The little Castiel 1

374 16 1
                                    

Tato povídka je předělávka na Malou mořskou vílu

Postavy:Ariel - Castiel

Erik - Dean

Šupinka - Hannah *rybka*

Sebastián - Balthazar *krab*

Triton - Chuck *vládce moří*

Uršula - Naomi (později Noem) *čarodějka chobotnice*

Rudolf - Gabriel *racek*

pes Max - Sam

kuchař Luise - Crowley

Grimm - Robert 'Bobby' *rádce prince*


Bylo, nebylo jedno království. A to království se rozkládalo u velkého moře. A na tom moři právě plula jedna velká loď. Plavili se tam námořníci a taky princ Dean se svým rádcem Robertem."No, není to paráda?" zasměje se Dean u boku lodě. "Ten vítr ve vlasech a slaná voda." Nadechne se. Moc rád se Dean plave po moři. "Ano, senzace," řekne Robert mrzutě."Zdá se, že pán moří, Chuck, má dnes dobrou náladu," řekne jeden z námořníků, když spravoval lano u plachty. "Chuck?" zeptá se zvědavě Dean. "Vládce všechno moří," odpoví druhý námořník. "Říká se, že ve vodě žijou obyvatelé moře. Hluboko pod náma, tam kdesi v moři žijí."A námořník měl pravdu. Skutečně existuje podvodní svět, kde žijí vodní bytosti. Je tam velký palác, kde žije král Chuck se svými syny. Zrovna se tam pořádá velký koncert. "Přivítejte vládce moří, krále Chucka," ohlásí malý mořský kůň. Z jeskyně vyjede povoz s delfínama a králem. "A nyní přivítejte dvorního skladatele Horácius Škarohlídus Sebastián Ignácius Balthazar." Ze stejné jeskyně vyrazí v malém mušlím povozu červený krab."Moc se na to vystoupení těším," usměje se král na Balthazara. "Ano, vaši synové jsou velmi nadaní," souhlasí Balthazar."A hlavně můj malý Castiel," řekne vládce s úsměvem."Ano, on ..má vážně líbezný hlásek," zasměje se krab nervózně. Jede s povozem k pódiu. "Ještě aby chodil včas na zkoušky," zavrčí.Koncert začne nádhernými hlasy Chuckových synů. "A tím posledním je náš bratr Castiel," zazpívají a otevře se prázdná mušle. "Ha?" Všichni se zleknou."Sakra," zlekne se Balthazar a koukne se na Chucka."Castieli?!" zahřmí vládce.

***

Mezitím je Castiel u nějakého vraku. "Castieli," zašeptá Hannah. Rybka, která je jeho nejlepší kamarádka. "Jen pojď, Hannah. Jinak tě sní žralok," zasměje se a doplave k otvoru vraku. "Žra-žralok?" vyděsí se a jak je trochu vykrmená, tak se sekne v otvoru. "Casi," řekne, aby jí pomohl.Castiel se otočí a zasměje se. "Hannah," vrtí hlavou. "Casi, vážně si myslíš, že tu můžou být žraloci?" zašeptá vylekaná Hannah. Cas ho vytáhne a se smíchem se otočí ve vodě a pluje dál. "Já nejsem vystrašená a ani se nebojím," řekne odvážně rybka. "Dobrodružství, nebezpečí číhající za každým rohem, to je moje," pluje dál a pak si všimne kostry. "Ah!" zaječí a vrazí do sloupu a pak do Case. Třepe se."Jsi v pořádku?" ujistí se Castiel. "Jo-jo, klídek," snaží se vzpamatovat Hannah. Castiel mezitím dopluje nahoru ve vraku a zahlédne vidličku. "To je nádhera. Hannah, viděla si už někdy něco tak zvláštního?" zeptá se a vezme, pro něho cizí věc, do ruky. "To je super, ale co je to?" ptá se Hannah."To já nevím, ale řekne nám to Gabrielm" usměje se a schová si vidličku do tašky. "Casi, neslyšel si něco?" zeptá se už zase vyděšená rybka."Hannah, rčitě se ti zase něco zdá-"

