***"Takže. Vysněného cíle dosáhneš, když se sám staneš člověkem," řekne Naomi a podívá se na Castiela."A ty víš jak?" zeptá se opatrně princ."Znám jedno menší kouzlo. Takže se dohodneme. Připravím elixír a z tebe se stane na tři dny člověk.Tři dny," upozorní a odvede Case ke kotlíku. "Do třetího dne, do západu slunce, se musí princ do tebe zamilovat. Musí tě políbit. Musí tě políbit z lásky. Políbí-li tě, než slunce zapadne, zůstaneš mužem navždy. Ale jestli ne, změníš se zpět a budeš patřit mě," řekne přesvědčivě. "Rozuměl si mi?" chytne ho za bradu, aby se na ni podíval."Když budu mužem, nikdy už neuvidím svou rodinu, že?" zeptá se smutně Cas."Ale získáš svou lásku," usměje se Naomi. "Ještě jedna maličkost. Ještě jsme nemluvili o placení.""Ale já nic nemám," řekne a je umlčen jejím chapadlem."Nebudu chtít moc. Jen drobnůstku. Chci pouzte...tvůj hlas," řekne ostře.Castiel si sáhne na hrdlo. Ale bez hlasu ho nepozná. Není si jistý.Naomi mezitím začíná míchat lektvar a předvědčuje Case ať kývne."Je to něco za něco, tak zaplať cenu mou," řekne Naomi a vykouzlí úpis. "Tak se odhodlej a podepiš tu smlouvu výhodnou." Oblejí se u Case brko."Už máš upsanou tu duši svou," usmívá se zeširoka Naomi. Hannah a Balthazar jsou vyděšení.Castiel zavře oči a podepíše smlouvu se slovem Castiel. "Tak zpívej," řekne Naomi a připraví si ulitu. Castiel začne zpívat a postupně hlas ztrácí. Naomi si ho dá do své ulity na krku.Čarodějka se rozesměje a u Case se začne ploutev měnit na nohy. Nakonec mu musí Hannah s Balthazarem pomoci na hladinu, aby se neutopil.
***Princ Dean stojí u malé skály u hradu a hraje melodii na píšťalu. Potom přestane a jde se projít. Jeho věrný pes Sam kolem něho skáče. Dean si povzdychne. "Ten hlas. Nemůžu ho dostat z hlavy. Pořád ho slyším," skloní se k Samovi. "Hleda jsem všude, Same. Kde jen může být?"
***Castiel se otočí od skály a posadí se. Pak si nadšeně všimne svých noh. Zvedne jednu nohu do výšky a zahýbe prsty u nohy. Je nadšený."No, ne. Koho to sem vlny přinesly?" zeptá se Gabriel a posadí se na jeho nohu. "Podívejme se. Si nějaký jiný," konstatuje Gabe. Cas nadšeně přikývne. "Bez nápovědy," řekne racek. "Už vím. Novej účes, viď?" zeptá se.Cas s úsměvem zavrtí hlavou."Ne?" Tak moment," řekne a opře se křídlem o jeho nohu. "Nový bikiny?" zeptá se nadšeně. Cas zapřemýšlí. Potutelně se usměje a zahýbe nohou. "Musím přiznat, že mě nic nenapadá. Ale když budu trochu přemýšlet - ""On má nohy, ty cvoku," zakříčí Balthazar. "Daroval hlas čarodějnici a má nohy," řekne Gabeovi, který přistane u něho na kameni."Z Castiela je teď člověk. Princ se do něho musí zamilovat, aby zůstal," vysvětlí Hannah. "A má na to jenom tři dny," přidá se rozhořčeně Balthazar. Castiel mezitím zkoušel vstát, ale jenom co krab dokončil větu, přepadl zpátky do vody."Podívejte se na něho. Má nohy. Má lidský nohy." Balthazar schová tvář do klepet. "To je katastrofa! Co jeho táta? Dobře vím, co řekne. 'Já toho kraba zabiju!' Tohle určitě řekne," zmáčkne Hannah tvář. "Teď jdu rychle domů a řeknu mu, co jsem mu měl říct."Cas se obrátí a zastaví Balthazara tím, že ho vezme do dlaní. Zběsile vrtí hlavou. "moc nevrť hlavou, panáčku," peskuje ho krab. "Ty se vrátíš domů s rybičkama a budeš - " Cas udělá smutné, nešťastné oči. "A až do smrti budeš smutnit," povzdychne si Balthazar. "Dobře, pomůžu ti tvého prince najít." Castiel se celý rozzáří a usměje se.
***Sam začichá, rozštěká se a začne pobíhat kolem Deana. Nadšeně poskakuje, štěká a rozběhne se. dean se rozběhne za ním. "Same," zavolá.
***Gabriel uznale pískne. "Vypadáš skvěle, dítě," řekne. Castiel se tam promenáduje v Gabeově 'oblečení', což je plachta spojená lanem, aby nespadla, když uslyší štěkot psa.Sam rychle přiběhne. Cas se před ním snaží útéct. Vyleze na menší skálu. Sam mu olízne obličej a Cas se pousměje."Same," zavolá Dean. "Same?" objeví se tam. "Klid, Same. Co to do tebe vjelo?" diví se a pak zahlédne Case. "Oh, už chápu," zamumlá a jde pomalu ke Castielovi. Cas se snaží trochu poupravit."Nemusíš se bát, jestli tě vylekal. Je neškodný," řekne Dean a podívá se na něho. Je mu nějaký povědomý. "neznáme se?" Cas nadšeně přikývne a Sam souhlasně zaštěká. "Určitě ano," dá Sama stranou a chytne ho za ruce. "Ovšem. Vím to. To tebe hledám. Kdo jsi?"Cas mu nadšeně odpoví, ale pak si uvědomí, že nemá hlas. Posmutní."Co je ti?" zajímá se dean a Cas ukáže na své hrdlo. "Ty nemluvíš?" zeptá se smutně a Cas stejně smutně zavrtí hlavou. "Aha, tak to byl někdo jiný," řekne zklamaně a Sam si odfrkne. Stejně i Cas. Ten si to uvědomí a snaží se to říct Deanovi různými způsoby a gesty."Co-co je? Zranil ses? Ne, ne. Smím ti pomoc?" zeptá se Deana Cas tak šíleně gestikuluje až na něho přepadne. Dean je postaví a dívají si do očí. Cas se trochu stáhne. "Neboj. Klid. Pomůžu ti," řekne Deana a obejme ho kolem ramen. Cas se nadšeně otočí na Gabriela a Hannah. Ti nadšeně povzbuzují. Oba pak i se Samem míří do zámku.
***
ČTEŠ
Supernatural
FanfictionRůzné povídky na páry ze seriálu Supernatural (Lovci duchů) Najdete tu povídky smutné, veselé, erotické, sladké i nějaké vícedílové :) Zatím to je na pár Destiel (Dean a Castiel), ale možná se objeví i na jiné páry