Mijn mentor

57 5 4
                                    

Voordat mensen het verkeerde gaan denken: ik heb een geweldige mentor. Meestal dan, maar hé, het blijft een leraar. En leraar van mijn twee minst favoriete vakken. CKV en Duits. In Duits ben ik gewoon extreem slecht en CKV vind ik behoorlijk een onzin vak. Al haal ik er wel goede punten voor. Detail.
Overigens zou ik ook voor Duits goede punten kunnen halen als ik mijn best deed. Doe ik niet. Chatten, rollenspellen, lezen, schrijven en die shit zijn leuker dan Duits leren. Vooral omdat ik er heilig van overtuigd ben dat je er niks aan hebt. Sorry, maar Engels en Nederlands lijken me toch een stuk zinniger.

Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat ik hier wilde typen. Het is dat ik nu les heb van mijn mentor, dus waarschijnlijk komt daar de titel vandaan. Dat is echt leuk, we hebben minstens 10 minuten van elke les voor ons zelf. En hij dwingt me ongeveer om te schrijven en aangezien ik vanmiddag een z-uur van hem heb, betekent dat waarschijnlijk dat er vanmiddag een nieuw hoofdstuk van Duivelskind online komt. Al wil ik ook nog naar mijn pony met dit weer.
En ik heb zin om een nieuw verhaal te schrijven, maar ik weet niks dat niet afgezaagd is. :S. Iemand nog ideeën? Mijn favoriete genres zijn fantasy en alle psychologische shizzle. Want ons brein is cool. En raar. Maar ook cool. Whatever. Bye!!!

My days, thoughts and thingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu