Legolas a Laura

1.3K 77 66
                                    

Pokud jste si stejně jako já mysleli, že nic nemůže být napsané hůř, než My Immortal, nechte mě vyvést vás z omylu. Ještě pořád je tu Legolas a Laura.

Celá fanfikce je neskonale hloupá a primitivní. Každé čtvrté slovo je Legolas a každé třetí pak. Myslím, že kdyby někdo naučil gorilu 10 slov, dokázala by to napsat líp než autorka. Při prvním přečtení mě tenhle příběh málem donutil mlátit v agónii hlavou o zeď, ale při překladu už mi to přišlo spíše směšné. Laura a Legolas je prostě dokonalým příkladem toho, jak nepsát (pokud vám není sedm let nebo se nechcete proslavit jako autor badfiction).

Všechny chyby a "překlepy" jsou záměrné. Snažím se tím co nejvíce přiblížit originálu.

Legolas projížděl podél lesa a jednoho dne našel nemluvně zhbalené v ltáce, tak slezl se svého koně, přišel k tomu nemluvněti a pak Legolas řekl"kdo tě tady nechal maličká"a pak to nemluvně jen plakalo a pak ji Legolas zvedl a držel ji a pak to nemluvně přestalo plakat a pak Legolas řekl"tvé jméno bude Laura"a pak Legolas a nemluvně jeli na koni a jeli do hradu, kde řekl:"otče matko našel jsem tohle malé nemluvně v lesích a pak Legolas matka vstala (Hlavní hrdinka je taková Mary Sue, že Legolasova matka vstala z hrobu, aby se na ni mohla podívat), sešla dolů a řekla"jak mohou lidé dát nemluvně do lesopísků (woodsands, nejspíš to mělo být woodlands), aby zemřelo"Pak Legolas otec řekl"necháme si ji" a pak byl Legolas šťastný z něčehopovsetání (Je chyba ve mně nebo i vám to zní podezřele?) (someriseing x some reason - z nějakého důvodu)

O DESET LET POZDĚJI

Legolas vstal a šel do Lauřina pokoje a řekl"dobré ráno"a Laura řekla"dobré ráno také". Pak Legolas řekl"co se děje"a pak Laura řekla"Legolasi chci vědět, jak jezdit na koni".Pak Legolas řekl"Ok"a pak Legolas řekl"napřed dostaneš šaty (get dresses x get dressed - oblékneš se) a já něco sním a pak půjdeme na lekci ježdění".Mezi tím Chodec a Gandalf jeli směrem kde Legolas bydlel a pak Chodec řekl"Gandalfe nevěděl jsem, že Legolas měl sestru" a pak Gandalf řekl"Já totaké nevěděl". Mezi Tím v Mordoru temný pán hobloval (was planing x was planning - plánoval ) únos princezny (Já asi brzo začnu hoblovat vraždu autorky, protože tahle pitomost mě fakt ničí) ale ne vedoucí Skřetů přišel a řekl"Dostanu ji pro vás pane"a pak Temný pán řekl"ano můžeš".

Mezi tím Legolas a Laura jezdilinakoních a pak Laura řekla"Legolasi kdoje to" a pak se Legolas podíval a byl to Gandalf a řekl"to jsou Gandalf a Chdoec"a pak Chodec řekl"Legolasi"a pak Legolas řekl"Chodče dlouhý čas viděn" a pak Chodec řekl"Jak je ty" (How is you x How are you - Jak se máš) a pak Legolas řekl"Mám se dobře"a pak Gandalf řekl"kdoje pak tohle"a pak Legolas řekl"seznamte se s Laurou, našel jsem ji v lesích když byla ještě nemluvně" . Laura byla zpočátku ostýchavá a pak Legolas řekl"Lauro pojď a seznam se z Chodcem a Gandalfem"a pak Laura řekla"ahoj já jsem Laura" .Legolas řekl"je princezna" (Princezna Mary Sue, titul královny si udrží Enoby)a pak Chodec řekl"je tak roztomilá"a pak Legolas řekl"to bude moje cyhba"a pak Gandalf řekl"proč"a pak Laura řekla"on mě chrání, to proto"(Tak to fakt "dává smysl".)a pak Legolas vzhlédl a řekl"myslím, že bychom měli jít zpátky do hradu"a pak Laura řekla"také to cítím".

