Lijnen kijken

95 5 3
                                    

Okay, dus ik ga elke dat met de trein naar school en naar huis. Mijn trein vertrekt helaas vanaf het perron dat het verst van de bushalte verwijderd is, waardoor ik het hele station door moet lopen. Oké, op zich is het station niet zo heel groot, maar ik hou ervan om te zeuren.
Het punt is dat ik dan dus een heleboel mensen zie lopen. Die mensen praten met elkaar of lopen alleen en dragen allemaal hun eigen kleding. Aan de hand van die kleding trek ik denkbeeldige 'lijnen' tussen mensen die dezelfde stijl kleding dragen en dergelijken. Waarom ik dit schrijf? Weet ik veel, maar ik had zin om dit te schrijven. Overigens, ik begon deze alinea met 'het punt is', maar ik besef me dat dit nutteloos, of zoals de Engelsen het zeggen 'pointless'. Sorry. Ik had zin in die saaie grap.

Wil je nog een slechte grap?

Hoe noem je schoenen die verbrand zijn?
Verschoeisel.

Ik weet het, hij is verschrikkelijk saai, maar ja. Ik waarschuwde je. :D

Bye (en nee, nog steeds geen huiswerk. Ik leid een geweldig huiswerkloos bestaan.)


Oh! Ik ga Game of Thrones kijken. Hup Tyrell! Yep, ik weet dat mijn plaatje van Targaryen is. Ik bedoel, Daenerys is echt geweldig, maar ik vind Loras en de rest van de Tyrell bende beter. Oh, Loras en Renly waren zo ongelooflijk schattig! Dus ik veranderde mijn destkop achtergrond naar Tyrell en wilde een chrome thema van Tyrell, maar die is er dus niet. Er was er wel een van Targaryen en ik heb graag alles van hetzelfde, dus vandaar.

Bye.

My days, thoughts and thingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu