Gözlerimi açtığımda saat 08.30 du. Geç kalmıştım hemen kıyafetlerimi aramaya başladım , kıyafetlerimi bulup hemen üstüme geçirdim .Yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladım. Bütün gece oyun oynamıştım halen uykum vardı daha çantamı bile hazırlamamıştım çantamda halen Cuma gününden kalan ders kitapları ve defterleri vardı . Hemen çantamdaki kitapları ve defterleri çıkarttım. Çantama birkaç kitap ve 3 tane defter koydum .Saçıma başıma özen göstermeden ayakkabılarımı giyip aşağı indim servis beni bekliyordu hemen koşarak servise bindim. Herzamanki gibi en arkadaki yerime oturup kulaklığımı taktım ve müzik dinledim . müzik uykumu getirmişti neyseki uyuyakalmadan okula gelmiştik. Hemen servisten indim ,yukarı çıkıp çantamı sırama attım sonra aşağıdaki törene indim İstiklal Marşı 'nı okuyup yukarı çıktık . 9. sınıftık SBS den yeni çıkmıştık yani iyice dersleri boşlamıştık . En yakın arkadaşlarımla en arkada oturup sohbet ederdik hocalar umrumuzda bile olmazdı . Kendi halimizde takılırdık. Kimse bize bulaşmaz bizde kimseye bulaşmazdık . 9. Sınıfın 2. Dönemi olduğu için yaz yaklaştığı için iyice okuldan uzaklaştım. Bide sevgili yapınca derslerim iyice kötüleşmişti . Sevgilim adı Kaan'dı onu sevip sevmediğimi bilmiyordum , yani bana karşı bir kötülüğü yoktu ama kendini beğenmiş tavırlarını hiç sevmiyordum. En nefret ettiğim insanların ilki kendini beğenen ikincisi görüldü yapan . Eğer bir insan bana bu davranışları gösterirse onu ne kadar çok seversem seveyip ondan soğururum.Öğle arası gelmişti . Herzamanki gibi çok acıkmıştım . Bir arkadaşımla kantinde sıra beklememek için en son gitmiştik . Yinede sıra bekliyorduk . Ben sıra beklerken birazcık internette gezineyim demiştim telefonumla uğraşmaya başladım sonra paketimin bittiğini fark edince telefonumu masaya bıraktım . Sonra yanıma bir çocuk geldi ''Anime mi izliyorsun ? '' diye sordu . Şaşırdım. Anime izlediğimi nerden biliyordu . ''Evet '' dedim .Sonra birden bana elini uzattı ve '' Ben Atakan '' dedi.'' Bende Melisa '' diyerek elini sıktım . Sonra arkadaşım hadi geç kaldık diyerek beni yukarı çıkarttı. Bende arkadaşıma '' Ya dur bi Ece iki kelime ettirmedin '' dedim. Ece de bana '' Ya senin sevgilin oldu kısmetin açıldı '' diyerek espri yaptı .Ece ve ben birbirimizle çok uğraşırdık arada küserdik ama Yaren bizi hep barıştırırdı . Üçümüz beraber olunca çok eğlenirdik . Okul kahkahalarımızla yankılanırdı . Birbirimizin iyi zamanında , kötü zamanında kısacası herzaman yanında olurduk . Hiçkimseye laf söyletmezdik. Aramızdan birine laf gelse hepimize gelmiş gibi davranırdık. Boş zamanlarımızda birlikte vakit geçirirdik. Ders çalışmak için birimizin evinde toplanırdık . Hunharca yemek yerdik eğlenirdik ama ders çalışmazdık. Sinemaya gittiğimizde korku filmlerinde gülerdik . Dram filmlerinde Yaren ağlar bizde Eceyle ona gülerdik .Kısacası onlarla sadece arkadaş değil kardeş gibiydik hatta kardeştende öteyiz. Öğle yemeğini yedikten sonra doymanın verdiği o hisle derste uyuya kalmışım . Tam 4 ders boyunca uyumuşum . Kankalarım beni uyandırmaya kıyamamamışlar. Son ders eve gitmeye bir dakika kala beni uyandırdılar . Bende hemen kalktım . Zil çalar çalmaz koşa koşa aşağı indim bizim servisteki kızları bekledim. Sonra hep beraber servise bindik . Servisten ilk ben iniyordum bu da bana göre çok iyiydi. Çünkü en son beni alıyorlardı ve daha çok uyuyabiliyordum .
Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım . Saat 21.00 a kadar uyumuşum.Annem ders çalışmam için kaldırmıştı yoksa sabaha kadar uyurdum. Zaten yaz tatiline çok az kalmış bana ders çalış diyor sanki çalışıcamda . Çalışmadım tabikide iki soru çözüp bıraktım . Sonra bilgisayara geçip birkaç bölüm anime izliyim dedim. Bi baktım saat 03.03 olmuş . Hep böyle oluyor bir bölüm diyorum bütüm animeyi bitiriyorum . Sabah canım hiç okula gitmek istemiyordu bu yüzden hastalık numarası yapıp okula gitmedim evde tek başıma takılıcaktım . Annem gezmeye babamda işe gitmişti . Bende bu fırsattan istifade edip oyun oynadım . Karne gününe kadar evde oyun oynadım , yemek yedim , yan gelip yattım. Sonunda karne günü geldi . Sabah kıyafet seçme konusunda çok zorlandım . Sonuçta okulun son günüydü . Bütün yıl zombi gibi okula gitmiştim. Karne günü biraz özen göstermeliyi diye düşündüm . En sevdiğim kıyafetleri giyip aşağıya indim herzamanki gibi servis beni bekliyordu bende hemen servise bindim . Okula vardığımızda bizim kızların yanına gittim . Herzamanki gibi Yaren'nin makyajı çok iyi , Ece'nin de kıvırcık saçları çok tatlı duyuyordu . Benden daha fazla özen göstermişler gibi duyuyordu. Sonunda karneler dağıtıldı bizde karneleri alır almaz servise koşup boş yerlere oturduk . Bizim kızlarla falcıya gidicektik sadece üçümüzün arasındaydı başka kimseye söylemicektik. Sonuçta hakkımızda farklı düşünebilirlerdi ne düşünürse düşünsünler yinede umursamazdık ama yinede aramızdaydı . Falcıya varıp masaya oturduk birbirimize bakıyorduk ne yapacağımızı bilmiyorduk. Çünkü ilk defa böyle bir yere gelmiştik. Garson kadın geldi ve siparişlerimizi sordu bizde fal baktırmak istediğimizi söyleyince kahvelerimizi nasıl içeceğimizi sordu . Ece ve Yaren sade kahve istediler ben ise şekerli istedim . Kahvelerimizi zevkle içtik . Ece kahveyi sevmesede fal baktırmak için içti . Sonra yanımıza fal bakan bir kadın geldi adının Hicran olduğunu söyledi . İlk benim falıma baktı . Böyle şeylere inanmam ama sevgilim olduğunu adının Kaan olduğunu ve birçok şeyi bilince çok şaşırdım . Sonra Hicran abla bana '' O çocuktan ayrıl sen onu sevmiyorsun neden onunla birliktesin seni kalpten seven biri var ama seven kişi Kaan değil '' dedi . Ben ''Tamam'' desemde inanmadım . Saçmalık işte diyerek geçiştirdim . Sonra bizim kızların fallarınada baktırdık . Sonra yemek yemeğe gittik birlikte olunca vakit çok hızlı geçmiş akşam olmuştu .Bizde ailelerimiz kızmasın diye eve dönmek zorunda kaldık bu 3 ay içinde buluşamayacaktık . Çünkü Ece Mersine yazlığa , Yaren ise yaylaya gidicekti .Bende Adana'da her yaz yaptığım gibi gitar kursuna ve yüzmeye gidicektim . Eve geldiğimde yorgunluktan ayaklarım ağrımıştı. Hemen yattım . Kalktığımda öğlen olmuştu öğle yemeği ve kahvaltıyı anda anda yapıp tasarruf yaptım.
