***"Castieli, pojď už ven. Jsi tam celé dopoledne," vojakí bratři. Castiel vypluje a celou dobu si zpívá. "Co je to s ním?" ptají se bratř zmateně. Cas si vezme květinu a dá ji Chuckovi do vlasů a pluje ven. Pořád si pobrukuje. "Ah, ten v tom lítá," řekne Gadreel, jeho starší bratr."Pardon? V čem lítá?" zeptá se zmateně Chuck."Copak to nevidíš? Náš malý Castiel je zamilovaný," rozplývá se Samandriel.Chuck si sundá květinu. "Castiel? Zamilovaný?" zeptá se s úsměvem.
***"Pojď dál, Balthazare," řekne vládce a schová kytku od Case za zády. Balthazar opatrně k němu dojde. "Nevšiml sis, že by se Castiel choval divně?""Eh..divně?" polkne Balthazar. Určitě to ví, pomyslí si."Je duchem nepřítomen, prozpěvuje si. Nevšiml sis?" zvedne jedno obočí. "Baltazare, já poznám, když přede mnou něco tajíš," řekne mile."Ta-tajím?" Krab se široce usměje. Úplně je rozklepaný."Láska?" napoví mu Chuck.Už to Balthazar nevydrží, a řekne mu to. "Chtěl jsem ho zastavit, ale neposlechl mě. Ale já mu pořád říkal 'Pryč od lidí. Jsou zlí, zákeřní a nebezpeční.'," rozpovídá se."Lidé?" zahřmí Chuck naštvaně. "Co je s lidmi?" zařve. Trojzubec se mu rozzáří a chytne Balthazara do dlaně.
***"Proč mi nechceš říct, o co jde?" zeptá se Cas a vstoupí do svého úkrytu."Dočkej času. Je to překvápko," řekne s úsměvem Hannah."Ha, Hannah!" překvapený. Stojí tam socha Deana. Ta, která byla na lodi. Rychle Hannah obejme a obkrouží sochu. "Je to celý on," řekne nadšeně. "Oh, Deane. Utéct s tebou? Kdykoli," zasměje se nadšeně. Je to ten nejlepší dárek, jaký kdy dostal. Zatočí se se smíchem nadšeně a pak strne. Otec. A rozlobený.Chuck začne řvát. Chce vědět, jestli je pravda, že zachránil člověka před utonutím. Že lidé nemají kouska citu."Ale já ho miluji," ozve se nahlas Castiel. Brání ho. A pak si uvědomí, co řekl a schová se za sochu."Né," řekne zaskočeně vládce. On se dočista zbláznil, pomyslí si rozhněvaně. "Je mi to líto, Castieli. Vysvětlím ti to teda jinak," řekne rozlobeně. "Nemám na vybranou. Budeš pikat." Obličej mu potemní a jeho trojzubec se rozzáří. A začne kolem sebe všechno ničit.Castiel se ho snaží zadržet. Hlavně, když přijde na řadu socha. "Tati. Tatínku, prosím ne," prosí ho Castiel. Chuck suchu zasáhne a ta se rozletí na kousky.Cas začne plakat. Chuck vypadá, že se mu chce omluvit, ale nakonec odejde.
***Po nějaké chvíly se tam objeví úhoři od Naomi. "Chudinka naše malá. Má velmi vážný problém," řekne jeden z nich, Třesk. "Neboj se nás. Víme o někom, kdo ti může splnit tvoje sny," přidá se Plesk. "Představ si. Ty a tvůj princ. Spolu a navždy," řeknou úhoři naráz a zamotají se do sebe. "Naomi má velkou moc," napoví Třesk."Čarodějka?" zeptá se zaskočeně Castiel. "To- to nemůžu. Ne!" rozhodne se Cas."Byl to jenom návrh," kopnou k němu obličej Deana. Cas ho zvedne a pohladí."Počkejte. Půjdu s vámi," rozhodne se a plují k čarodějce i přes varování Hannah a Balthazara.
***
ČTEŠ
Supernatural
FanfictionRůzné povídky na páry ze seriálu Supernatural (Lovci duchů) Najdete tu povídky smutné, veselé, erotické, sladké i nějaké vícedílové :) Zatím to je na pár Destiel (Dean a Castiel), ale možná se objeví i na jiné páry