Okay, ik ben dus getagd (of getakt, zoals zij het zegt. Waarom beschouwt de spelling checker dat als een daadwerkelijk woord?) door JJBrightSide voor een of ander ding. Ik heb echt geen idee wat het is, maar het is (als ik het goed begrijp) de bedoeling dat ik haar 13 vragen beantwoord, daarna 13 feiten over mezelf geef en daarna 13 vragen maak en 13 mensen tag die die vragen moeten beantwoorden.
Well, let's start.
Vragen aan mij:
Wat is je favoriete anime?
Damn, die is moeilijk. Waarschijnlijk Naruto, want Naruto is geweldig. Het ding is alleen dat er veel te veel fillers en flashbacks inzitten sinds shippuden. Dus dat is jammer, maar verder is het geweldig. (en ik hou van Dei-Dei en Itachi en Gaara en Zetsu en Hidan (ja, Zetsu en Hidan staan hier ook bij. Deal with it).
Naast Naruto vind ik Amnesia gaaf (een beetje kort, maar wel gaaf) en Diabolik lovers. (ze moeten deel twee gaan dubben)
Wat is je grootste droom?
Ik ga er even vanuit dat dit de droom is die je wilt bereiken en niet dat ding zonder logica dat je 's nachts overvalt. Ehm... Ik zou eigenlijk wel graag een keer in een musical mee willen doen (en dan kan ik ook magisch zingen). Tja, ik droom niet echt van mogelijke dingen volgens mij, maar goed. Misschien moet ik iets gaan bedenken dat haalbaar is... hmm.... Ik zou het leuk vinden als er een keer een boek van mij uit wordt gegeven.
Misschien moet je ze dan eerst eens afmaken
Shh....
Wat is je motto?
Leef vandaag, niet morgen. Mijn probleem met de hedendaagse maatschappij is dat je alles doet om morgen te leven, maar morgen doe je exact hetzelfde. Als je klein bent, leer je om naar de middelbare te kunnen gaan. Op de middelbare studeer je zodat je naar een vervolgopleiding kan gaan die je leuk vind en daar leer je voor een baan. Vervolgens doe je die baan zodat je kan eten en zodat je later met pensioen kan. en pas als je oud enzo bent, kan je eens van het leven gaan genieten. Daar heb ik gewoon heel veel problemen mee.
Wat is volgens jou de zin van het leven?
Ugh. Filosofische shit. Ik heb echt geen idee. Ik vind het vooral belangrijk dat je een leven leidt waar je trots op bent. Dat je als je terug kijkt, niet teveel spijt hebt. Ik bedoel, spijt heb je altijd wel ergens van, maar het moet niet teveel zijn.
Wat zou je doen als de wereld over één dag zou vergaan?
Ben ik stom als ik zeg dat ik zou doen wat ik altijd al doe? Nou ja, misschien zou ik besluiten om vandaag naar mijn verzorgpony te gaan in plaats van morgen. Of ik zou al mijn geld uitgeven aan choco ofzo. Maar ik zou geen bijzondere dingen gaan doen. Eigenlijk. Sorry, heel erg saai. :P
Als je op de rand van een actieve vulkaan stond met je soulmate en je best friend en ze zouden beide willen springen en je kon maar één redden, wie zou je dan redden?
Ik denk mijn soulmate. Ik ben namelijk niet echt heel erg goed met vrienden en om een of andere reden zal ik denk ik vrienden niet erg lang hebben, dus ja... Maar om eerlijk te zijn, vind ik dit een stomme vraag, want het is een onzinnig scenario. (sorry, JJ)
Vermoord worden of iemand vermoorden?
Ik neem even aan dat je niet in de bak belandt voor het iemand vermoorden gedeelte, want dan zou ik dat doen. Sorry peepz, ik hou van het leven en tja, ik vraag me ergens wel af hoe het is om iemand te vermoorden (puur hypothetisch natuurlijk, ik hoop dat iedereen hier dat snapt) dus ja... :P
JE LEEST
My days, thoughts and things
AléatoireTegenwoordig heeft iedereen een dagboek-achtig iets ding op wattpad en aangezien ik soms ineens niet meer upload, ga ik lekker hierin uitleggen waarom niet en andere dingen. Wel wil ik even mededelen dat ik niet op spelling of grammatica ga letten e...