HI!
Ik ga alle intro overslaan, want het is veel te laat en ik zou nu eigenlijk niks meer moeten typen om die reden, maar dat doe ik blijkbaar toch. Succes.
ANYWAYS, ik heb Cats fever. Als in, de musical Cats. Had hem een tijdje geleden gezien (de dvd, nu wil ik dus de echte show zien, maar ja, geld en gebrek aan wonen in de UK/US/Canada, dus ja, what do you do?). Eerst vond ik hem crap, maar nu ben ik verslaafd. (Serieus, als je ooit de musical hebt gezien en je houdt van musicals en dacht 'wow, dit is verschrikkelijk', give it a chance. Het is goed. Je moet alleen je mindset veranderen. Luister wat naar de muziek (want die is dus niet normaal goed), kijk de filmpjes, lees wat achtergrond informatie en fan theorieën. Kom er ineens achter dat je personages shipt enzo, it's amazing.) Dus nu ben ik verslaafd. En halloween komt eraan, dus dat betekent dat ik als een kat ga. (voor mensen die de musical kennen en geïnterreseerd zijn, ik ga een soort combo maken tussen Jemima en Demeter, maar dan met blauw/turqoise/teal-achtig in plaats van roze/geel/oranje). En ik had mezelf nog wel voorgenomen om niet te veel geld uit te geven dit jaar met halloween. Ach, wat kan ik zeggen? Kostuums maken is gewoon te leuk!
Dus nu ben ik aan het wachten totdat mijn lidaanvraag voor het ccdb is geaccepteerd en m'n unitard binnen komt en ik geld heb om wol en andere dingen te kopen. (nadeel van een klein budget hebben en ongeduldig zijn. Aan de andere kant zorgt het er wel voor dat je meer research doet naar wat je het beste kan kopen, omdat je toch niks beters te doen hebt). Dus ik ben nu aan het wachten en daarom besloot ik deze onzin te typen. De hoeveelheid 'dus' hierin toont gewoon aan hoe slecht idee het was om nu te gaan typen. (en als ik geluk heb, kan ik straks in het Engels gaan typen, dat gaat leuk worden ^^) Dus ja, dat dus.
Ik moet trouwens nog wat foto's maken van de tekeningen die ik in de vakantie heb gedaan........ Ja, komt nog wel een keer.
Oh! En voor de mensen die zich afvragen hoe het met duivelskind zit, ik ben ff het einde aan het uitvogelen, want ik kan nu wel verder schrijven, maar dan ben ik niet echt ergens naartoe aan het schrijven of ga ik mezelf verder klem schrijven. Ik hoop dat dit ergens op slaat. Anders niet. Niet zo heel erg. Volgens mij leest er toch bijna niemand dit en ben ik de loner die het nodig vind om dit te typen voor de halve persoon die dit wel leest. (mezelf dus, maa rik tel niet, maar ik wil mezelf wel credit geven, dus half)
BYE!!!
JE LEEST
My days, thoughts and things
RandomTegenwoordig heeft iedereen een dagboek-achtig iets ding op wattpad en aangezien ik soms ineens niet meer upload, ga ik lekker hierin uitleggen waarom niet en andere dingen. Wel wil ik even mededelen dat ik niet op spelling of grammatica ga letten e...