Deci la ora 2:21 am primit o mare lovitura de inspiratie...
Lectura Placuta.......
- Nu, nu sunt doar Harry.
- De unde stiai la ce ma gandesc.. ?
- O sa iti explic povestea in mare parte, cred ca parinti tai adoptivi nu ti-au spus nimic.
- Parinti adoptivi ? Cred ca ma confunzi.
- Lasa.. ma sa termin, totul incepe asa : In urma cu aproape 18 ani pe planeta Vaihin a fost un razboi, multi dintre noi am ajuns pe Pamant printre care tu si eu si mda ma rog...restu trupei, , suntem cautati sa fim ucisi de cei care au invadat planeta , mai exact de vrajitorii magiei negre , ei au vrut sa fure Regatul pe care parinti tai il conducea,Parinti tai folosesc magia alba , tu esti printesa ca si mine, print. Nu, nu suntem rude doar ca, vezi tu..noi doi suntem asa speciali deoarece noi suntem pur sange, Aceste fiinte sunt foarte puternice si poat distruge o planeta intreaga doar cu gandul, si printre acestea ne numaram si noi, Noi suntem niste fiinte foarte rare. Gena asta a noastra este foarte speciala. De aceea vrajitori magiei negre vor sa ne opreasca ucigandu-ne ca sa nu mai putem avansa in aflarea controlarii puterilor noastre.
- Ok, cu asta ai de gand sa ma atragi ? Sau cum ?
- Nu ma crezi ? Suna pe 'mama' ta si intreab-o de Zaryna.
- Cine e Zaryna?
- Mama ta, cea care te-a nascut.
- Ok, deci esti ciudat. M-am uitat spre cer si am oftat, cum naiba sa isi bata asa joc de mine, cine naiba se crede tipul asta...intorc privirea spre el si..
- O doamne tu ai colti ????????? ce naiba esti ?
- Un fel de 2 feluri...
- Cum adica?
- Sa spunem cum se zice pe aici, vampir.
- Dar stai la soare, deci ?
- Am zis sa spun cum se zice pe aici , nu sunt exact asta, .
- O doamneeee, nu pot sa cred...
- Linisteste-te, dramatizezi prea mult.
- Si daca suntem de pe aceasi planeta eu ce naiba sunt?
- Printesa, ai unele puteri care inca nu le-ai primit, dar le vei primi curand cand vei implini varsta de 18 ani.
- Ok stii ceva, esti nebun, eu am plecat de aici.
Desi ii vazusem 'dinti' , ce naiba nu puteam sa cred asa ceva, cum adica eu printesa cu , Ohhh tre' sa ajung imediat la Lola, sper ca nu a patit nimic.
- Lola esti bine? o intreb eu
- Da, de ce alergi asa? Ce s-a intamplat ?
- Hai sa mergem, iti explic la hotel.
Discutia dintre Harry si Zayn.
- Hai ca a reactionat mai bine decat ma asteptam. *Spune eu oarecum linistit*
- Esti nebun ? Deja i-ai spus? A fost vorba ca mai asteptam putin ...
- Stii bine Zayn, nu prea avem timp.
- Da, dar totusi...
-Ma gandeam la ea, imi era teama ca trebuia sa treaca prea mult timp sa o conving de adevar, iar noi nu putem, nu avem timpu' necesar, Vrajitorii se apropie de noi. Nu stiu ce vom face.
Trebuie sa ii fac o vizita Zayn, in stilul nostru; poate asa o sa ma creada.
- Daca tot ai inceput fa-o pana la capat, du-te.
Nici nu a terminat bine de zis ca eu am plecat, m-am dus la geamul ei, o urmaream si observam ca plange.
Discutia dintre Aryana si Lola.
- Stii Lola il plac dar totusi cum sa spuna asa ceva?
- Da... cred ca nu e sanatos.
- Ba sunt sanatos, el era la geam.
- WTF cum ai ajuns acolo? il intreb eu mirata.
