capitolul 7 - Cea mai lunga noapte

101 6 1
                                    

         Noaptea se apropiase si era si mai frumos . Era uimitor sa vezi luna deaspura ta si cel mai frumos era sa fii cu persoana pe care o iubesti , in cazul meu cu Lou .  Uneori ma gandeam ...daca nu il intalneam pe Lou si daca nu aveam o atractie atat de puternica , viata mea ar fi fost cu totul alta . Cred ca si acum eram singur , si nu pentru faptul ca nu-mi plac fetele ci pentru ca ele nu ma plac pe mine,cel putin asa credeam eu .

    -Hazz eu te iubesc si te-am iubit din prima clipa din care te-am vazut . Si fetele nu te plac pentru ca stiu ca esti doar al meu , asa ca nu te mai gandi ca esti urat sau alte nimicuri . Tu pentru mine esti perfect .

     Stiam ca el ma iubeste , baietii au plecat in camerele lor , si noi inca pierdeam timpul privind luna. Era atat de frumos . Vroiam sa fie si mai frumos asa ca am inceput sa-l sarut pe Lou si ne simteam atat de bine , era perfect . Timpul trecuse repede . Deja era ora 24:00 cam tarziu , dar noi ne simteam perfect . Nu stiu cum il vedeau fanele pe tipul asta pe care il iubesc dar .. e foarte diferit , de acel Louis Tomlinson vedeta . E atat de diferit, de exmplu , cand sta doar cu mine imi spune multe secrete pe care ceilalti baieti nici nu le stiu , sau ma saruta , cum niciodata nu a sarutat-o pe Eleanor , a si venind vorba de Eleanor. Tipa era destul de inteleligenta , se tot prostea si se prefacea pe la camera ca ea il iubeste pe Lou si ca Lou vrea sa o ceara in casatorie in curand . Dar ea nu stia, ca el de fiecare data cand se intampla cate o chestie de genul asta , venea la mine si incepea sa planga si adormea plangand pe pieptul meu. Era ca un mic ursulet chinuit de stapan .Recunosc,ea nu avea nicio vina , pentru ca ea doar a fost angajata , dar totusi putea sa fie putin mai rece cu Lou , doar stia ca eu il iubesc. Dar asta e , acum sunt aici cu el si petrec cele mai frumoase momente din viata mea . Atunci cand esti asa de fericit cum sunt eu acum , nu-ti mai pasa de nimic si de nimeni,doar traiesti momentul . Lou vroia sa mergem in camera . Cand ajunsesem in camera, vroia sa imi spuna ceva . Eram foarte curios .

       - Hazz , stii .. cand o sa plecam din vacanta asta as vrea sa mergem acolo in locul unde te-am vazut prima data .

        -Unde Lou ? pe scena la X-factor ?

        -Nu baby , in fata magazinului ala , iti aduci aminte ? Cand te-am vazut prima data si am zambit unul la altul si dupa exact o  luna ne-am cunoscut cu adevarat ?

      -A,deci acel loc . Ok, dar de ce trebuie sa mergem tocmai acolo ?

     -Pentru ca acolo , si in acel moment va fi cea mai frumoasa zi din viata mea , acolo o sa ne unim destinele .

    -Stii ca asta trebuia sa sune ca o surpriza nu ?

     -Eh,lasa doar stii ca nu ma pricep sa tin sau sa ascund ceva de tine . Deci o sa accepti ?

    -Nu stiu ce-mi va rezerva viitorul .. Dar daca o sa fim bine si inca impreuna normal ca am sa accept pentru ca tu esti o bucata din inima mea,esti cel mai special si important lucru pe care l-am cunoscut vreodata . Te iubesc.

      Nu a mai spus nimic,nu cred ca era suparat ... Stia ca il iubesc si ca normal ca as accepta . Vroiam sa fac ceva sa ma bucur de ceea ce a spus . Si am inceput sa-i cant " Don't let me go " iar el a inceput sa planga, m-am oprit pentru un moment si l-am sarutat incet pe frunte stergandu-i lacrimile . Trebuie sa recunosc,atunci cand am scris versurile la el m-am gandit desi Modest,credea ca ma gandesc la o fata din trecut ,dar nu era asa . Niciodata n-am iubit pe cineva asa cum il iubeam pe el .

 [..........................................................]

Rataciti intr-o lume rece . ( Larry Stylinson )Where stories live. Discover now