Priveam ganditoare imensa placa cu numele de ,, Night Sensation ,, in timp ce Jay platea biletele tipului negru si masiv de la intrarea clubului si sincer, nu prea avea chef de club sau de orice fel de distractie. Da stiu, stiu ca am zis ca trebuie sa ma destind putin si sa ma distrez si sa uit de majoritatea problemelor, dar inca de cand am plecat de acasa am fost invaluita de un sentiment rau, un gol in stomac, nu stiu cum sa-l explic, dar pur si simplu simt ca se va intampla ceva.
Gandurile negative mi-au fost spulberate de atingerea calda a mainii lui Jay pe talia mea. Mi-am intors capul spre el si am vazut ca imi zambeste incurajator. I-am zabit si eu in timp mergeam amandoi spre intrarea in club.
In timp ce Jay ma tragea dupa el prin multimea dornica de distractie, eu incercam sa analizez locul despre care am auzit de o gramada de ori cat e de faimos. Trebuie sa recunosc ca arata impecabil, luminile mov si negre impreuna cu muzica aleasa bine schimba atmosfera intr-una plina de dorinta, barul care e din sticla, canapele din piele alba, iar pentru cateva secunde, doar cateva secunde, in minte mi-a aparut un gand in legatura cu ce-as putea sa fac pe o asemenea canapea razand de mine insami si probabil locul asta schimba mentalitatea oamenilor pentru cateva ore. Probabil de-acolo si numele clubului.
- Ia uite pe cine gasim noi aici. Tipul pe nume Christian s-a ridicat de pe canapeaua aflata la nici un metru de mine si de Jay si s-a indreptat spre noi razand bucuros dand mana cu satenul de langa mine.
Pot spune ca el si Jay sunt prieteni chiar foarte buni. Nu se cunosc ei de cine stie cat timp, dar la cum vorbesc si se comporta unul cu altul ai zice ca se cunosc de ani buni, chiar daca adevarul este ca ei se cunosc doar de hmm, patru luni? Da, cred ca de patru luni.- Buna si tie frumoasa Jennifer. I-am zambit salutandu-l in timp ce el a venit spre mine luandu-ma in brate, parul lui brunet aranjat in toate directile gadilandu-mi gatul.
Ne-am desprins din imbratisare, Jay punandu-si bratul pe dupa umerii mei in timp ce ne indreptam spre canapeau cu restul prietenilor nostrii.- Lume noua fratilor. Satena, Lexi, s-a ridicat si ea de pe canepea zambareata venind spre mine si luandu-ma in brate, rochia ei neagra pana la talie si taiata in partea de jos ceva mai sus de genunchi ii venea ca tunata pe corpul ei de model.
Arati traznet in seara asta.- Lexi, eu arat traznet in orice. Credeam ca stii asta.
- Da, chiar si in costum de babuin. Acela ii pune fundul rosu in evidenta si atunci sa vezi...
Nu a apucat sa isi termine fraza pentru ca Jay ia dat una peste capul lui Mike. Razand m-am asezat pe canapeau care era fata-n fata cu cealalta pe care statea Mike asteptand cateva secunde pana sa vina si Jay langa mine.- Van Damme, ai decis sa o imparti in sfarsit cu noi si pe Jennifer?
- Lexi lasa-l in pace, vocea lui Mike s-a facut auzita prin zgomotul produs de muzica, s-a bucurat si el putin de prezenta lui Jennifer. Oricum toata lumea stie ca eu cu ea ne vom casatori peste putin timp si vom avea un baietel pe nume Berry care va mostenii frumusetea de Adonis tatalui sau.
- Frumusete care nu exista. Lexi a tusit teatral cand a zis fraza asezandu-se pe canapea langa Chriatian si Mike. Christian si-a pus un brat pe dupa umerii ei, iar ea si-a asezat capul pe unerii lui. Da, am uitat sa mentionez ca ei doi formeaza un cuplu? Si inca unul care vrea sa se casatoreasca intr-o buna zii? Ei bine aici vorbesc serios. Poavestea pe scurt ar fi ca ei au ajuns sa fie impreuna din cauza unor altei iubiri. Cunoscandu-se de mici si fiind totodata prieteni foarte buni, si-au marturist marele secret. Lui Christian ii placea de o fata, iar lui Lexi de un baiat. Au incercat amandoi sa se ajute unul pe celalalt cu iubirile neimpartasite din partea celorlati doi, iar cand te asteptai cel mai putin, ei bine, s-au indragostit. S-au bine, se iubeau de mai de mult numai ca nu si-au dat ei seama de asta pana in momentul cand au simtit junghiul acela de gelozie. Dar din fericire totul s-a terminat cu bine si iata-i unde sunt acum.
CITEȘTI
Inger cu chip de demon ,, PAUZA ,,
Acak-Ține minte Jennifer, ai doar două luni. -Stai liniștit, nici nu-mi trebuie mai mult. Secrete, crime și minciuni. Trei cuvinte cu un impact puternic asupra lui Jennifer. ,,-Nu o poți face! Au spus ei. -Priviți-mă! A răspuns ea ,, Orice părinte își s...