Ik heb geen idee hoeveel mensen ook maar iets over mezelf weten, dus ik ga mezelf hier even voorstellen. Ook omdat ik me bewust ben van mijn mislukte bio.
Dus, mijn naam is Daphne, ik ben geboren op 24 maart 1999 in het Sint Johannes de Deo ziekenhuis in Haarlem. Ja, dat is echt informatie dat je graag wilde weten. Denk het niet, maar nu weet je het toch. Ik woon overigens niet meer in Haarlem, maar ergens in Noord-Brabant. Waar het nu trouwens geweldig weer is, maar dat is bijzaak.
Mijn ogen zijn blauw en op het moment is mijn haar turquoise, maar ik verf het heel vaak dus er is een grote kans dat het alweer een andere kleur is als je dit leest. Als je echt heel graag de actuele kleur wilt weten, moet je op mijn profiel kijken, want dat is zo ongeveer het enige wat ik wel update. Yep, ik ben heel trots op mezelf nu.
Ehm... ik zit op 4 VWO en wil later dierenarts of forensisch patholoog worden. Mijn plan C is boekhouder, maar dat is echt in het uiterste noodgeval. Zal wel in het bloed zitten, aangezien mijn moeder boekhouder is. ^^ Oh nee, ze is assistent controller. Het spijt me, als mijn moeder dit leest: mam, het spijt me dat ik niet je volledige beroep hier in heb gevuld. Vergeef me.
Sorry, ik ben zelden 100% serieus en zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt, dwaal ik nogal snel af. Oh, en ik houd van smileys. Smileys zijn cool. ~^.^~Overigens ben ik emotioneel nogal instabiel -naar mijn mening- waardoor ik het ene moment veel te vrolijk ben en het volgende moment chagrijnig. Op het moment zit ik op paardrijden en taekwondo (blauwe band ^^). Ik heb twee verzorgpony's en ze zijn super lief. Oh, en ik hoop binnenkort op vioolles te kunnen, maar dat is niet zo heel erg waarschijnlijk, aangezien ik het zelf moet betalen en ik ben echt altijd blut.
Trouwens, ik heb dit idee een klein beetje van @hungry_ghosts, dus ik geef haar alle credits.
JE LEEST
My days, thoughts and things
DiversosTegenwoordig heeft iedereen een dagboek-achtig iets ding op wattpad en aangezien ik soms ineens niet meer upload, ga ik lekker hierin uitleggen waarom niet en andere dingen. Wel wil ik even mededelen dat ik niet op spelling of grammatica ga letten e...