~ Un singur scop ~

270 7 6
                                    

Totul a inceput intr-o noapte linistita de vara , o noapte in care Kate si Andrew (niste tineri proaspeti casatoriti) stateau in curtea din spate a casei lor intinsi pe iarba privind stelele . 

- Kate .. ? Intreaba Andrew Privind cerul instelat . 

- Da scumpul meu ce sa intamplat ? Rosti Kate indreptandu-si capul spre Andrew . 

- Vezi cerul ..?

- Daa ...este asa minunat.. , stelele sclipesc mai frumos ca niciodata ..

- Poti numara stelele ? 

- Este imposibil ..

- Kate ...si pentru mine este imposibil sa-mi pot exprima sentimentele ce ti le port...Te iubesc enorm , viata mea va fi minunata alaturi de voi .  Atingand-o pe Kate cu atata finete si tandrete pe burtica .

- Si eu te iubesc mult , mult , mult de tot , sunt asa fericita ,  cand ma gandesc ca curand vom fi parinti . 

- Abia astept sa se nasca baietelu lu ' tata , iti dai seama ? Pentru noi va fi un bibelou de portelan.

- Vom avea grija de el , ii vom da ce-a mai buna educatie....si nu mai apuca sa termine de vorbit ca o cuprinse o durere sfasietoare si incepu sa tipe..

- Draga mea , ce sa intamplat ? spuse Andrew speriat incercand sa o calmeza..

- Nasc ! Vine copilu !

Andrew ii cuprinse talia cu bratele si o duse la masina si de-acolo o porni catre spital . 

Tipetele lui Kate il ingrijorau pe Andrew , el se uita cand la ea cand in fata .. 

- Draga mea , rezista ! Acum ajungem , rezista !   ..Spune Andrew destul de speriat..

Andrew calca-se acceleratie si mai tare  , cand deodata in fata lor a aparu o caprioara , Andrew a incercat sa o ocoleasca dar fiind pe un drum foarte stramt a intrat cu masina intr-un copac . 

Din perspectiva lui Andrew 

Tipetele lui Kate ma ingrijorau din ce in ce mai tare , fiind pe un drum foarte stramt incercand sa ocolesc o caprioara am intrat noi intr-un copac..Imi ridic incet capul de pe volan ma uit in jur si obesrv ca parbrizu era spart in mii si mii de bucatele de stica , imi arunc ochii la Kate si incerc sa o trezesc , dar in zadar , atunci pun mana pe telefon si sun la ambulanta................... . Ma cobor din masina si o scot pe Kate afara cu mare greu si o asez pe genunchii mei asteptand ca ambulanta sa-si faca aparitia ...Ma uit la Kate care pare asa de neajutorata si incep sa plang lasandu-mi ca lacrimile sa-i invadeze chipul ei de inger . In mintea mea se rulau fel si fel de idei groaznice fiind intrerupte de un sunet de ambulanta ...

- Domnule , sunte-ti bine ?  ..ma intreaba un om din echipajul de ambulanta .

- Eu cred ca sunt bine ,dar nu va pot spune acelasi lucru si despre sotia mea , ajutati-ma sa o ridic de-aici . 

- Sigur ! ...haide-ti si dvs. 

Ma urc in ambulanta si privesc o tanara care ii pune lui Kate o masca de oxigen...Si Kate deschide usor ochii , si apoi ii inchise din nou .

Ajunsi in incinta spitalului cei de pe ambulanta o scot pe Kate cu o taraga , unde de la usa niste doctori o duse repede intr-o sala de nastere ..

Asteptand cam 30 min pe holurile spitalului plimbandu-ma de colo-colo , vedeam oameni care tipa de durere  ,  oameni care sunt in al 9-lea cer , oameni dezamagiti..Si o intrebare imi rasuna in cap     " EU CUM SUNT? " ... si tot continui sa ma gandesc cand simt prezenta cuiva in spatele meu , ma intorc si era un domn in varsta ,  intr-un halat alb  , presupun ca e doctorul . 

- Presupun ca esti Andrew ..

Da , da eu sunt , cum se simte Kate ?

- Pai Kate este bine , insa ....

- Insa ce ?       Spune Andrew destul de alarmat

- Andrew fiule , Kate este bine , dar ..pe copil nu l-am putut salva , era prea tarziu ..Spuse doctorul ingrijorat ..

- Ce ?! Cum ?! nu ! Nu se poate trebuie sa fi foat o greseala , nu are cum  . 

- Fiule incearca sa te calmezi , esti barbat pentru numele lui Dumnezeu ! Noi nu am putut sa-i dam vestea sotiei tale , am hotarat sa o faci tu ,si incearca sa te stapanesti inainte sa-i spui . 

- Uhhh , Bine ....spuse Andrew lasandu-si corpu sa cada pe scaun , cuprins de durere ca si-a pierdut copilul ..

- Cum sa-i spun asta ?! cum ?! Ce-am facut Doamne mi-am omorat propriul copil , numai dn cauza mea , numai a mea ..

Dupa cateva minute de calmare Andrew a intrat la Kate , spre surprinderea lui ,  Kate era treaza si foarte ganditoare ..

Draga mea te simti bine ? 

- Eu...eu cred  sunt bine , doar ca tu nu vei fi ..spuse Kate printre lacrimi ..

- Draga mea  , din pacate ..

- Copilul nostru mult dorit e cu ingerii ! ..

- Ce ? De unde stiai ? 

- Pai mi-a aparut in vis ..era...eram intr-un decor alb doar eu eram , si te auzeam pe tine cum tipai , si am incercat sa te strig dar nu imi raspundea-i si deodata in fata mea era ..era un copilas in alb care s-a apropiat de mine si mi-a sters lacrimile  zicandu-mi " Mami linisteste-te , eu din pacate nu mai sunt , Doamne Doamne m-a vrut aici , asculta-ma , nu vrea sa plangi sau sa suferi , eu ma simt bine aici , tu esti o mamica buna , am observat asta de cand ma purtai in pantec erai mereu grijulie si atingei burtica cu atata iubire si delicatete  , mamii sa nu plangi si sa ai grija de tati" , apoi m-a sarutat pe obraz si a disparut...Si i-am promis ingerului nostru ca nu vom plange desi..pare imposibil..ii voi respecta dorinta

- Off draga mea vino aici .. si Andrew o imbratisa-se pe Kate cu multe dragoste..Fiind intrerupt de doctor ..

- Copii , vreau sa va spun ceva , dara daca nu sunteti de acord sa-mi ziceti .. 

- Va ascultam  Domnule Doctor ,  spuse Andrew

- Pai aici in spital s-a nascut o fetita si mama ei a abandonato , nu ati vrea voi sa-i fiti parinti ? 

Kate se uitase in ochii lui Andrew plina de bucurie precum si Andrew , si spuse 

- Acceptam , unde este o putem vedea ? spunse Kate entuziasmata

Doctorul deschise usa si facu semn la cineva sa intre..Inauntru isi facu aparitia un cadru medical cu un copil in brate aceasta s-a apropiat de patul lui Kate si i-o dadu-se in brate..

Kate o luase in brate si o admira , era o fetita fina cu bujori in obrajori si avea ochii mari si verzi , un verde adanc te pute-ai pierde in ochii fetitei , Avea niste buze carnoase si rozalii .. era superba ..

- E atat de minunata ..cine ar fi abandonat acest bebe minunat , sigur nu are inima ! spuse Kate ne mai luandu-si ochii de la fata ..

- Draga mea , e superba si uite..aratand spre gatul fetei care atarna un colier in forma de inima pe care scria ~Aryana~ 

- Wow ce colier superb , deci numele il vom Pune Aryana 

Dupa saptamani si luni de zile cei doi se descurcau de minune cu copilasul ..avand loc si un botez minunat..

 Dupa ani si ani de zile Aryana nu mai era un copil era o adolescenta din toate punctele de vedere , avea un chip de inger si ochii aia verzi si gene mari naturle si un par lung brunet ..Avea o mama grijulie si iubitoare , un tata protector care-i face toate poftele , avea o viata minunata . 

Crede-ti ca va afla Aryana ca ea nu este fiica naturala a oamenilor de afaceri Kate si Andrew Jonson ? Veti vedea in capitolul urmator , ceva pareri ? 

~ Un singur scop ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum