Eram fericit . Dupa cateva ore petrecute in zapada cu baietii si cu Lou , am continuat sa mergem ... Vroiam din nou sa fiu doar eu si cu el . Asa ca ne-am departat de grup . Deja se inserase , o zi petrecuta doar in zapada . Eram inghetati . Nu mancasem nimic . Dar nu conta asta . Eram eu si cu el . Acolo .
-Stii,Lou.. mereu am vrut sa fim noi doi , impreuna , adica asa , sa stam intinsi pe zapada si sa privim stelele .
-Serios Hazz? Si eu imi doream , dar nu era cine stie ce dorinta , sa stii ca e frumos aici , foarte frumos.
-Stiu, Lou. Ce frumos e cerul instelat . Oare acele persoane care ne iubesc relatia se uita si ele acum , la acest cer ?
-Hazz, esti cam prostut .. Cine stie ce au de facut acei oameni .. Nu au ei timp sa se uite la cer si alea,alea.
-Hei.. de ce esti asa ? Mie mi-a placut intotdeauna sa privesc cerul , dar nu singur .. Alaturi de tine .
-Da .. e dragut .
-Da .. vad ce-ti place , nici macar nu ma tii de mana .
-Te iubesc , ok ? Nu te mai supara atat .
N-am apucat sa-i spun nimic , mi-a furat din nou un sarut , nu eram suparat.. Dar mie imi placeau serile acestea romantice . Poate ca era mai matur ca mine , si de aceea ... Oricum stia ca il iubesc , chiar daca sunt mai mic , mai bleg . Era in adevaratul sens al cuvantului , noaptea . Era intuneric .
-Haz.. eu zic sa ne retragem , hai sa ii gasim pe baieti e cam tarziu .. nu e bine sa stam pe aici .
-Daca am stii , si pe unde au luat-o am merge , Lou.. Opps .. Lou .. eu cred ca ne-am ratacit .
-Nu ne-am ratacit , nu mai vorbi prostii , uite vad o lumina . Acolo trebuie sa fie , haide vino aici , tine-te de mana mea .
-Lou, mi-e frica , daca patim ceva , nu vreau sa mor inainte sa ne unim destinele . Eu vreau sa traiesc inca viata .
-Hazz, ma stresezi. Nu ne-am ratacit,micutule . LIAM ! NIALL! ZAYN !
A inceput sa le strige numele . Dar in zadar . Eram pierduti , ne era frig . Eram infometati . Ce se intamplase ? Era vina mea ? Cred ca da , pentru ca doar eu sunt de vina mereu . Dar ce vom face ? Cum vom supravietui ? Ce sfarsit vom avea ? Nu vreau sa-l parasesc ! Mi-e frica ! Il iubesc ! De ce ? Unde suntem ? De ce ni se intampla noua asta ? Oare se teme si el ? Nu cred . El e puternic . El e sulfetul meu. N-are cum . Dar daca ne temem amandoi ? Daca murim ? Ce o sa se intample ?
[ .............]