Lollipop

694 37 4
                                    

Dean si vykračoval s malým Casem po chodníku. Case přeměnil Gabriel na dítě. Asi aby se pobavil. Cas byl z toho ze začátku zmatený. Vlastně je zmatený dodnes. Nikdy nemusel jít nebo spát. A najednou potřebuje spánek a jídlo. Starají se o něho Sam s Deanem. Teda vlastně jenom Dean. Protože kdykoliv si Sam vezme Case do náruče, začne brečet. A když si ho vezme Dean, přitulí se k němu a usne.

Takže teď Dean chodí s Casem po městě. Cas může mít kolem sedmi let. Dean potřeboval Case, aby mu nakoupil nějaké oblečení. Protože Cas nemůže věčně nosit baloňák, který je dvakrát možná třikrát větší než on. Zrovna procházeli kolem cukrárny. Ve výloze byli vystaveny cukrovinky, od dortů, přes zrzlinu, až po lízátka a bonbóny.

Cas se zastavil. Držel se Deana za ruku, takže se zastavit musel i on. Cas se díval do výlohy, na lízatka. Nikdy je neměl a lákala ho.

"Deane?" otáže se směle. Ukáže na výlohu cukrárny.

"Chceš něco z cukrárny?" zeptá se a prohlíží si taky výlohu. Co by mohl Casovi koupit?

"Ano," přikývne a táhne Deana dovnitř. Ten asi s pěti taškami oblečení jde za ním a vejdou do cukrárny. Přítomné dámy se otočí, když Dean vejde. Kdy naposledy taky viděli sexy chlapa, který se stará o malé dítě?

Zrovna procházel kolem stolku, kde seděli tři ženy. "Ten je k zulíbání," ukazují na Case. "A ten otec. To už se jen tak nevidí," řekne další. "Myslíš, že je ženatý?" zeptá se poslední.

Cas se na ně podívá. Nelíbí se mu, o čem se ty ženy baví. Dean je jeho, zamračí se na ně, až ty ženy zmlknou a vyjeveně se dívají na Case. Nechápou, jak tak malý kluk se může na ně mračit.

"Co teda chceš?" zeptá se Dean, když stojí u pultu.

Cas si prohlíží pult, ale moc nevidí. Dean si povzdychne, položí tašky a vyzvedne si Case do náruče. Cas se okamžitě pohodlně usadí a prohlíží si výrobky u pultu. Po chvilce ukáže na modro-červené lízátko.

"Budete si přát?" zeptá se prodavačka, když je chvilku pozorovala. Je roztomilí s tím dítětem.

"Eh, jo. Chtěl bych jedno to modro-červené lízátko," řekne Dean a posune si Case. Prodavačka z pultu vytáhne požadované lízátko. Bylo celkem velké, asi jako předloktí. Ten bude upatlaný, pomyslí si Dean. Z kapsy vytáhne dolar a položí ho na pult. Od prodavačky si vezme lízátko a dá ho Casovi. Ten neví, co s ním má dělat.

Dean položí Case na zem, sebere tašky, vezme Case za ruku a jde ven. Před cukrárnou Cas zatáhne Deana za ruku. "Co?" zeptá se trochu otráveně. Má už dost toho nakupování, i když je to pro Case.

Pak Deanovi dojde, že Cas neví, co se s lízátkem dělá. Poklekne před ním, vezme si od něho lízátko a párkrát si lízne. Potom ho podá Casovi, a ten to zopakuje. Chutné, pomyslí si. A začne lízat.

Než dojdou do motelu, je po lízátku a Cas je upatlaný po celém obličeji. Jak se mu to povedlo? Pomyslí si Sam, když ti dva vejdou do pokoje a uvidí Case.

"Dneska ho koupeš ty," oznámí Dean a jde si lehnout do postele. je vyčerpaný. Celý den nakupování jednoho zmůže. Hlavně když nakupuje chlap. Ještě oblečení pro Case. Je vybíravější než holka.

Cas samozřejmě chtěl zase Deana, takže si chudák neodpočinul. Malý anděl měl dneska spát se Samem, aby se Dean vyspal, ale opět Cas začal brečet. Kupodivu, hned, jak si ho Dean vzal k sobě, přitulil se k němu, položil si svoji hlavičku na jeho ruku a okamžitě usnul.

Takhle to probíhalo ještě týden, než si Gabriel našel novou zábavu. Takže Case zase přeměnil na dospělého člověka. Ten ale ani potom nechtěl 'spát' jinde než Dean. Ten se ho prostě nezbaví. Ale i tak je to lepší než se starat o malé dítě.

Konec 

SupernaturalKde žijí příběhy. Začni objevovat