Bütün yaz evde yattım sözde sevgilim vardı bir mesaj bile atmıyordu temmuz sonlarına doğru sevgilimin aklına geldim heralde mesaj attı . Çok tripli kızlardan değildim neden mesaj atmadın bile demedim. Kaan bana '' Buluşalım ''dedi bende düşündüm ailem izin vermezdi o yüzden reddettim . Ama o bama ''Ailene bir kere yalan söyle nolacak sanki benim için '' dedi. Ben asla başka biri için aileme yalan söylemem Kaan bu lafından sonra benim gözümden düştü . Birkaç hafta sonra artık ondan ayrılmak istediğime karar verdim .Bir mesaj yazdım sadece bir mesaj kısa ve öz '' Ayrılalım '' yazdım . O ise bana güle güle dedi .Ne yani bir güle güle mi diyorsun.
Nedenini bile sormadı. Ayrılmakta en iyi kararı verdiğimi düşündüm. Neyse içimde bir gram bile üzüntü yoktu nerdeyse kına yakacak hale gelmiştim o derece sevindim . Herzamanki tatil modum devam ediyordu . Gitar kursuna gidiyordum . Sabahları erkenden yüzmeye gidiyordum . Anime izliyordum oyun oynuyordum . İnternette facebook ta geziniyordum. Bir gezinirken tanıyor olabileceğin kişiler bölümde Atakan Kirito isminde birini gördüm . 40 ortak arkadaşımız vardı merak edip fotoğraflarına baktım bu kantinde tanıştığım çocuktu. Bende istek yolladım oda akşam isteğimi kabul etmişti.Atakanla uzun süre konuştuk. Onu tanıdıkça daha çok sevip daha çok bağlanıyordum. Ama o beni sevmiyordu biliyordum yinede seviyordum işte. Ama artık kararımı vermiştim.Onu sevdiğimi söyleyecektim.Onun için bir defter hazırladım ona olan duygularımı anlattım onun çocukluk fotoğraflarını yapıştırdım güzel sözler yazdım . Doğum gününe bir ay kala onu koridora çağırdım ve defteri ona uzatıp'' Bu senin doğum günü hediyen''dedim. Gerek yoktu neden zahmet ettin dedi ve aldı tam sınıfa giderken'' Dur ! Bir şey söylemem gerek ''dedim. ''Ben seni sev... '' derken lafımı kesip ''SUS ! '' dedi .'' Neden !'' dedim sesimin titrediğinin farkındaydım yinede bir kere daha sordum ''Neden ? '' Gözlerimin içine bakıp ''Duymak istemiyorum '' dedi. Sustum ve oradan uzaklaştım ne yapabilirdim ki kendimi zorla sevdiremem . Onunla her karşılaştığımızda birbirimizi görmemiş gibi yapıyorduk . Onu her gördüğümde kalbimdeki o sızıyı anlatamam gözlerimin içine bakıyor sanki seni sevmek isterdim der gibi belkide bana öyle geliyordu bilmiyorum. Onu sevdiğimi söylediğimden beri bir ay geçti bugun onun doğum günüydü bütün gece düşündüm ona mesaj atmalımıyım ? yoksa atmasam mı diye bu düşünceler beynimi kemirdi . Sabah okula geldiğimde herşey normal gibiydi sonra onları görene dek Atakan ve kankası Merve kol kola geziyorlardı.Ben hiç düşünmedim sevgili olduklarını sonra öpüştüklerini görünce inanamadım sanki büyük bir boşluğa düşüyormuş gibi hissetim.Göz yaşlarımı tutamadım.Hayır beni sevmediğini zaten biliyordum.Ama o kız olmamalıydı . O kız benim Atakan'ı sevdiğimi bildiği halde bunu yapmasına üzülmüştüm.Herkesi kendim gibi sanmışım ne kadar aptalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime İzleyen Kız ^^ 2
Short Storyhttps://www.wattpad.com/story/28750461-anime-izliyen-kız%5E%5E Anime izleyen kız hikayesinin başka bir versiyonuda denebilir kişilerin isimleri farklı bazı olaylar farklı sonu farklı diğer hikayeye ara verdim sınavdan sonra yazmaya devam edeceğim um...