Borovicové Jabko

518 52 21
                                    

Dobře, dobře, přestávám si hrát na google překladač a začnu to brát trochu vážně. (I když něco takového zrovna moc vážně brát nejde.) Originální název této povídky je ,,Hitler's Pineapple" a.... Já... Já prostě nemám slov, překlad téhle kraviny mi naprosto vygumoval  mozek, takže vám k tomu asi víc neřeknu. Ale jelikož si tuto povídku vydanou 30.6.2015 autorkou cupkakes0126, můžete nyní přečíst sami, tak vám to asi vadit nebude.

  Mezi sedadly autobusu se zvedlo dítě s vážnou tváří a ananasem. Tiše zašeptalo pár slov a zavřelo oči. Když je otevřelo, stálo v pekle, s ananasem stále spočívajícím v jeho rukou.

  Pohlédlo na stezky zkrze peklo s mnoha místnostmi plnými výkřiků, ale pak si všimlo postavy. Byl to šotek. Šotek nechal dítě projít díky ananasu po levé stezce. (Z toho plyne ponaučení: Vždy s sebou noste ananas.)

  Tak se kluk kolébal dál, až došel k cele. Cela měla nahoře štítek 4/20. (Datum narození Hitlera a také jeho marihuany.) (Autorka myslela svatbu, jenže ta se nepíše weed, ale wedding.)

  Kluk zapískal, aby zjistil, zda je něco uvnitř cely.

  ,,AHHHHHHHH!" uslyšel tenhle křik, který byl sice hluboký, ale doprovázelo ho vysoké pištění. Rozechvěly se akordy. Kluk si přiložil ruce na uši. Když je sundal, zjistil, že jsou červené. Jeho uši krvácely. (A mně asi brzo začne z téhle povídky krvácení do mozku.) Krev pomalu stékala dolů po jeho krku a dostávala se do pórů jeho kůže.

  Zvuk pokračoval. Kluk pohlédl dolů, levou nohou udělal krok zpátky a zakřičel: ,,STOP!" Zvuk ustal. Jediné, co slyšel, byly plameny tančící v hudbě nářků. Kluk řekl: ,,Děkuji. Nyní mi udělej laskavost." Stvoření zavrčelo. ,,Ukaž mi svou tvář."

  Stvoření začalo ukazovat svou tvář. Klouzalo na světlo jako rostoucí měsíc. Kluk zíral v úžasu.

  Byl to (dramatická pauza, praskání dřeva v pekelných ohništích, výkřiky mučených hříšníků) Hitler.

  Hitler byl překvapený, nikdo nestál tváří v tvář mocnému vrahovi tak klidně. Obdivoval onoho kluka, ale nevěděl, že ten kluk má plán. (Hey, hey, hey, I'm man with a Plan... Pardon, Korpiklaani mají chytlavé písničky.)

  Kluk nechal vypadnout drobné z Hitlerovy kapsy a rozkutálet se po podlaze. (A to jako udělal jak? To vlastní telekinezi nebo co? *Narážka na My Immortal*) Hitler řekl: ,,Oh, nein," a sehnul se, aby je zvedl. Ale v tu chvíli kluk vzal ananas a strčil jej Hitlerovi do zadku. (Ne!!!! Co to děláte nebohému ananasu?!)

  Tlak ananasu byl tak velký, až prošel skrz zadek i hlavu. Hitler zemřel. (Ono se v pekle dá zemřít?) Kluk se na Hitlera podíval a věnoval mu jeden úsměv. Začal se smát. Byl to smích (psychopata) dítěte s trochou šílenství vycházejícího z krku. Kluk si sáhl za krk, kam se mu prosákla krev a náhle tu byl.... (Sám Satan, aby zničil tuhle sračku!)

  George Bush. Bush se smál o něco hlubším hlasem. Potom vyskočil do vzduchu se dvěma budovami padajícími mu za zády, zakřičel: ,,ALLAHU AKBAR!"

AU: ILLUMINÁTI SCHVALUJÍ (zlikvidování tohodle i autorky!)! Omlouvám se, prostě jsem musela, a mooooc děkuju za přečtení mých roztěkaných myšlenek. JSTE SKVĚLÍ!

Eddieho poznámka: No, pokud jste tohle dočetli bez újmy na mozkových buňkách, tak jste vážně skvělý a zasloužíte si obdiv. Pro dnešek se s vámi loučím, musím si jít zpravit náladu zmrzlinou... nebo čokoládou... Nebo zmrzlinou s čokoládou... No, to ještě uvidím.

Eddie

JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat