Člověk by řekl, že si po tolika špatných fanfikcích vytvořím proti jejich blbosti imunitu. Bohužel, ne. Vždycky se najde něco, co mě dokáže vyvést z míry (lépe řečeno šokovat, vyděsit, svou hloupostí téměř přivést k slzám a přizabít). Tentokrát se to povedlo Slinění, v originále Salivation, nejhorší fanfikci na Spongeboba. Nejspíš to mělo být Salvation- Spása, ale autor nedokáže správně napsat ani název vlastního příběhu. Už samo jeho jméno IKillFaguts (ZabíjímTuplouše ) vypovídá hodně o jeho inteligenci, gramatických dovednostech i celém ději příběhu.
Autorův cvok (Autor sám je cvok!) (nuts - zmoklý x note - poznámka): můj kamrád napsal začátek tohodle pro mě takže bďt milý a schondoťte to pro ni ok?
Ne ta am kamarádka gerá batayeduje* moje oftní fikc jiná kamrádka. (Pfff, ugh! Co je tohle za větu?! Vždyť to ani nejde přečíst!)
Todle byl můj tárek k nalseninám a já si misla že by se vám skuteč křestunám (christons x christians - křesťani) mohlu libut.
(Vzkaz od kamarádky IKillFaguts:)
Zpráva pro všechny negry, teplouše a satanisty:
Soudný den je na obzoru. Žhnoucí pec pekelná očekává váši bezbožnou popravu.
Sodomité a barevní, vaše dny přicházejí.
Pro všechny, kdo se chtějí připojit k mému boji, radujte se, protože vítám všechny.
Pro všechny, kdo mají rádi homosexuály, bojte se, budete hořet navěky. (Jestli by něco mělo hořet, tak je to tahle fanfikce.)
S láskou, Ježíš (A to jako fakt? To si myslí, že když umí psát, tak je Ježíš?)
(v případě že jste to ne (no x know - vědět), já napsala zbytek) (No neříkej! To by nám nedošlo, když tady přeskakuje pravopis z perfektního zpět na katastrofu.)
Spongbob zalapal po dechu a pak dops položil.
Oh ne řekl. Sépiúk byl teplý negr. (Co? To si až po přečtení nějakého dopisu uvědomil, jakou má Sépiák barvu pleti?)
Pořebuju ho obnošený (worn x warn - upozornit) na jejo božskou cestu aby se ořech (nut x not - zápor) narodil (born x burn - shořet).
Běžetel do Sépiákovy hadice (hose x house - dům).
bude nebo nebude pokračovat (Nebude. Naštěstí.), zhodnoťe, abychom to zjistili.
*(Přeluštit toto slovo mi zabralo víc času než celý zbytek fanfikce dohromady. První mě napadlo betrayed, ale to nedávalo smysl. Asi je to zkomolenina od betaread, ale není to 100 %)
fanfikce v angličtině: https://docs.google.com/document/d/1UgUbJLCJ94wOucwXuJCllCjr2fPOPIHKOGEXMXM4Xpg/edit?pref=2&pli=1
-Lord Vojeldort-
ČTEŠ
Jednodílovky
RandomVíte, kdo nikdy nespí? Čert. A tým Ebondy. Po neuvěřitelném (ano, stále tomu nevěříme) úspěchu My Immortal jsme se rozhodli, že se nebudeme flákat a přineseme vám další zážitky ze světa fanfikcí a to nejen těch cizích, ale i našich vlastních. Připra...