capitolul 2

149 11 0
                                    

OH . Astăzi m-a sunat cel care niciodată nu a fost de acord cu relația mea și a lui Lou . Cred că știți la cine mă refer . Da , exact managerul . Huh , nici nu vroiam să-i răspund .. Dar am spus , că trebuie să-l respect puțin deși Lou îmi zicea la ureche că omul ăsta nu merită nimic . I-am răspuns .

-Alo , Harry ? tu ești ? îmi era dor să-ți aud vocea groasă ..

-Nu serios ?

-Vorbesc serios , am vrut sa-ți spun că îmi pare nespus de rău că te-am condamnat pe tine si pe Louis cred că am făcut o mare greșeală .

-Da ai făcut . Niciodată nu ai știut ce este o IUBIRE . Tu mereu ai trăit cu impresia că o femeie trebuie să iubească doar un bărbat și un bărbat trebuie să iubească doar o femeie . Nu , nu e chiar așa cum crezi . Sunt mii și mii de moduri în care să-ți arăți iubirea fața de o persoană . Uite , vezi eu și Lou suntem fericiți acum împreună , și știi de ce ? pentru că am renunțat la faima , la One direction . Sper să înțelegi de ce .

-Nu n-am înțeles , nu cred că voi înțelege vreodată . Dar vroiam să vă rog .. doar dacă puteți să vă întoarceți doar pentru o lună să mai susțineți niște concerte aici în Londra .

-Nu mulțumim , nu mai avem nevoie , iar vrei sa îti iei 80% din banii de la concerte și restu 20% să ne dai nouă ? Nu crezi că a fost fraieriți ? așa puțin ? * Lou nervos *

-Ascultă, omule . Te rog frumos să nu ne mai deranjezi cu discursurile tale "emoționante" că nu mă impresionezi . Tu pentru mine n-ai fost altceva decât un om care îmi vroia răul care mă ura nespus de rău care nu mă lăsa să fiu fericit alături de " tâmpitul fără voce" cum îi spuneai tu . Pa .

Eram puțin supărat pe Lou pentru că îi vorbise așa , dar îmi explica mereu " Hazz pentru omul ăsta nu merită să ne distrugem noi viețile , din nou " îmi plăcea că mă apăra , că îmi spunea că totul va fi bine . Mă simțeam protejat .

[ .................................................... ]

Rataciti intr-o lume rece . ( Larry Stylinson )Where stories live. Discover now