- Asculta tot ce ti-am spus este adevarat, ei vin sa ne ucida , doar impreuna putem face fata.
- Cum pot sa cred asa ceva ?
- Sun-o pe mama ta, stia ca va veni momentul asta de aia te-a lasat sa pleci.
- De unde stii atatea despre mine?
- Te urmaresc de ani de zile, nu fizic, psihic, am puterea de a intra in mintea ta de cand am fost predestinati ca numai noi le putem face fata. Cu mama ta am vorbit la telefon si i-am spus, ea asteapta telefonul tau ca sa iti confirme, a vrut sa iti spuna inainte sa pleci dar nu a avut curajul de teama sa nu te piarda.
Ce rost avea sa trag de timp? O sun pe mama, era 10 ceasu' cam tarziu dar macar terminam odata cu faza asta.
- Alo da...
- Mama, cine e Zaryna ?
A urmat cateva clipe de tacere apoi imi spune...
- Te-ai intalnit cu el ? Ti-a spus deja? Fata mea imi pare rau ca ti-am ascuns adevarul dar imi era teama ca o sa te pierd si nu vreau pentru ca te iubesc...
I-am inchis telefonul imediat , nu imi venea sa cred el avea dreptate si ca mama si tata m-au mintit in tot acest timp ...
Fata mi se umplu pe loc de sirloaie de lacrimi fierbinti...
-Aryana, linisteste-te scumpa mea,osa fie bine o sa vezi..*ma mangaia Lola pe cap*
Era si ea uimita se vedea pe fata ei dar nu vroia sa arate ca eu sa nu ma ingrijorez si mai tare..
-Aryana, linisteste-te Lola are dreptate, inceteaza cu lacrimile, aia ne urmaresc sa ne ucida si tu bocesti ce naiba?! Spune Harry destul de nervos..
- Plecati amandoi! , vreau sa raman singura..
-Dar Aryana...*spuse Lola*
- Nu! Plecati! vreau sa raman singura!
-Uhh,hai Lola sa esim printesa are crize de isterie..*spuse el ironic si luand-o pe Lola de brat*
Au plecat si ei din camera..acum eram doar eu si gandurile care imi macinau inima, acum 24 de ore eram o fata normala cu o famile fericita si deodata viata m-i s-aschimba brusc, as vrea ca aceasta intamplare sa fi fost doar un cosmar din care s-a ma trezsc curand..dar se pare ca nu e asa...Ma trantesc pe pat si incep sa plang si sa plang ca un copil mic dupa ce a avut un cosmar...
Deschid ochii cu teamă, mă ridic încet din pat şi-mi arunc hainele pe scaunul uitat în colţul camerei. Sunt goală şi pe dinăuntru. Sentimentele s-au risipit pe fereastra uitată deschisă în noapte. Nu, nu am simţit răcoarea. Mă mir şi eu, căci sunt friguroasă.
Intru în duş, iar apa fierbinte-mi spală tristeţea. Câtă durere împletită cu pasiune…
Oglinda îmi arată că sunt încă tânără, dar nu mă simt aşa… Faţa e doar chip lipsit de strălucire. Gura nu mai e ca o căpşună dulce, iar ochii evită să mă privească. Gâtul e amorţit, iar trupul nemângâiat.
Aburii îmi intră în suflet parcă,şi mă agită. Simt cum mă ia valul de căldură şi mă poartă spre locuri nebănuite. Revăd colţurile de poveste prin care am trecut si eram fericita..Ce momente...
Închid ochii…
Picioarele nu mă ascultă şi cad în genunchi.....
Stiu. stiu foarte scurt dar este 3 dim si mi se inchid ochii...Sper ca v-a placut!♥♥
CITEȘTI
~ Un singur scop ~
Science FictionIn aceasta carte este vorba despre o tanara pe nume Aryana , aceasta pretinde ca viata sa este aproapre perfecta, dar stiti voi,aproapre nu e niciodata suficient, dar parerea i se v-a schimba complet cand va face o descoperire cutremuratoare despre...