opakování slov.
Jak už bylo zmíněno, délka povídky činí 303 slov v originále a asi 25 z nich je ,,Harry" (nebo Harryho, Harrym atd.) a 21 ,,Viktor".
(Přesně jak ten vlk/liška, nebo co to sakra je, se cítil Eddie při překládání tohoto zblitku. - Jelikož opakování slov patří na seznam věcí, které dokáží Eddieho spolehlivě vytočit.)
A aby jste si také užili ,,kouzelnou" slovní zásobu autorky, ponechali jsme text v původní formě a pouze jsme ho přeložili...
* * * * * *
Harry byl s Viktorem úplně o samotě od chvíle, kdy Ron s Hermionou odešli tančit, stejně jako Luna a Xenofilius. Harry si s Viktorem povídal o Gregorovičovi, když Harry zaznamenal, jak překrásné jsou Viktorovy oči. Ty velké oříškové oči a jeho velké svaly napínající se na jeho rukou nutily Harryho přikyvovat na všechny Viktorovy poznámky ohledně Xenofiliova přívěsku.Potom si Viktor všiml Harryho pobláznění. Pomalu přesunul svou dlaň na Harryho stehno. Harry nevypadal, že bude nějak reagovat, tak Viktor jemně přejel přes jeho stehno. Potom Viktor přesunul své ruce nahoru, k Harryho rozkroku. Viktor cítil přes jeansy Harryho silnou erekci. Viktor pomalu přejel přes Harryho stojící penis. (Uááá!!! Já už nemůžu!!! To opakování slov mě psychicky mučí!!!)
Potom Harry řekl Viktorovi, aby jej následoval o patro výš do Ronova pokoje. Když se blížili k Ronovu pokoji, Harryho jazyk se setkal s Viktorovým a v momentě sdíleli sliny. Potom Viktor rozepl Harrymu poklopec a strhnul Harrymu jeansy. Viktorovi se líbila Harryho vyboulenina v jeho modrobílých kostkovaných boxerkách. Harry vydal slabý sten, který Viktora motivoval k tomu, aby přejel přes jeho a Harryho penis. Potom Viktor sundal Harrymu boxerky a začal dráždit Harryho penis tím, že olizoval špičku Harryho penisu. Potom Viktor vzal celý Harryho penis a začal jej kouřit. Harry sténal a hladil Viktorovu perfektně vytvořenou, 11 palců dlouhou a 5 palců širokou erekci. (Nechci to autorce kazit, ale průměrná délka ztopořeného penisu je 14,15 cm. Nejdelší, a to pouze ve vyjímečných případech, je 26 cm. 11 palců je 27,94 cm.) Harry dal signál, že už bude ejakulovat a Viktor šťastně spolykal jeho sperma. Potom se Harry postavil a začal přejíždět přes Viktorův penis. Když Viktor hodlal ejakulovat, Harry začal kouřit Viktorův penis a spolykal Viktorovo sperma. Po tomhle se oblekli a zamířili zpátky tancovat a už o tom nikdy nemluvili.
The End
Ufff, už to mám za sebou. Nevím, jestli i vám to připadalo tak hrozné jako mně, ale já vím jedno: Tohle už nikdy víc.
A tady krátké sdělení na závěr:
Lidi, prosím vás, nepište takové sračky. A když už je píšete, tak je alespoň nikam nezveřejňujte. Ušetříte tím něčí mozkové buňky a vy si alespoň neuděláte ostudu.
S ,,láskou"-Eddie-
ČTEŠ
Jednodílovky
RandomVíte, kdo nikdy nespí? Čert. A tým Ebondy. Po neuvěřitelném (ano, stále tomu nevěříme) úspěchu My Immortal jsme se rozhodli, že se nebudeme flákat a přineseme vám další zážitky ze světa fanfikcí a to nejen těch cizích, ale i našich vlastních. Připra...