The little Castiel 2

203 12 0
                                    

***Castiel dopluje do svého úkrytu. Balthazar se jen tak tak provlékne, než se kámen zavře. V šoku má otevřenou pusu, z toho co vidí. Všude jsou lidské věci.


"Proč nemůže pochopit, že ten svět plný krás, vníám jinak než on," povzdechne si Castiel. Začne zpívat o tom světe, který musí být krásný. Má všechno na co si vzpomene, Má kouzelný hlas. Zpívá, že chce víc, a podívá se nahoru. Touží být s lidmi, jít a tancovat. Touží tam žít, co jen za to dá. Z moří chce jít a na souši žít.

Pak zahlédne Balthazara a opatrně mu vysvětlí, ře to co vidí kolem, je jeho sbírka.

Najednou se objeví stín. Koukne se nahoru. A jako správný zvědavým kluk vypluje na hladinu i přes Balthazarovo upozornění. Zahlédne velkou loď a barevný ohňostroj. Je z toho nadšený, že se musí jít podívat blíž.

Vyšplhý pomalu k okýnku lodi a opatrně nakoukne. Kolem běhá huňatý pejsek a lidé, námořníci, tančí na hudbu. S nadšeným úsměvem se rozhlíží.

Najednou pes Sam něco ucítí a začne čenichat, až se blíží k okýnku s Casem. Ten se rychle schová. Pak zvědavě nakoukne a Sam mu olízne tvář. Ozve se zapískání a hlas. "Same, k noze," zavolá.

Sam odběhne nadšeně k Deanovi. Castiel nakoukne a pohladí si místo, kde ho pes olízl. Usměje se. "Copak je, Same?" zasměje se Dean, když na něho Sam skočí.

Castiel jakoby oněmněl. Dívá se na toho muže se psem. Je nádherný, pomyslí si. Má krásně zelené oči. Zamilovaně se usměje. Najednou ho vystraší létající Gabriel. "Gabrieli, ticho," řekne a Gabe se rychle schová za Casem. Myslí si, že jsou špióni.

"Nikdy jsem neviděl člověka z blízka," řekne tiše malý mořský princ a dívá se, jak Dean hraje na píšťalku a tančí se psem. Zamilovaně se opře a nakloní hlavu na stranu. "Je strašně krásný, viď?" zeptá se Gabriela.

Ten se dívá na Sama. "Já nevím. Na můj vkus dost huňatej a uslintanej," odpoví Gabe. Castiel se zasměje a natočí mu hlavu na prince. "Tenhle ne. Ten, co hraje na fukátko," opraví ho s úsměvem.Najednou hudbu pozastaví pán, který je trochu postarší. Popřeje princi k narozeninám. "Je mi ctí dát princi Deanovi velký a drahý dárek," řekne Robert a ukáže na zabalenou sochu. Jeden námořník ji odekryje. Je tam socha, kde princ Dean stojí jako hrdina s mečem a hlavou vzhůru. Námořníci i Robert jsou z toho našeni. Což se o Deanovi a Samovi říct nedá. Dean ani neví, co má říct. "Doufal jsem sice, že to bude svatební dar," zavrčí Robert. Dean ale věří, že tam někde jeho pravá nevěsta musí být, jen neví kde.

Cas to poslouchal. Zamiloval se.

"Věř mi, Roberte. Já to hned poznám," řekne sebejistě princ.

Z ničeho nic se začne blízkat a hřmít. Začíná pršet a loď se nebezpečně houpe. Vlny se lijí na palubu. Castiela to odmrští, ale hned se koukne, co se tam děje. Blesk uhodil do stěžně. Všichni spadli přes palubu. Dean vyloví Roberta z vody do malého člunu. Z lodi se ozívá štěkot. Sam tam uvízl. Dean rychle skočí do vody a doplave k lodi. Vyšplhá se nahoru. Když se stožár zlomí a s ohněm míří na něho, uskočí. Celá loď hoří. Nabádá Sama, aby skočil. Přemlouvá ho, že to dokáže. Sam mu skočí do náruče. Když se snaží dostat se z lodi, Deanovi uvízne noha a Sama hodí přes palubu. Zkouší ji vytáhnout, ale oheň se blíží k sudům s alkoholem. Loď vybouchne a Dean je odhozen pryč.

Castiel se rychle vydá ho hledat. Nakonec ho najde, jak plave na jednom dřívku, ale nakonec se potopí. Cas pluje pod hladinou za ním. Chytne ho a táhne zpátky nad hladinu a pluje s ním ke břehu.Ráno oba leží na břehu. Dean má úplně potrhané oblečení. Cas leží u něho. Bojí se. Potom přiletí Gabriel a otevře mu jedno oko. "Je mrtvý?" zeptá se opatrně Cas. "To ještě nevím," odpoví mu Gabe a přeletí k jeho nohám a začne poslouchat. S hlavou u nohy zavrtí hlavou, že tlukot srdce neslyší. Castiel si najednou všimne, že Dean dýchá. Dá mu bokem mokrou ofinu. "Je tak krásný," řekne Castiel a natočí si princovu tvář k sobě. Začne zpívat. Chce tam zůstat s ním. "Jen ta a já. To se jen zdá. Tam nesmím žít," zazpívá. Dean otevře oči a uvidí krásnou tvář chlapce. Je nádherný, pomyslí si.Nakonec se objeví Sam a Robert a Castiel skočí do vody.
"Ten chlapec. Zachránil mě," řekne Dean a rychle vstane a rozhlíží se kolem. "A krásně zpíval. Měl nádherný něžná hlas," řekne zasněně. Robert ho nakonec odvede domů.***

"Oh, to snad ne. Ten kluk miluje člověka," řekne překvapeně Naomi. "A ne obyčejného. Prince," začne se smát. Taťka to asi nepřežije. Zamilovaný Chuckův chlapeček bude půvabným doplňkem do její malé zahrátky, kde jsou víly, které se upsali Naomi.***

SupernaturalKde žijí příběhy. Začni objevovat