"Žralok!" zaječí Hannah a plave pryč. Oba plavou pryč. Když se snaží dostat se z vraku, zachytne se mu taška za dřevo. "To ne," pomyslí si Cas a rychle ji vezme žralokovi z cesty. Rychle vyplavou z vraku a snaží se žraloka zbavit. Hannah se ohlédne po tom zubatém stvoření, ale přehlédne stožár, do kterého vrazí. Castiel si ho všimne. Rychle pro něho plave. Vpluje do oka kotvy a chytne Hannah. Rychle z ní zmizí a žralok do ní vrazí. Zasekl se.Castiel pluje na hladinu. "Hannah, si strašpitel," zasměje se."Nejsem," brání se malá rybka.Mezitím se Gabriel dívá do dalekohledu na hladině, ale vůbec neví, co to je, takže to používá i jako klobouk. Pak se z ničeho nic postaví a koukne se do většího okuláru. "Na obzoru mořská víla," zakřičí. Uvidí Castiela s Hannah, jak na něho mávají. "Castieli, jak se máš, kluku?" zeptá se nahlas a dá dalekohled dolů. "Tý jo, plaveš rychle," diví se racek."Gabrieli, tohle jsme našli," řekne Cas a podá mu váček. Racek se v tom začne přehrabovat a vytáhne vidličku. "Páni, tohle je vzácnost," řekne a prohlíží si ji."Co je to?" zajímá se Cas. "Je to trojzubka. Lidé ji používají..na..úpravu účesu," řekne trochu bláznivý Gabriel. Zatočí si vidličku do peří a vyjde mu z toho pěkné afro. "Máš kadeřnický výtvor, ze kterého lidé šílí." Načechrá si své peří na hlavě a podá ji Castielovi. "Ha, trojzubka," nadšený. "A tohle je co?" zeptá se Hannah a ukáže čumákem na dýmku. "To už jsem dlouho neviděl. Fukátko sloužilo k tomu, kdy lidé na světě seděli a tupě na sebe zírali," řekne a dá svůj ptačí obličej ke Casovému. "Proto vynalezli fukátko, aby měli hudbu," zakašle se vodou, když foukne."Hudbu?!" zlekne se Castiel. "Můj koncert. Proboha, tatínek mě zabije," naříká. Vezme fukátko a trojzubku a pluje zpátky. "Díky Gabrieli," zavolá a zmizí pod hladinou.

***

"Ano, jen pluj, princi. Spěchej. Nechceš přece zmeškat tatíčkův večírek, viď že ne," řekne se smíchem Naomi, mořská čarodějnice. Za jejích dob. To byli slavnosti. Když ještě žila v paláci. Všechno je jinak. Teď už je jenom nula. Zapuzená, vyhnaná, na pokraji bídy. Zatím co, král a jeho poddaní si slaví. Vypluje z jeskyně, chapadla všude. Šak ona se jim postará o důvod k oslavám. "Třesku, Plesku," řekne nahlas svým úhořům. "Pohlídejte mi toho hezoučkého prince. On bude klíčem k Chuckově zkáze," zasměje se strašlivě.

***

"Otče, promiň, zapoměl jsem," řekne omluvně Cas."Kvůli tobě bylá celá slavnost," začne Chuck. "Totálně zničená," dokončí malý mrzutý Balthazar v jeho vousech. "Ten koncert měl být zlatým hřebem mé kariéry," říká Balthazar a dělá že omdlí."On za to nemůže," vystartuje Hannah na Balthazara. Chuck se zamračí. "Nás..eh, nejdřív honil žralok, eh. Jo. Ano. Chtěli jsme, ale nešlo to. A on vrr," zazubí se jako žralok. "A my áá," zatočí se. Chuck znuděně opřený o dlaň. "A potom racek Gabe, to je támhle a to je tamto."

Chuck zbystří. "Racek?" Zdešeně se Hannah zatváří a schováse za Casova záda. "Co? Ty už si zase byl na hladině? Ah, Castieli. Kolikrát ti to mám říkat. Mohl tě někdo zahlédnout z těch barbarů," zamračí se. "Někdo z těch lidí.""Otče, nejsou to barbaři," brání je Castiel."Jsou nebezpeční. Nechci, aby někdo mého maličkého chytil," chytne ho jemně za bradu.Cas se vytrhne. "Je mi šestnáct. Už nejsem dítě." Je rozčílený."Dokud budeš žít v mých vodách,.. A už nechci slyšet, že si byl nahoře," zahřímá Chuckův hlas přes celý palác. "Rozuměls?"Cas se na něho podívá. Chce se mu plakat. Otočí se a rychle odpluje pryč. Král si povzdychne. Má pocit, že to přehnal. Balthazar říká, že kdyby byl Castiel jeho syn, tak by si ho ohlídal. Chuck dostane nápad. Pověří Balthazara, aby na něho dohlédl."Mám to zapotřebí? Chci skládat symfonie a ne dělat chůvu dítěti," brblá si cestou. Zahlédne Castiela, jak se opatrně rozhlíží a pak pluje pryč. Vydá se za ním. Co má zase za lubem?

***

SupernaturalKde žijí příběhy. Začni objevovat