Ma vad in genunchi, lacrimile nu inceteaza sa se opreasca, inca nu pot sa cred, nu pot sa cred ca sunt o printesa cu puteri, si ca idolii mei mult iubiti sunt vampiri,printi sau mai stiu eu ce.
Lacrimile mele sunt fierbinti, l-e pot simti temperatura pe obrajii mei, dupa atata timp de plans ma ridic din genunchi si ma privesc in oglinda si-mi spun "Vreau sa mor".....da, vreau sa mor de ce naiba numai mie mi se intampla chestii oribile?! Cu ce am gresit eu?!...Si iar din ochii mei Verzi-albastrui incepe sa cada mii de lacrimi.. Imi arunc iar ochii la oglinda si ma vad pe mine in varaianta 30 de ani..Wath?! ce naiba, cine mai esti si tu?! ii spun celei femei care ma privea din oglinda...- Aryana, nu te speria, eu sunt m...Zaryna!
- Mama ?? Ii spun eu cu lacrimi in ochii ducand mana spre oglinda mangaiind aceel chip frumos..
- Mi-ai spus mama...Off Aryana te iubesc scumpo si am nevoie de tine aici..Imi spune ea privindu-ma in ochii.
- Ce s-a intamplat cu mine?
Dupa cateva secunde de tacere, ea mi-a raspuns.
- Aryana, in urma cu 18 ani a fost un razboi care a cutremurat planeta Vaihin, la aceel razboi tatal tau a deschis un portal in lumea umana si te-a lasat acolo, fiindca vrajitorii magiei negre te vroiau, vroiau sa te ucida, deorece ei au vazut in viitor, si au vazut ca tu vei fi o vrajitoare nemaipomenit de puternica..Si de aceea te vreau aici, sa te antrenez si sa te invat sa-ti controlez puteriile, fiindca v-a venii si ziua in care al-2-lea razboi mondial in lumea vrajitorilor v-a avea loc..Si vreau sa fii pregatita.
La auzul acestei povestiri nu am mai plans, NU!, eu sunt o fire puternica si fie ca vreau sau nu, fie ca cred sau nu..trebuie sa-mi ajut parintii, trebuie sa lupt pentru lumea mea!...Suna ca-m ciudat dar asta imi trece prin minte in momentul asta. Parca joc intr-un film american.
- Inteleg, o s-a v-a ajut mama, iti promit..dar cum fac sa ajung pe planeta asta a ta? O intreb eu serioasa...
- Harry si cu restul baietiilor vor avea grija de asta..
-Ok..
- Scumpa mea eu te las acum, te voi astepta..Te iubesc mult..Imi spuse ea cu un zambet magnific pe chip..
- Si eu...
Dintr-o data ma vad doar eu in oglinda, atat, semn ca Za...mama a plecat...
Ciudat, foarte ciudat, dar totusi trebuie sa-mi accept destinul fie ca-mi place sau nu..Odata ce am iesit din baie, mi-am lasat toate lacrimile mele acolo si am iesit cu un mic zambet in coltul gurii. Ma-m dus la sifonier si mi-am luat o pereche de pijamale confortabile si ma-m pus in pat, nici nu-mi dadusem seama si am si adormit..
******************************************************************
Era dimineata eu inca dormeam dar voceea cuiva ma deranja, am deschis un ochi si-i vad pe Harry, Lola, si Zayn holbandu-se la mine..- Neata somnoroaso! Imi spuse Lola..
- Neata...Ii spun eu frecandu-ma la ochi..
- Ti-a trecut crizele printeso? Imi spune Harry sarcastic..
Mi-am propus sa-i ignor comentariul intorcand capul in stanga..- Aryana, am vorbit aseara telepatic cu Zaryna si mi-a spus ca esti de acord sa vii cu noi pe planeta Vaihin..Imi spuse Zayn asesandu-se langa mine.
- Da, aseara am vorbit cu mama si i-am spus ca o s-o ajut..Ii zic eu cat de serioasa pot..dar se pare ca totii au ramas masca la auzul cuvintelor mele.
- Ce?! ce e asa de rau in "am acceptat" sa ma duc la mama?! doar nu am acceptat sa beau ceaiul cu rechinii! Spun eu ironica..
- Nu, nu asta, ci faptul ca ai zis "mama". Imi spuse Harry facand ohii mari.wow ochii lui verzi ca smaraldul te induce in eroare..Ce tot spun!! Inceteaza Aryana!
- Aaa, daa,o sa-mi fie greu sa am doua mame dar am sa ma obijnuiesc eu cumva..
- Hai ridicate odata, noi suntem in living te asteptam cu cafeaua..Imi spuse Zayn tragandu-i pe Harry si Lola din camera.
- Ok.
Ma-m ridicat din pat, am facut un dus rapid, ma-m imbracat cu niste pantalonii scurti negri cu un tricou alb pe care scria " Keep calm" si niste tenesi negri, parul m-i l-am prins intr-o coada si am iesit din camera. Ma-m indreptat catre living si pe canapeaua din fata plasmei statea Zayn, Lola si Harry savurand cafeaua.
Stiu, stiu e scurt dar nu mai am inspiratie :(( Sper ca o s-a va placa..Va pup♥♥
CITEȘTI
~ Un singur scop ~
Science FictionIn aceasta carte este vorba despre o tanara pe nume Aryana , aceasta pretinde ca viata sa este aproapre perfecta, dar stiti voi,aproapre nu e niciodata suficient, dar parerea i se v-a schimba complet cand va face o descoperire cutremuratoare despre...