~Mintita~

44 0 2
                                    

Cand am intrat impreuna cu Lola,ei au ramas blocati si ma analizau si pe mine si pe Lola din cap pana in picioare,  fiind intrerupti de Harry si Zayn.

Heii baieti, ele sunt Aryana si Lola. Aratand spre noi si uitandu-se ciudat la baieti.

-Buna fetelor. spuse Liam.

-Buna. Spunem noi rusinate.

-Haide-ti luati un loc. Spune Louis.

-Multumim.

- ..Si beti ceva? Un suc ? , spuse Niall.

- Sigur. Soptim amandoua.

Acum ne-am asezat toti la masa, eu ma jucam cu paiul in sucul pe care mi-l aduse Niall. Ma simt atat de iritata fiindca se uita baietii la mine ca la felu 14'. O liniste deplina s-a lasta peset noi, pana cand Zayn rupe tacerea.

- Si doua fete frumoase singure? Fara iubiti?

- Nu, doar noi doua. Adauga Lola.

- .. Stiti ca si noi cantam acolo la mare, nu? spuse Harry uitandu-se la mine.

- ..Mdaa. Spun eu indiferenta.

Doamne ce s-a intamplat cu mine sunt in masina cu 1D si eu o fac pe indiferenta, nu vreau sa fiu asa dar parca ceva ma indeamna.

- Baieti, noi ar trebui sa plecam. Spun eu ridicandu-ma.

- Asa repede? spuse Harry.

- Daa, ne cam grabim, La revedere

- La revedere baieti. Spuse Lola.

- Pe curand. A zis Zayn.

Iesim din autocar si ne indreptam spre masina noastra.

Aryana ?! esti nebuna ce te-a apucat sa plecam asa repede?

-Nu ma simt prea bine Lola.

- Ce ai?

-Am o stare aiure, nu pot explica.

-Vrei sa-ti dau o pastila de masina?

- Nu este nevoie.

- Ok, hai lasa-ma ca conduc eu,

- Credeam ca nu vei spune asta.

- Eii...

Lola a pornit masina si am pornit la drum.

Aryana?! Heii, Aryana!

- Ce s-a intamplat?

- AI adormit, hai ca am ajuns.

- Uhh, nici nu mi-am dat seama. Spun eu ridicandu-ma de pe bancheta din spate.

Ne-am scos bagajele din masina si ne-am indreptat catre un hotel, dupa cateva semnaturi ne-a dat cheia de la camera, ne-am urcat intr-un lift si am ajuns la camera 202, camera unde eram cazate, am intrat, era asa superb inauntru, la intrare era un hol micut care ducea catre un living mare unde era un perete-geam, de unde puteam admira plaja si tot odata si apusul. In stanga era doua usi unde ne erau dormitoarele, dormitoarele erau minunate, un pat mare si confortabil si multe alte chestii legate de moibila. In fiecare camera aveam baie, mdaa au cele mai bune conditi aici.

- Aryana, cum ti se pare?

- Aa..e superb

- Foarte, acum hai sa ne punem lucrurile in dulap.

- La asta ma gandeam si eu.

Ne-am dus fiecare in camera noastra, si am inceput sa-mi despachetez si sa-mi pun in dulap, dupa vreo jumate de ora am terminat, ma gandesc ca si Lola a terminat sa putem iesi si noi la concert.

~ Un singur scop ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum