Dupa mii de ganduri , ce-mi treceau prin cap , m-am decis sa ma trezesc , sa pun ceva pe mine , si sa-l trezesc si pe Lou , sa mergem afara . Zis si facut.
-Haide,Hazz..inca 5 minute , te rog ..
-Niciun Hazz. Baietii ne asteapta afara . Hai ia si imbraca-te .
-Ok,ok..Dar vreau sa-ti spun ceva important ,ceva ce nu ti-am spus astazi .
-Ce sa-mi spui , Lou ? Nici macar nu te-ai trezit bine, si vrei sa-mi dai vesti ?
-E de bine,crede-ma .
-Hai,spune odata !
-Ok..pai... TE IUBESC !
-OH,deci asta era , doar stii ca si eu te iubesc , si mai stii si ca esti cel mai important lucru din viata mea , nu ?
-Sigur ca stiu , dar uneori ma gandesc , ca sunt prea norocos ca te am , ca esti aici cu mine , tu Harry Styles, baiatul care lasa fetele cu inima sfasiata,doar pentru mine , un simplu om.
-De ce faci asta ? De ce imi vorbesti asa ? Tu stii , ca niciodata nu te-as rani , si stiu ca am facut-o . Si acum imi pare rau , da le-am sfasiat inimile . PENTRU TINE,PROSTUTULE ! Tu esti tot ce vreau,tu esti aerul,inima si viata mea . Intelegi ? Te iubesc , nu as vrea niciodata sa te parasesc , si nici nu o sa o fac . Si stii de ce ? Pentru ca doar tu imi readuci fericirea , stii tu ..daca nu existai..probabil traiam ca un simplu om cu o sotie si cu niste copii . Iubesc copii . Noi doi , suntem diferiti de restul lumii , si .. imi place asta . E frumos .. e minunat , sa fii diferit .
-Stiu, Hazz . Si eu , nu stiu ce m-as fi facut fara tine .. Tu esti .. TOTUL .
-Haide, vino aici , nu pot sa nu te sarut macar acum , in aceste momente . Promit ca voi fi mereu langa tine . MEREU
Iar incepu sa planga . Nu stiu cat de bine se simtea el , dar eu simteam ca am tot ce imi doresc , un om care chiar ma iubeste .. cei mai buni prieteni alaturi , si ma aflam si intr-un loc , etraordinar .Ne-am imbracat , intr-un sfarsit si am iesit afara . Baietii ne asteptau . Vroiau sa mergem sa ne plimbam sa facem ceva .
Era frumos,dar si frig. Am inceput sa mergem spre nord. Am inteles ca aveam un drum lung de parcurs . In tot aces timp , Louis ma tinea de mana , se uita la mine , din cand in cand , cu acea privire care nciodata nu s-a schimbat , cu ochii lui mari si albastrii . Ma saruta . Baietii radeau uneori de noi . Dar nu ne pasa . Stiam ca nu o fac din rautate . Am ajuns . Inainte sa plecam , nu prea am inteles unde trebuie sa ajungem . Am inteles doar ca este un loc magic . Chiar era . Un munte imens,alb . Nu mai vazusem asa ceva . Nu stiam ce cautam aici , sau ce trebuia sa facem , dar imi placea . Am inceput din nou bulgareala . Le-am spus baietilor sa se opreasca pentru un moment . Vroiam sa stau doar cu Lou. Asta am si facut . Am inceput sa facem un ' Om de zapada ' vroiam sa fie omul nostru , sa fie special . Am inceput cu greu sa-l modelam , sa il facem . Era greu . Eram inghetati de frig . Din cand in cand , Lou imi mai spunea cate ceva si imi mai ' fura ' cate un sarut . Era perfect . Minunat . Nu prea intelegeam ce spune , datorita vantului , dar stiam ca e ceva despre noi , ceva de bine , ceva ce m-ar fi facut fericit . Dupa ceva timp , am reusit sa facem acel' Om de zapada ' . Era frumos si destul de mare . In jurul lui , Louis a inceput sa scrie ceva , nu stiam ce , eram curios . Scria "Cand acest om de zapada se va topi , tot raul care a fost in viata noastra va disparea " . Eram emotionat . Asteptam sa se topeasca ... S-a topit in cateva momente . Omul nostru de zapada nu mai era , la fel si raul din viata noastra . Dar ?! Sub acel om de zapada, era ceva . Nu stiu ce . Din nou eram curios . Era un bilet . " S-a topit, raul a disparut , promite-mi ca vei fi pentru totdeauna jumatatea de care mai am nevoie ca inima mea sa fie un intreg . Te iubesc,Lou " . Plangeam . Nu stiam ce sa zic . Parca traiam un vis . Era atat de uimitor . Niciodata nu am mai avut parte de atata dragoste . Dar acele cuvinte ? Erau unice . Nu le voi uita niciodata . Am sarit in bratele lui . Am inceput sa-l sarut . Sa-l strang cat pot de tare in brate . Ne-am intins pe zapada . Ne tineam de mana . Era o poveste fara sfarsit .
[ .................... ]