Dar totusi nu puteam nega faptul ca poate ar fi mana lui Jungkook aici pentru ca el e foarte plin de sine si increzut. Poate deasta nici nu am mai stat cu el.
Orele au trecut atat de greu. Stateam ingandurata si nu puteam sa imi revin din aceasta stare.
Cand sa ies pe usa scolii o mana ma atinge pe umar.
-Hei!! Era Jungkook
-Hei!
-Pot sa te conduc?
-Ăăăăă... da... * nu eram foarte incantata dar totusi i.am spus da*
Mergand l.am intrebat ce se petrece.
-La ce te referi? *se opri brusc din mers*
-Pai azi te.am vazut vorbind cu Jimin. Sunteti prieteni?
-Da suntem colegi de trupa.
-Ce?
-Nu stiai? Credeam ca ti-a spus deja avand in vedere ca sunteti impreuna
-Nu suntem impreuna si nici nu mi-a spus de trupa voastra
-Pai am sa iti zic eu atunci. Avem o trupa in care suntem 7 eu,Jimin, RapMon, J-Hope, Suga,V, Jin. Inca suntem stagiari la BigHit Entertaiment.
-Wow adica veti fi celebri?
-Da
-Si eu nu stiam de asta.
-Deci ziceai ca nu stai cu Jimin?
-Nu...
Iar o data ca acest raspuns el s-a apropiat de mine si mi-a spus atunci esti a mea. Si facu cum facu si ma saruta.
Eu m-am tras inapoi pentru ca mie mi s-a parut ciudat ma simteam ca..... pentru ca l-am lasat pe Jungkook sa ma sarute si la fel si pe Jimin
-Imi pare rau dar ai inteles gresit
-Adica?
-Daca nu stau cu Jimin asta nu inseamna ca noi doi. Intelegi tu
-Bine...
Eu m-am intors si am continuat singura drumul spre casa.Cand am ajuns acasa ma astepta mama cu o supa de legume. Tatal meu era in living statea le canapea si se uita la tv, iar fratele meu era in camera lui.
-Hai sa mananci!*spuse mama*
-Nu mama nu imi e foame
-Bine dragaAm urcat sus in camera mea si m-am aruncat in pat
Eram asa obosita.
Am adormit si m-am trezit abia dimineata cand mi-a sunat alarma. Am dormit foarte mult.
M-am ridicat. Am mers la dulap si mi-am luat o pereche de blugi negri rupti in genunghi si cu talie inalta o bluza neagra si peste o camasa rosie cu negru in carouri. Mi-am luat geanta si am plecat spre scoala. Si in dimineata asta am trecut peste micul de jun deoarece nu puteam manca.
Am ajuns la scoala. Am intrat pe hol. Kami a venit la mine
-Hei imi pare rau pentru faza de ieri. Am aflat ca nu tu ai fost. Imi pare rau.
-Dar inca nu inteleg ce poveste?
-Pai cineva a spus intregi scoli ca eu m-am culcat cu Jungkook cat timp tu si el erati impreuna.
M-am incruntat si am zis
-In seara aia in care m-a lasat balta la club era cu tine defapt? Deci e adevarat?
-Nu adica da... Nu stiam ce se intampla pentru ca bausem inainte imi pare rau.
-Nu pot sa cred si mi-ai ascuns asta pe bune?
-Scu...
-Scuzele tale nu mai sunt importante acum*o intrerup eu*
CITEȘTI
Noul Coleg
عشوائيMya o eleva a scoli Internationale de arte din Coreea de Sud face 18 ani. Aici apare in anul acesta de studiu un elev nou ce se baga in seama cu Mya. Acesta o seduce,dar apare fostul care mai avea loc in inimioara ei. Ce se intampla mai departe as...