capitolul 3

127 6 0
                                    

                   Dupa acel apel, ciudat as putea spune ... am vrut sa ma opresc din a scrie in acest jurnal si sa dorm ... dar Lou nu ma lasa ca de obicei trebuia sa vizionez un film cu el . A decis sa ne uitam la unul de dragoste ... A fost dragut , cel mai dragut era cred ca faptul ca statea in bratele mele si imi tot spunea  " te iubesc "  si trebuia sa-i raspund " si eu te iubesc "  a fost amuzant si dragut in acelasi timp . Dupa 1 ora si jumatate, eram frant asa ca m-am dus in pat , l-am chemat si pe lou , dar se pare ca el adormise deja in bratele mele .. nu puteam sa-l trezesc ..  era atat de inocent , cu parul lui ciufulit, cu buzele alea moi ,  ahh vroiam sa-i  ' fur ' un sarut , dar nu puteam nici sa-l sarut si nici sa-l trezesc sa ne ducem in pat pentru ca .. eram in living . Asa ca in acea noapte am dormit acolo nu prea bine dar am dormit .

                    A doua zi , de dimineata , Lou deja se trezise primul imi facuse si micul dejun , nu puteam sa-l refuz .. Era frumos , erau cele mai frumoase dimineti cand ma trezeam langa el .  

             - Auzi , Lou .. Azi,e o petrecere la Chris , vrei sa mergem ? ( Chris,unul din prietenii mei , vechi )

             - Pai .. nu stiu , Haz.... eu vroiam sa stam azi .. sa ne uitam la un film .... daca vrei du-te tu . Eu o sa stau aici am sa te astept, o sa stai mult ?

             - Hai, Lou .. doar ne-am uitat la film si ieri ... haide,vino nu pot merge fara tine, doar stii asta ..

              - Ok , dar o sa vin mai tarziu..

                     Nu i-am mai spus nimic .. stiam ca nu o sa vina ... era deja ora 20:23 si eu nu eram gata la 21:30 trebuia sa fiu acolo .. Ahh .. sper sa nu intarzii . Lou era putin suparat , statea doar pe canapea si era pe twitter ..

               - Lou, eu trebuie sa plec , daca vrei vii acum , sau mai tarziu , dar sa ma suni , da?

                - Da ,bine ... Pa .

                -Si eu te iubesc . ( Si i-am dat un pupic pe frunte ) 

                Ajunsesem acolo , erau multe fete frumoase, si il vazusem si pe Chris .

            - Hei , ce faci amice ?

           -Salut, Chris . Uite bine, tu ce faci ?

           - Eh , pe aici am girja de petrecerea asta .. Dar Lou al tau unde e ?

            -Ah , pai nu a vrut sa vina, stii cum e el ... In fine , hai sa bem ceva .

             - Stiam eu ca nu rezisti . 

         Bausem ceva mai mult decat trebuia ... uhm . Ma simteam ametit , era o tipa blonda care tot se uita la mine , si asa ametit cum eram m-am dus sa o intreb cate ceva . Doar ca , dupa ceva intrebari pe care i le-am adresat se pare ca buzele noastre trebuiau sa se intalneasca si chiar asa a fost . Ne-am sarutat . Oh , a fost asa de bine . Dar stai !      OH  NU !      

                                                             [ ................................................. ]

Rataciti intr-o lume rece . ( Larry Stylinson )Where stories live. Discover now