~Aryana~

89 4 8
                                    

Dormeam atat de bine cand deodata alarma ceasului ma trezeste din somnul meu mult iubit . 

- Uhh ceas nenorocit , scoala nenorocita !  spune eu (Aryana) dadandu-ma jos din pat , abia imi taram corpul meu care cerea mult mult somn ..

Ma indrept catre baie imi fac siesta si ma duc catre sifonier alegandu-mi niste jeansi , un tricou alb pe care scria  " Music is my life" si niste converse albe , urmand machiajul meu de toate zilele o line fina de tus care imi scoteau ochii mei albastrii in evidenta , apoi un gloss usor roz , mi-am facut un coc mai dezordonat , mi-am pulverizat cateva jet-uri de parfum si am iesit .

Cobor si ma duc la bucatarie si o vad pe mama facandu-mi clatite , iar tata isi verifica e-mailurile. 

- Neata lume , ce faceti ? spun eu luandu-mi un mar

- Deci te-ai trezit , oricum acum urcam spre tine .  .

- Pot si fara tine , oricum azi e ultima zi de scoala , macar in ultima zi sa ma trezesc singura . 

Scumpo te duc eu cu masina ? , imi spune tata cu ochii tintiti in laptop . 

- Ahaa ,  Spun eu inchizandu-i laptopul si tragandu-l de mana

- Stai Aryana , chiar asa te grabesti ? 

- Da , ma grabesc , hai ..Tragandu-l si mai tare 

- Nu mai mananci ? 

- Nu  ,  * tip eu de-afara*

Ma urc cu tata in masina , ma asez in fata langa el si am pornit spre liceu ..

- Tata , eu mereu m-am intrebat de ce tu si mama aveti ochii verzi , si eu albastri.

Dupa cateva secunde de tacere tata imi raspunse .

- Cred ca semeni cu fratele meu ,  il mai tii minte pe Josh ? 

- Cel care imi dadea bomboane pe ascuns ? neaa cum sa-l uit a fost cel mai bun prieten al meu , le zicem papusilor mele ca el este regele bomboanelor . Ii zic eu razand cu gura pana la urechi

- Daa , asa facea el , mi-e atat de dor de el ..

- Nu la-m mai vazut de la 5 ani , pff au trecut un car de ani .

- ...Ai ajuns ..

- Mersi tata  , sarutandu-l pe obraz m-am dat jos din masina ..

Merg spre clasa , m-am apropiat de usa si se auzeu fel si  fel de zgomote , dadandu-mi sema ca Diriga '  nu este in clasa..am intart , ma-m asezat langa Lola ce-a mai buna prietena a mea.

- Aryy ce faci ?  spuse Lola

- Bine Tu ? 

- Pai te asteptam..

- Am venit..da unde-i diriga asta ? 

- S-a dus pana la cancelarie lasa asta am o idee super ..

- Ia zii .

- M-am gandit ca in vacanta asta sa mergem impreuna la mare , ce zici ? 

- ...Super sis , dar trebuie sa vorbesc si cu ai mei ..

- Eu am vorbit deja . 

- Si ? 

- Sunt libera spre fericire ..

- Nebuna mea..    *imbratisand-o*

Nici mult nu durase ca aparu Diriga ...

- Dragii mei elevi aici se incheie si clasa a-11-a , va doresc vacanta placuta

 alaturi de cei dragi si sa va distrati , dar nu uitati , mai cititi si o carte .

- Mdaa sigur ..

- D-soara Jonson , ati spus ceva ? 

- Nu . spun eu cu un zambet credebil

Uhh si asa se terminase si clasa a - 11 -a , ies din clasa impreuna cu Lola si ne hotaram sa mergem la mall sa ne inoim garderopa de vara .. 

Heii Aryana ce zici de tricoul asta ? 

- Wow , iti vine super , trebuie sa-l iei . 

- Asta imi era si intentia 

Dupa ce am colindat aproape tot mall- u ne-am hotarat sa mancam ceva .

- Imi era asa foame ..*spuse Lola*

 - Nu cat imi era mie , si chiar te lasa ai tai la mare ? 

- Sigur , dupa cateva ore de plans , normal 

- Haahha , bravoo tie

- Nu ai auzit ce trupa vine sa cante ? 

- Nu . Zii tu

- Pam - Pam ....

- Haii zi odata Lola !

- One Direction 

- Ce ?   SERIOS ? 

- Daaa , iti dai seama , daca voi avea ocazia ii voi cere lui Zayn un tub din fixativul pe care il foloseste ..Spune Lola entuziasmata

- Va fi super ,hai sa mergem si noi acasa .

- Am si uitat ca suntem intr-un fass-food .

Dupa ce ne-am luat ramas-bun am plecat fiecare spre casele noaste , merg spre casa si din instinct imi duc mana la gat atingandu-mi colierul , si intrebandu-ma de ce nu l-am putut deschide niciodata sa pot pune o poza ?  Era ciudat am incercat pe parcursul timpului cu fel si fel de obiecte ascutite dat totul in zadar , nu-l puteam deschide , in fine sunt aproapre de casa da-u sa intru , si usa imi este deschisa inainte de catre tata . 

-Hei tata ce faci ? 

- Bine scumpo  , hai intra in casa

- Ok . 

-Deci cum a fost azi la scoala .. Ma intreaba mama . 

- Eee pai ne-a tinut aia un discurs si dupa am plecat cu Lola la mall . 

- Ti-ai inoit gardeopa de vara aa ? 

- Daa mama 

- Nu iti este foame ? 

- Nu , Am mancat la fass-food

- Eram sigura . 

- Mama , tata ? 

- Da ?                       ..Spune mama si tata

- Pai ma gandeam 

- Daa te lasam la mare .Spuse tata cu un zambet lung pe chip . 

- Cum ?? De unde stiaati ca asta urma sa va  zic ? 

 - Pai azi ma-m intalnit cu Agata (mama Lolei) si mi-a zis ea .

- Superr . Va iubesc

- Si noi ..

Ma simtem in al 9-lea cer de fericire , si ma-m urcat sus in camera mea ma-m trantit pe pat si ma uitam la plafon ...dupa cateva secunde ma-m dus la baie sa imi fac un dus , ma apropii de oglinda si vad un "H" facut din aburi

-Ce ciudat , nu a fost nimeni in baia mea de unde a aparut H - ul asta ? 

Si ating usor oglinda si H-ul disparuse , ma uit pe mana si vad sange si incep sa tip

AAAAAAAA

Ceva pareri ? 

p.s Daca observati unele greseli imi cer scuze  . 

~ Un singur scop ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum