Destiel 18+

845 26 1
                                    

WARNING! Obsahuje spoiler na poslední díl 9. a na 10. sérii seriálu a další série. Obsahuje i erotiku a vulgární slova


Je to tak příjemné pomyslel si Castiel, když spal a zdál se mu krásný sen. Ležel u svého milovaného Deana a mazlil se s ním. Když najednou Dean posunul svoji ruku a položil ho na Casův penis. Ah, zaskučel Cas a prohnul se v zádech. Dean jezdil rukou po celé jeho délce a několikrát se zastavil u špičky a promasíroval ji."Deane," vzdychne Cas a úplně se uvolní a nechá se obšťastňovat Deanovou rukou. Ruce si položil volně a vzdychal nad tím, jak příjemné to je. Cas ucítil i Deanova ústa na břiše. Jeho jazyk putoval nahoru a olíznul jednu jeho bradavku. Eh, vzdychl Cas a prohnul se tak, že mu vycházel vstříc.Ještě párkrát Dean olízl Casovi bradavku a pak ústy putoval směrem dolů ke kořenu jeho penisu. Olízne celou jeho délku a pak znovu a znovu. POtom se odtáhne, ale ruka na Casově penise pořá pracuje.Zničeho nic se vynořila Deanova druhá a ta putovala k otvoru v zadečku. "Ah, ah," zaskučí rozkoší Cas a nabídne své pozadí Deanovi.Jeden prst vklouzl do něho a zase ven. Takovéhle mučení prožíval Cas ještě dlouho."Tobě se to nějak líbí, anděli," řekne zvesela Dean, který ale nezní jako Dean. Cas se probudí, nic se mu nezdálo, byla to skutečnost, a zjistí, že se dívá do černých očí. Deanmon."Eh," snaží se odtáhnout, ale Deanmon ho drží na místě. "Ale, ale. Nikam nepůjdeš, můj anděli," zavrní démonsky a přiblíží se ke Casovi. Políbil ho. Trochu jemně na démona a uvěznil Casovi ruce nad hlavou. "Ještě jsme neskončili," usměje se šibalsky.Jednou rukou pořad přidržuje ruce nad hlavou a druhou mu sjíždí po těle. Zastaví se u bradavek a jednu zmáčkne. "Ah" zaskučí Castiel, i když nechce přiznat, že se mu to líbí. A moc. Deanmon skloní svá ústa a políbí ho na druhou bradavku.Začne ji pomalu olizovat a pak cucat. Ah, to je utrpení, přemýšlí Cas. Zkouší hrudník nadzvednout blíž k němu, ale ruce nad hlavou mu to znemožňují.Deanmon ještě jednou pohladí Casovu bradavku a sjede níž. Dotkne se kořene jeho penisu. Casovy boky vylítnou vzhůru v tom potěšení. Černooký se uchechtne a pokračuje ve svém trápení anděla. Z kořene doputuje prstem k jeho špičce, párkrát obkouží a sjede zpátky ke kořenu. "To je mučení," řekne zadýchaně Cas.Deanmon se uchechtne. "Ne, ty můj malý anděli. Tohle je mučení." Skloní se blíž k jeho klínu a olízne ho od kořene po špičku. Ještě jednou. A ještě jednou. Pak ho vezme do úst a jazykem si hraje se špičkou a přitom rukou si hraje s jeho kuličkami. Vezme ho celého do úst a pak se zase odtáhne. Zase celého, ale jak se odtahuje, tak ho jemně poškrábe zubama."Oh můj bože," zasténá Cas. Už je na pokraji. Ještě pár tahů a bude. Jako by to Deanmon veděl, tak před posledním a pro Case konečným tahem zastavil a široce se usmál. "To ne," zafňuká Cas. "Tohle mi nesmíš udělat." Chce si dopomoc sám, ale ty má pořad uvězněné.Deanmon počká až to trochu odezní, nakloní se ke Casovi a tvrdě ho políbí. "Nech se nahoře a ani s nimi nehni," varuje ho. Cas jenom přikývne. Nejraději by se udělal, ale radši démona neprovokuje.Černooký sjede polibkama přes jeho tělo až se dostane zase k jeho klínu. Olízne ho a pokračuje níž. Ke vstupu do něho. Pstem kolem něho projede a pak ho zkusí dát dovnitř. Pohybuje s ním pomalu dovnitř a ven. Cas sténá. Bože, ah, zasténá. Je mu to velmi příjemné. Démon přidá ještě jeden prst a postupně ho rozšiřuje. Připravuje ho na něj. "Ošukám tě tak, že si potom na Deana ani nevzpomeneš," řekne hrubým hlasem plným touhy a dál připravuje Case.Když už si myslí, že by to šlo, klekne si na paty a Casovo tělo si přitáhne k sobě. Ještě ho vášnivě políbí. "A teď se připrav," řekne Deanmon a přirazí. Je v Casovi na jeden příraz."Ah," zasténá Cas. Tohle je jiné. Dean obvykle pomalu, ale tenhle.. ah. Zčervená a dá si ruku přes ústa, aby moc nesténal. Ať se pohne, říká si v duchu, nebo si to myslel. Je nedočkavý po pohybu.Deanmon se zasměje. "Jak drzý, ty malá děvko," zakrouží pánví a tak Casovi způsobí, že chce víc. "No tak, sladký anděli, řekni to!" Zakrouží opět pánví, ale ani se nehne. Bože, zaskučí."Deane..." zasténá Cas a zkouší se pohnout, jenomže démon ho drží pevně. Má je pořádně roztažená, takže vypadá skoro jako děvka. Kdyby prosil, tak by i byl. Deanmon zase zakrouží pánví a jednou rukou mu přejede po penisu."Řekni, že chceš, abych se pohnul," zavrčí a znouvu přejede po jeho penisu a palcem si hraje se špičkou. "Řekni to," přemlouvá ho.Cas se vzdá a začne prosit. "Pohni se. Prosím," zasténá a je celý červený studem. Škemrá jako malá děvka. Deanmon se zasměje a pohne se ven a pak tvrdě přirazí. "Ah, ano," zasténá nahlas. Černooký ještě víc roztáhne Casovi nohy, aby se mohl ještě víc pohybovat. Zase vyjede ven a tvrdě přirazí.Anděl má zakloněnou hlavu v rozkoši a prsty zaryté do polštáře. Ah, ano, je to božské. Deanmon přiráží tvrdě a rychle. Cas sténá.Ještě pár přiražení a pár tahů po jeho penisu a Cas se udělá s velkým sténáním a s jeho jménem na rtech. Deanmon ještě párkrát rychle přirazí a udělá se taky. Zůstane v něm a skloní se, aby ho políbil. Cas mu s velkou vášní polibek opětuje.Pak se Cas podívá do démona, ale ty už nejsou černé, ale zase svítí ta zelená, kterou miluje. Cas okamžitě zrudne sž po uši a začne se omlouvat. Dean se zasměje a políbí ho. "Já byl celou dobu u toho," usměje se šibalsky a zhoupne se proti němu. Cas zasténá a pak se na něho zmateně podívá. "Cože?"Ještě jednou se zhoupne a pak se vytáhne. Castielovi chybí ta ztráta. "No, možná jsem měl takové představy, ale bál jsem se. A démon to udělal za mě," usměje se nevině. Cas se zamračí a pak se usměje. Přetočí Deana, takže je Dean pod ním a Cas se začne zase dráždit. Chce ještě. Možná je vážně taková malá děvka. Ale jenom jeho Deana. No a možná i Deanmona.Když si je Cas jistý, že je Dean zase vzrušený, nasedne na něho a začne se nadzvedávat.No prostě (šukali) se milovali celou noc. A nebyla to ani poslední.


Tento obrázek mi namalovala moje kamarádka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tento obrázek mi namalovala moje kamarádka. Podle tohohle jsem psala i povídku :)

SupernaturalKde žijí příběhy. Začni objevovat