capitolu 6 - O altfel de vacanta

90 4 2
                                    

                     Desi trecuse mult timp de cand nu m-am mai vazut cu baietii din trupa incercam sa ii sun sa tinem legatura , era ok le mai auzeam vocile dragute si ne simteam bine . Intr-un final , am decis sa mergem intr-o mini-vacanta intr-un loc diferit . Eu si Lou am spus ca vrem  un loc plin cu zapada ca sa ne putem juca . Eu radeam . Baietii au fost de acord . 

                 Dupa o saptamana eram pregatiti , aveam biletele de avion si tot ce ne trebuia . Un zbor lung ne astepta ... Orele treceau destul de greu . Dar intr-un final am ajuns la locul cu pricina . 

             Eu si Lou , eram cu tricouri , credeam ca este soare si ca va fi ok dar nu a fost asa , era foarte frig . Am mers la cabana unde eram cazati si ne-am dus intr-o camera doar noi doi . Louis a inceput sa ma sarute fara sa ma intrebe sau sa imi zica ceva , nu mi s-a parut nimic ciudat , cred ca nu a mai rezistat , recunosc nici eu nu mai puteam sa astept sa-i simt iar buzele alea moi . A Inceput sa ma gadile . Stia ca-mi place asta . Nu se mai oprea . Radeam . Era totul atat de frumos . Dupa ceva timp i-am spus sa se opreasca si sa incercam sa ne schimbam pentru ca afara este frig . Cum sa ma imbrac cand il am langa mine pe el , pe Lou ? Iar incepuse sa ma gadile , si radeam amandoi , a vrut sa ma imbrace el . Ei bine , asta mi s-a parut ciudat , dar si dragut in acelasi timp . Si a inceput sa-mi puna ploverul meu cu " LEGALIZE LOVE  " si vroia sa-mi puna si pantalonii , dar asta chiar era prea ciudat . S-a imbracat si el repede si am iesit afara . Aveam manusi, deci puteam sa ne distram . Baietii erau si ei imbracati pentru temperatura de afara . Era asa frumos totul alb si pur . Nu am privit bine in jur ca am si primit un bulgare in ceafa . Eram putin nervos , dar stiam ca trebuie sa ne distram . Parca eram niste copii zglobii , care asteptau zapada . Era o padure atat de frumoasa in spatele cabanei , si luna se afla deasupra padurii parca ar fi fost un mic bec ce lumineaza imprejurimile , si chiar asa era ,dar oricum luna , avea  'gingasenia ' ei .  Noaptea se apropiase si ...

                 [ ....................................... ]  

 ( Imi pare rau ca am postat cam tarziu . Dar am avut ceva probleme . Carina , si acest capitol este dedicat tie , pentru ca esti o persoana atat de speciala , si nu stiu cumde nu mi-am dat seama  stiu ca uneori sunt prea ocupata cu alte tampenii , si le stii prea bine . Iti multumesc ca esti mereu aici pentru mine , love you . )

Rataciti intr-o lume rece . ( Larry Stylinson )Where stories live. Discover now