Legolas řekl"chcete zůstat přes noc"a pak Gandalf a Chodec řekli"ano prosím"a pak si dali čaj a pak šli na noc Legolas požádal sráže aby dohlíželi na Lauřin pokoj zatímco Skřeti vyšplhli do okna a zmocnili se Laury a pak se Laura probudila a křičela a pak sráže přišli do pokoje a viděli spoustu Skřetů a pak Legolas doběhl ty Legolas řekl"kde je Laura"a pak sráže řekli"Skřeti ji vzali". (A ti stráže je nechali? Ale nedivím se jim.)

Mezi tím byli Skřeti zpátky v Mordoru (A jak to dokázali? To mají na zádech vrtuli nebo co?) a pak Laura řekla"položte mě"a pak to Skřeti udělali a pak Temný pán vyšel z ohně a řekl"vítej Lauro"pak se na něj Laura podívala a řekla"ne tak to nemůže být"pak zkusila utéct ale Skřeti dostali Temný pán řekl"dejte ji do cely a vsaďte ji (bet x beat - bít) a taky s ní dělejte co koliv chcete, ale nezabíjejte ji".Pak ji Skřeti vzali k cele a hodili ji do cely a zatřeli ty jít nahoru a šla k oknu a podívala se ven a přála si, aby Legolas nebo někdo zachránil zatímco v hradu v Mléčnolese Legolas připravoval armádu jít zachraňovat Laura seděla na zemi a pak se dveře otevřeli a byl to nějací Střeti a ti Střeti svázali Lauru nějakými řetězi a pak ji jeden ze Skřetů pruhoval (striped - pruhovaný x stripped - svlékl) a pak ji znásilnil a pak Laura řekla"jdi pryč bastarde". Pak jiný Skřet přišel s bičem a krutě ji bičoval a pak ji ti Skřeti všichni společně vsadili (bet x beat) skoro k smrti (Závěr z téhle věty: skřeti jsou sadističtí pedofilové) a pak vešel Temný Pán s dvěma trubičkami Jedu a pak je dal injekcí Lauře.

O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI
Legolas a ostatní byl na cestě do Mondoru zachránit princeznu zatímco Laura byla držena v cele Laura se probudila a podívala se na své tělo tam byla krev a jizvy mohla hýbat svou pravou rukou ale ne svou Laura řekla"Je mi taková zima"a pak nemohla moc vidět přeud bránami Mondoru byl Legolas a ostatní a pak řekli "nech Lauru jít" a pak Temný pán řekl"ne"a pak Legolas řekl"dobře possouchoj vyšplhá do celi (Nemůžeš jen tak vyšplhat do Mondoru! )a vezmu Lauru a ty a ostatní najdete jinou cestu Chodec řekl"dobře" a pak Legolas začal šplha zatímco Chodec a ostatní vběhli do Mondoru a šli do řekl"Půjdu zpátky a zabiju Temného pána a ty a ostatní běžte pomoct Legolasovi". Chdoec řekl"buďopatrný"a pak Gadalf řekl"budu neboj ty se o mě".

Mezi tím se Legolas dostal do celi kde Laura řekl"Lauro jsi tady"a pak Laura řekla"Oh Legolasi konečně jsi řišel"a pak Legolas řekl"jsi v pořádku"a pak Laura řekla"ne nejsem v pořádku"a pak Lekolas řekl"vsadili tě (bet x beat) a pak znásilnili také ti Temný pán dal jed"a pak Laura řekla"jak jsi to věděl". Pak Legolas řekl"když jsem byl ve tvém věku, udělali mi tosamé". Pak Laura řekla"můžeš mě odtud dostat"(Né, on se na ni přišel jen podívat a pokecat si...) a pak Legolas řekl"Ok drž se vzadu"a pak běžel zpět a běžel ke dveřím a proboural je.

Laura řekla"wow"a pak se Legolas podíval a uviděl, že byla pokrytá Krví a jizvami také byla nahá " a pak Legolas řekl"proč to udělali tobě ne mě"a pak Skřeti přišli a řekli"protože měla moc nás všechny záporáky odhračkovat (Oh, chudáci skřetíci, Laura by jim vzala jejich plyšové medvídky!) (distoy x destroy - zničit)."

Pak zděšení (fright x fight - boj) začalo. (Zděšení začalo už na začátku téhle fanfikce)

Legolas vyndal svůj luk a šípy a začal střílet na Legolas uviděl nějaké meče  a řekl"jsi to ty"a chodec řekl"ano je"a pak Legolas a ostatní začali zabíjet ty mezitím se Gandalf bavil zkoušením zničit Temného pána (No jo, ničení Temných Pánů je prostě sranda.) řekl"přál bych si, aby tady byli Frodo a Smíšek a Pipen a Sam"a pak odnikud přišel meč a řekl"Frodo pytlíku proč tady děláš". Pak Frodo řekl"přišli jsme ti pomoct a také jsme se zbavili prstenu"a pak Temný Pán řekl"ale ne"a pak Gandalfovy magické síli zničili Temného pána.

Mezi tím Legolas a Chodec a ostatní pomáhali Lauře dolů a Chodec si sundal plášť a dal ho kolem Laury.

O několik hodin později

Legolas a ostatní jsou na cestě zpět do řekl"musíme jít do Roklinky, abychom Lauru zlepšili". (Bohužel, tu už nezlepší nic.)Pak Gandalf řekl"myslím, že máš ravdu"a pak se otočili a šli tam podíval se na Lauru a dal ruku na její hlavu ona pálila šel stranou od Legolasova koně a řekl"zhošuje se" (Myslíš tuhle fanfikci? Ano, pokud to vůbec jde.) a pak Legolas řekl"já vím".

O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI

Byli v Roklince a Legolas denně zůstával (Denně? Vždyť mělo uběhnout jen pár hodin!) u Laury dikud se neprobudila a pak Legolas políbil Lauru na rty a pak ona dala ruce kolem Legolase a řekli"celá (all x are) ty pořádku"a pak Laura řekla"ano jsem". Legolas řekl"jsem taak šťastný"a pak Laura řekla"Chceš být můj kluk"a pak Legolas řekl"ano budu tvůj kluk" (Je mezi nimi jen nějakých 1990 let rozdíl. To je přece "pohoda"... )a pak se Laura a Legolas políbili řekla"co se mi stalo Legolasi"a pak Legolas řekl"unesli tě Skřeti a znásilnili tě a také tě vsadili (bet x beat) skoro k smrti a pak ti Temný pán dal nějaký jed"a pak Laura řekla"proč můžu hýbat jen na (on x one) ruce"a pak Legolas řekl"tvoje levá ruka je zlomená".Pak se otevřeli dveře a byl to Chodec a Laura řekla"Ahoj Chodče"a pak Chodec řekl"vidím, že jsi vzhůru" a pak Laura

Konec

Ano, takhle to skutečně končí. Zlé jazyky tvrdí, že autorka byla zavražděna vlastní klávesnicí, protože už to utrpení nemohla déle snášet. (Nedivím se. Při případném soudu by taková klávesnice měla být zproštěna viny a oceněna za zásluhy lidstvu). Doteď nedokážu pochopit, jak mohl nějaký člověk něco takového vyplodit a ještě k tomu to vypustit na internet ukončené uprostřed věty.

-Lord Vojeldort-

JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat